Pobierz materiał i Publikuj za darmo
- MSW informuje:
Tylko w ostatni weekend w polskich wodach utonęło 41 osób, najwięcej w niedzielę – 26. Od początku maja, z tego powodu życie straciły już 124 osoby. Ministerstwo Spraw Wewnętrznych apeluje o przestrzeganie zasad bezpiecznego zachowania nad wodą.
W ramach działań profilaktycznych prezentujemy spot „Baw się, myśl, żyj”, zwracający uwagę na problem nieprzestrzegania podstawowych zasad bezpieczeństwa nad wodą.
Film został zrealizowany w ramach u konkursu MSW pt. „Niezatapialni”. Konkurs skierowany był do uczniów szkół gimnazjalnych oraz ponadgimnazjalnych, a jego celem było propagowanie właściwego zachowania w obszarze kąpielisk oraz zachęcenie do korzystania z miejsc przeznaczonych do tego typu wypoczynku. Wzięło w nim udział 66 grup ze szkół w całej Polsce.
Zwyciężyli uczniowie z Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych z Łasku, którzy przygotowali film „Baw się, myśl, żyj”. Film ukazuje niebezpieczny skok do nieznanej wody, który dla bohatera kończy się trwałym kalectwem. Uczniowie przestrzegają wypoczywających nad wodą, że alkohol połączony z nierozważnym zachowaniem może zakończyć się dramatem.
Link do filmu - https://www.youtube.com/watch?v=pu9UgYGdlDI
UWAGA: komunikaty publikowane są w serwisie PAP bez wprowadzania przez PAP SA jakichkolwiek zmian w ich treści, w formie dostarczonej przez nadawcę. Nadawca komunikatu ponosi wyłączną i pełną odpowiedzialność za jego treść.(PAP)
kom/ tnt/
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
Data publikacji | 06.07.2015, 11:27 |
Źródło informacji | MSW |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |