Pobierz materiał i Publikuj za darmo
- MSZ informuje:
Szef MSZ Witold Waszczykowski spotkał się z Ralphem Eugenem Reedem Jr., doradcą ds. religijnych prezydenta USA Donalda Trumpa. Rozmowy dotyczyły relacji polsko-amerykańskich, w tym perspektyw dla zacieśniania współpracy Polski z nową administracją USA.
– Stany Zjednoczone są kluczowym sojusznikiem Polski – podkreślił minister Waszczykowski w rozmowie z bliskim współpracownikiem amerykańskiego prezydenta. W ocenie szefa polskiego MSZ głównym filarem stosunków USA i Polski pozostaje współpraca w zakresie bezpieczeństwa i obrony, choć, jak zaznaczył szef MSZ, należy pamiętać też o jej wymiarze politycznym i gospodarczym. Minister Waszczykowski wyraził także nadzieję, że współpraca dwustronna pod rządami nowej administracji amerykańskiej będzie się rozwijać równie owocnie, jak dotychczas.
Ralph Reed, członek rady konsultacyjnej ds. religii prezydenta Donalda Trumpa, przebywał w Polsce w ramach wizyty studyjnej dla chrześcijańskich liderów politycznych, dziennikarzy i artystów z USA, współorganizowanej przez Departament Dyplomacji Publicznej i Kulturalnej MSZ oraz Fundację Jonny’ego Danielsa „From the Depths”.
UWAGA: komunikaty publikowane są w serwisie PAP bez wprowadzania przez PAP SA jakichkolwiek zmian w ich treści, w formie dostarczonej przez nadawcę. Nadawca komunikatu ponosi odpowiedzialność za jego treść – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe.(PAP)
kom/ sno/
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
Data publikacji | 17.03.2017, 18:17 |
Źródło informacji | MSZ |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |