Pobierz materiał i Publikuj za darmo
WIELKI KAJMAN, Kajmany, 18 stycznia 2023 r. /PRNewswire/ -- Firma Vantage International Group Limited (w dalszej części "Vantage" lub "Vantage Markets"), pośrednik w obrocie różnymi instrumentami finansowymi, ma przyjemność poinformować, że Alexandra Mary Hirschi, znana szerzej jako Supercar Blondie, została ambasadorką jej marki.
Powstałe partnerstwo stanowi kamień milowy w działalności internetowego brokera i autorki treści w mediach społecznościowych. W ramach współpracy obie strony mają połączyć swoją wiedzę i doświadczenie na potrzeby przystępnej i odpowiadającej aktualnym potrzebom edukacji finansowej – prowadzonej zarówno na platformach Vantage, jak i w internetowym kanale edukacyjnym Supercar Blondie (Xplained).
Komentarz Marca Despallieresa, dyrektora ds. strategii i handlu w Vantage:
„Jesteśmy podekscytowani kolejną współpracą z Supercar Blondie, tym razem dodatkowo pogłębioną, bo dotyczącą ambasadorstwa marki. Jej przedsiębiorczość, obeznanie z technologią i duża rozpoznawalność na całym świecie sprawiają, że doskonale nadaje się do realizacji zadania polegającego na zwiększaniu świadomości marki Vantage wśród młodszych i bardziej wybrednych odbiorców. Jestem przekonany, że wyjątkowy styl, w jakim prezentuje swoje treści, pomoże odczarować tematykę obrotu instrumentami finansowymi, sprawiając, że więcej osób będzie ją rozumieć i się nią zainteresuje”.
Zamieszczane w mediach społecznościowych treści Supercar Blondie odnotowują ponad 1 mld wyświetleń miesięcznie, a śledzi je przeszło 85 mln osób na całym świecie. Jako osoba wpływowa i ciesząca się autorytetem w branży tradycyjnie zdominowanej przez mężczyzn Supercar Blondi stanowi ucieleśnienie przekonań Vantage dotyczących potrzeby upodmiotowienia i wzmocnienia pozycji kobiet, wykazując podobną postawę wobec innowacyjności i działań na rzecz klimatu, które z kolei znajdują wyraz w partnerstwie Vantage z NEOM McLaren Extreme E.
Komentarz Alexandry Mary Hirschi:
„Jestem zdecydowaną zwolenniczką przekazywania naszym odbiorcom ekscytujących treści, które wpływają na pozytywną zmianę. Jednym z naszych głównych celów na rok 2023 jest wzmocnienie potencjału naszych odbiorców poprzez zapewnienie im przystępnych materiałów do edukacji finansowej. Jestem więc zachwycona partnerstwem z podmiotem tej rangi co Vantage. Przedsięwzięcie to podniesie poprzeczkę, jeśli chodzi o edukację finansową, upowszechniając podstawową wiedzę dotyczącą produktów finansowych. Vantage to firma z wielkim sercem, bardzo się cieszę, że wspólnie będziemy mogli coś zmienić”.
Będzie to kontynuacja współpracy pomiędzy Vantage i Supercar Blondie, która miała swój początek w 2022 r. Supercar Blondie wzięła wówczas udział w inicjatywie Blue Carbon w Sardynii stanowiącej oficjalny początek realizacji misji ESG przez Vantage i wydarzenie zwracające uwagę na problem zmian klimatycznych.
Vantage
Vantage (Vantage International Group Limited) to międzynarodowy podmiot pośredniczący w obrocie różnymi instrumentami finansowymi, który oferuje klientom dostęp do sprawnej i efektywnej obsługi transakcji na kontraktach CFD na rynku Forex, jak również w obrocie towarowym i transakcjach indeksowych i giełdowych.
Firma posiada ponad 13-letnie doświadczenie na rynku, zatrudniając ponad tysiąc pracowników w przeszło 30 biurach na całym świecie.
Vantage oferuje więcej niż tylko pośrednictwo. Firma zapewnia również zaufany ekosystem, nagradzaną mobilną aplikację tradingową oraz łatwą w obsłudze platformę tradingową, dzięki której klienci mogą w większym stopniu wykorzystywać nadarzające się szanse. Ściągnij aplikację Vantage z App Store lub Google Play
trade smarter @vantage.
Zdjęcie – https://mma.prnewswire.com/media/1985738/image.jpg
Logo – https://mma.prnewswire.com/media/1745281/Vantage_Logo.jpg
Źródło: Vantage
Źródło informacji: PR Newswire
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
Data publikacji | 19.01.2023, 08:39 |
Źródło informacji | PR Newswire |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |