Pobierz materiał i Publikuj za darmo
LONDYN, 31 maja 2012 r. /PRNewswire/ - IBC, jako najważniejsze wydarzenie w branży mediów elektronicznych i rozrywki, stara się wspierać i promować nowe talenty. Młodzi specjaliści stawiający pierwsze kroki w branży zapraszani są do wzięcia udziału w programie dla młodych talentów Rising Stars (Wschodzące Gwiazdy), odbywającego się 9 i 10 września (niedziela i poniedziałek) podczas IBC2012 w centrum kongresowym RAI w Amsterdamie.
IBC nakierowane jest na treść - od powstania i tworzenia, aż do tego, co jest niezbędne do zarządzania oraz kwestii i technologii potrzebnych do końcowej prezentacji. Każdego roku ponad 50 000 gości z ponad 160 krajów odwiedza targi IBC, gdzie na czternastu odrębnych halach wystawowych swoje produkty oferuje ponad 1 300 dostawców z całego świata. Najważniejsze osobistości ze świata mediów pojawiają się na IBC przyciągnięte niepowtarzalną ofertą IBC, składającą się z połączenia znanej na całym świecie imprezy o charakterze targowo-wystawienniczym oraz cieszącej się szacunkiem branży konferencji.
Dostrzegając znaczenie inwestowania w przyszłość branży, program dla młodych talentów Rising Stars oferuje cały wachlarz możliwości dla młodych specjalistów, pozwalając im poznać najnowsze innowacje prosto z rąk czołowych graczy w dziedzinie kreatywności i technologii, a także umożliwiając im spotkanie z rówieśnikami i dobrą zabawę w Amsterdamie.
Sam udział w programie jest darmowy, a jego wszechstronność pozwala zaspokoić wszystkie gusta, jednocześnie umożliwiając jego uczestnikom poszerzenie swojej wiedzy, dając niepowtarzalną okazję przyjrzenia się najnowszym trendom, nawiązania nowych kontaktów i dowiedzenia się, w jaki sposób zaimponować potencjalnemu pracodawcy. Odwiedzający muszą jedynie zarezerwować transport do Amsterdamu i zatroszczyć się o nocleg.
Poza możliwością nawiązania kontaktów zawodowych z innymi specjalistami w zakresie kreatywności, biznesu i technologii z całej Europy, program dla młodych talentów Rising Stars oferuje bezpłatny wstęp na wszystkie czternaście hal wystawowych i udział w konferencjach Industry Insight, a także dostęp do stref z unikalnymi funkcjami, takich jak: IBC Big Screen, IBC Connected World, IBC Production Village, Workflow Solutions Village, Future Zone oraz the IBC Awards.
Zdając sobie sprawę z ogromu informacji do przyswojenia, IBC przygotowało także czas wolny dla odwiedzających, który pozwoli im się odprężyć. Oferta obejmuje darmowy bilet na imprezę Rising Stars Party w jednym z najbardziej popularnych klubów w Amsterdamie, wraz z dostępem do strefy VIP oraz darmowymi drinkami. Wszystko to ma pozwolić uczestnikom zrelaksować się i poznać bliżej swoich rówieśników, mając do dyspozycji odprężające i przyjemne otoczenie.
Aby wpisać IBC w wachlarz swoich doświadczeń, młodzi specjaliści z branży muszą jedynie sprawdzić program i zgłosić chęć udziału, wypełniając internetowy formularz na stronie IBC. Nawet jeśli zarejestrowali oni już swój udział jako Gość Targów, IBC zaktualizuje przepustkę, umożliwiając udział w Programie Rising Stars. Aby uzyskać więcej informacji lub zarejestrować się, należy odwiedzić stronę: http://www.ibc.org/risingstars.
Informacje o IBC
IBC jest najważniejszym corocznym wydarzeniem przeznaczonym dla specjalistów zajmujących się tworzeniem, zarządzaniem i prezentowaniem treści rozrywkowych i informacyjnych na całym świecie.
Harmonogram IBC2012
Konferencja: 6 - 11 września 2012 r.
Targi: 7 - 11 września 2012 r.
Źródło: IBC
KONTAKT:
Kelly Hyde
kierownik ds. marketingu
tel. +44-(0)-207-832-4104
e-mail: khyde@ibc.org
Źródło informacji: PR Newswire
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
Data publikacji | 01.06.2012, 11:56 |
Źródło informacji | PAP |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |