Newsletter

Polityka i społeczeństwo

Telefony komórkowe przypomną o czytaniu książek

31.03.2020, 16:50aktualizacja: 31.03.2020, 16:50

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

#TerazCzasNaCzytanie - grafika (1)
#TerazCzasNaCzytanie - grafika (1)
Firma Selectivv została partnerem strategicznym akcji #TerazCzasNaCzytanie, prowadzonej przez Fundację Powszechnego Czytania od momentu zamknięcia szkół. Potrwa ona co najmniej do zakończenia ogłoszonego stanu epidemii w Polsce.

Badania udowodniły, że czytanie skutecznie niweluje stres: już 6 minut czytania obniża jego poziom aż o 60%. „Obecna sytuacja przyczyniła się do startu kampanii, mimo, że fundacja nie ma środków na jej uruchomienie. Jesteśmy pod ogromnym wrażeniem profesjonalizmu zespołu Selectivv, który natychmiast zgodził się zrealizować kampanię przy użyciu ich unikalnych rozwiązań i zasięgów” – mówi Maria Deskur, prezes Fundacji Powszechnego Czytania.

Kampania #TerazCzasNaCzytanie zachęca rodziców korzystających ze smartfonów do czytania i rozmawiania z dziećmi. Skierowana jest przede wszystkim do tych, którzy do tej pory z różnych powodów tego nie robili. Po kliknięciu w grafikę promującą akcję rodzic zostanie przekierowany na stronę inicjatywy. Znajdzie tam informacje i porady na temat czytania oraz linki do list wartościowych książek, a także do bezpłatnych ebooków, ufundowanych przez firmę Legimi.

„Rozumiemy naszą odpowiedzialność, dlatego angażujemy się w akcje społeczne, które wspierają bardziej świadomie podejście do korzystania z urządzeń przenośnych. Mamy nadzieję, że akcja #TerazCzasNaCzytanie zwróci rodziców uwagę na konieczność rozmowy i wspólnego czytania z dziećmi. Wierzymy, że bezpośredni komunikat skłoni ich do odłożenia urządzenia mobilnego i sięgnięcia wspólnie z dzieckiem po książkę. Jesteśmy zaszczyceni tytułem partnera strategicznego akcji #TerazCzasNaCzytanie” – mówi Aleksander Luchowski, co-CEO Selectivv.

Selectivv na co dzień specjalizuje się w działaniach marketingowych na urządzenia mobilne. Każdego dnia kampanie reklamowe Selectivv widzi na swoich smartfonach blisko 121 mln użytkowników w Europie Środkowo-Wschodniej, w tym blisko 20 mln w Polsce. Z rozwiązań Selectivv korzystają nie tylko firmy komercyjne, ale również administracja samorządowa, uczelnie wyższe i instytucje kultury.

Fundacja Powszechnego Czytania powstała jesienią 2018 i stawia sobie za cel zwiększenie poziomu czytelnictwa w Polsce poprzez namawianie rodzin do czytania i rozmowy z dziećmi.

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji 31.03.2020, 16:50
Źródło informacji Fundacja Powszechnego Czytania
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ

Akademia
Komunikacji

Prowadzimy szkolenia oraz warsztaty dla mediów, biznesu, samorządów i instytucji. Oferujemy szkolenia indywidualne i grupowe w zakresie m.in. wystąpień publicznych, zarządzania kryzysowego, cyberbezpieczeństwa, przeciwdziałania dezinformacji.