Pobierz materiał i Publikuj za darmo
Aby zgłosić się do konkursu należy wypełnić formularz na stronie internetowej http://www.real.pl. Zapraszamy wszystkich najmłodszych do aktywnego udziału w zawodach, a wszystkich pozostałych do kibicowania podczas rozgrywek. Nagrodą dla zwycięzców będą bilety na mecze UEFA EURO 2012(TM) sponsorowane przez firmę Hellenic Coca-Cola oraz tysiące innych nagród.
Real wspiera lokalne społeczności i poprzez turniej Real Junior Cup angażuje najmłodszych (dziewczynki i chłopców w wieku 7 - 12 lat) do aktywności fizycznej. W tym roku po raz kolejny zaprasza dzieci do pełnej energii i sportowych emocji zabawy w gronie rówieśników.
Mecze poszczególnych drużyn odbywać się będą w kwietniowe, majowe i czerwcowe weekendy na specjalnie przygotowanych boiskach "street soccer" przed marketami real,- w największych miastach w Polsce. Zwycięzcy grup zostaną połączeni w drodze losowania w pary i rozegrają mecze półfinałowe. Do następnego etapu, turnieju finałowego, awansuje najlepsza drużyna z każdego meczu półfinałowego - łącznie 6 zespołów w każdej kategorii (obowiązuje podział ze względu na wiek oraz płeć). Wielki finał rozgrywek, z udziałem Jerzego Dudka, zaplanowany jest na 9 czerwca w Warszawie. Niezapomniane przeżycia w czasie turnieju gwarantowane.
KONTAKT:
Magdalena Kołodziejska
Senior Account Manager
Twenty Four Seven, Agencja PR
tel. (22) 279 11 25
tel. kom. +48 500 134 371
e-mail: magdalena.kolodziejska@247pr.pl
-
Ewa Skalniak
Account Executive
Twenty Four Seven, Agencja PR
tel. (22) 279 11 34
tel. kom. +48 600 969 252
e-mail: ewa.skalniak@247pr.pl
Źródło informacji: Real,- Sp. z o.o. i Spółka, Spółka komandytowa
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
Data publikacji | 06.04.2012, 13:19 |
Źródło informacji | PAP |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |