Newsletter

Polityka i społeczeństwo

MPiPS: do Karty Dużej Rodziny dołączyli kolejni partnerzy (komunikat)

13.08.2015, 13:14aktualizacja: 13.08.2015, 13:14

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

- MPiPS informuje:

Tańsze paliwo, rozmowy telefoniczne i przejazdy koleją, rabaty na odzież, żywność dla dzieci, asortyment rtv i agd oraz preferencyjne oprocentowanie kredytu – to ulgi, które oferują nowi partnerzy Karty Dużej Rodziny. Dziś podpisano kolejne umowy z firmami i instytucjami, które chcą wspierać rodziny wielodzietne.

– Do Karty Dużej Rodziny dołączają kolejni partnerzy. Mam nadzieję, że pomoc dużym rodzinom już wkrótce stanie się standardem. Dziękuję, że chcecie pomagać tak ważnej grupie, jaką są rodziny wielodzietne w Polsce – podkreślił Władysław Kosiniak-Kamysz, minister pracy i polityki społecznej.

Do programu dołączyli dziś: Koleje Wielkopolskie, towarzystwo ubezpieczeń Link4, NUTRICIA Polska oferująca żywność dla niemowląt i dzieci, Deutsche Bank Polska, hurtownia internetowa TakTuTanio.pl, sieć sklepów Partner AGD RTV, sieć telefonii komórkowej T-Mobile, PKN Orlen, Teatr Powszechny oraz Energa.

Karta Dużej Rodziny przyznawana jest każdemu członkowi rodziny, także rodzinom zastępczym i rodzinnym domom dziecka. Do tej pory wydano już ponad 1,2 mln kart. Rodzice otrzymują Kartę dożywotnio, dzieci do ukończenia 18 lub 25 lat w przypadku kontynuowania nauki. Karta przyznawana jest bezpłatnie i bez względu na dochód. Do programu dołączyło już ponad 850 firm i instytucji, które oferują zniżki w ponad 7,7 tys. miejscach w całej Polsce. Lista zniżek dostępna jest na stronie: www.rodzina.gov.pl

Koleje Wielkopolskie oferują zniżkę 20 zł od ceny nominalnej na zakup Karty Wielkopolskiej.

– Stała zniżka daje rodzinie poczucie pewności niższej ceny, a nam gwarancję, że rodzina wybierze podróżowanie właśnie z nami – powiedział Włodzimierz Wilkanowicz, prezes zarządu Kolei Wielkopolskich.

Link4 oferuje zniżkę 50 proc. na zakup ubezpieczenia komunikacyjnego NNW oraz 30 proc. zniżki na zakup ubezpieczenia mieszkaniowego OC.

– Jesteśmy rodzinni wewnątrz i na zewnątrz z naszą specjalną ofertą dla dużych rodzin. Jesteśmy bardzo zadowoleni z przystąpienia do programu. Dzięki temu możemy pomóc rodzinom wielodzietnym, których codzienne życie jest pełne trudnych wyzwań – powiedział Marek Baran, dyrektor w Link4.

Nutricia Polska przyznaje 5 proc. rabatu na zakup produktów Bobovita, Bebiko, Bebilon dostępnych w sklepie internetowym www.mamyzakupy.pl.

– Cieszymy się, że jesteśmy pierwszym producentem żywności dla niemowląt i małych dzieci, który podpisuje ten ważny dokument. Coraz więcej firm i instytucji łączy działania, by wspólnie tworzyć tak kompleksowy i potrzebny w Polsce program prorodzinny – powiedział Paweł Piątek, dyrektor generalny dywizji żywności dla dzieci NUTRICIA Polska.

Deutsche Bank Polska oferuje preferencyjne oprocentowanie kredytów gotówkowych na poziomie 7,99 proc. oraz całkowite zniesienie prowizji za ich udzielenie, czy zwolnienie z części standardowych opłat za limit kredytowy oraz kartę kredytową.

– W przypadku dużych rodzin obciążenie finansowe związane z wychowaniem, a szczególnie zapewnieniem odpowiedniego wykształcenia dzieciom, jest bez wątpienia niewspółmiernie większe w stosunku do standardowych gospodarstw domowych z jednym czy dwojgiem dzieci – powiedział Leszek Niemycki, wiceprezes zarządu Deutsche Bank Polska.

Hurtownia internetowa TakTuTanio.pl, oferuje ulgę cenowa w postaci rabatu 20 proc. na odzież ze sklepu internetowego.

– Warto wspomóc dużą rodzinę po to, aby uśmiech stanowił większą część ich życia – powiedział Artur Król, właściciel sklepu internetowego www.TakTuTanio.pl.

Partner RTV/AGD oferuje 5 proc. rabatu na cały asortyment agd i rtv.

– Codziennie jesteśmy blisko z klientami, zwłaszcza rodzinami, dla których od dzisiaj uatrakcyjniamy naszą ofertę w dodatkowe rabaty – powiedział Jacek Liszka, wspólnik firmy Tajmax Mieczyński, Gracz, Liszka Spółka Jawna.

T-Mobile oferuje 20 proc. rabatu na cały okres umowy i naliczany jest co miesiąc od opłaty miesięcznej.

– Wierzymy, że posiadacze Karty Dużej Rodziny docenią wartość dzielenia się tym wszystkim, co nas łączy – powiedział Maciej Rogalski, członek zarządu T-Mobile Polska.

PKN Orlen oferuje rabat 5 gr. przy zakupie 1 litra zwykłego paliwa, rabat 20 proc. na zakupy produktów gastronomicznych.

– Zaoferowanie konkretnych, znaczących rabatów rodzinom 3+, w ramach Programu Karta Dużej Rodziny ma dla nas przede wszystkim wymiar praktycznego zastosowania w biznesie jednej z naszych wartości jaką są ludzie, w tym przypadku klienci naszych stacji paliw – podkreślił Marek Balawejder, dyrektor wykonawczy w PKN ORLEN.

Teatr Powszechny oferuje dla osób dorosłych bilet ze zniżką w wysokości 20 złotych, a dla dzieci i młodzieży uczącej się bilety w cenie 25 zł na każdy spektakl.

– Jesteśmy przekonani, że udział całych rodzin w wydarzeniach kulturalnych jest istotnym elementem budowania ważnych relacji między jej członkami, a w efekcie lepszych relacji społecznych i większego zrozumienia potrzeb i praw każdego z nas – powiedział Paweł Łysak, dyrektor Teatru Powszechnego.

Energa oferuje 15%rabatu od cen energii elektrycznej.

Karty produkowane są przez Polską Wytwórnię Papierów Wartościowych. Ambasadorem Karty Dużej Rodziny jest Forum Odpowiedzialnego Biznesu.

UWAGA: komunikaty publikowane są w serwisie PAP bez wprowadzania przez PAP SA jakichkolwiek zmian w ich treści, w formie dostarczonej przez nadawcę. Nadawca komunikatu ponosi wyłączną i pełną odpowiedzialność za jego treść.(PAP)

kom/ tnt/

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 13.08.2015, 13:14
Źródło informacji MPiPS
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ