Newsletter

Polityka i społeczeństwo

Zostań ambasadorem Wirtualnego Muzeum Gazownictwa

16.11.2022, 11:49aktualizacja: 16.11.2022, 12:00

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Polska Spółka Gazownictwa (1)
Polska Spółka Gazownictwa (1)
Wirtualne Muzeum Gazownictwa (WMG) rusza z pilotażowym programem popularyzującym wiedzę o gazownictwie. Inicjatywa jest skierowana do młodzieży z klas VII-VIII szkół podstawowych oraz szkół ponadpodstawowych z województw: dolnośląskiego, małopolskiego, opolskiego i śląskiego. Zgłaszać się można do 24 listopada.

Celem akcji jest zainteresowanie młodych osób nie tylko przeszłością, ale także teraźniejszością i przyszłością gazownictwa i gazu ziemnego. Konkurs będzie składać się z dwóch etapów. W pierwszym Polska Spółka Gazownictwa, mecenas Wirtualnego Muzeum Gazownictwa, spośród wszystkich zgłoszeń wybierze czterech ambasadorów, którzy w drugiej części akcji - pod czujnym okiem ekspertów - wcielą się w rolę influencerów.

„Głównym zadaniem naszych ambasadorów będzie publikowanie w swoich kanałach social media przez 14 dni angażujących i ciekawych treści związanych z działalnością Wirtualnego Muzeum Gazownictwa. Jestem przekonany, że dzięki kampanii opartej na połączeniu zabawy z nowoczesną formą przekazu uda nam się zainteresować młodsze pokolenie wiedzą na temat gazu ziemnego” - powiedział Robert Więckowski, prezes zarządu Polskiej Spółki Gazownictwa.

Najciekawsze posty udostępniane będą na profilach społecznościowych Wirtualnego Muzeum Gazownictwa. Dodatkowo każdy z ambasadorów będzie musiał stworzyć tekst lub prezentację dotyczącą jego autorskich pomysłów na zwiększenie zainteresowania muzeum wśród młodzieży szkolnej.

Na uczniów czekają atrakcyjne nagrody

Nagrodą główną dla najlepszego i najbardziej kreatywnego młodego ambasadora jest tablet. Zostanie on wręczony w trakcie finału akcji, który odbędzie się 16 grudnia w Muzeum Gazownictwa w Paczkowie. W ramach specjalnie zorganizowanej wycieczki, na którą ambasadorzy Wirtualnego Muzeum Gazownictwa będą mogli zaprosić także swoje klasy, uczestnicy zwiedzą jeden z najlepszych tegorocznych produktów turystycznych Opolszczyzny, a także wezmą udział w niezwykłych warsztatach chemiczno-fizycznych. W ich trakcie poznają tajniki tych dwóch nauk, a pod okiem instruktora samodzielnie wykonają eksperymenty chemiczne.

Jak zostać ambasadorem Wirtualnego Muzeum Gazownictwa?

Aby zostać szkolnym ambasadorem WMG, należy przesłać zgłoszenie, w którym uczeń w kilku zdaniach napisze o swoich zainteresowaniach, o tym z jakich mediów społecznościowych najbardziej lubi korzystać i gdzie chciałby publikować swoje posty, a także uzasadni, dlaczego to właśnie on będzie najlepszym ambasadorem Wirtualnego Muzeum Gazownictwa.

Formularz zgłoszeniowy i szczegóły akcji dostępne są na stronie Wirtualnego Muzeum Gazownictwa: https://wmgaz.pl/o-projekcie/zostan-ambasadorem-wirtualnego-muzeum-gazownictwa oraz na profilu WMG na Facebooku: https://www.facebook.com/wirtualnemuzeumgazownictwa/.

Zgłoszenia należy wysyłać do 24 listopada.

Wirtualne Muzeum Gazownictwa to strona internetowa będąca platformą wiedzy o historii, teraźniejszości i przyszłości gazownictwa i gazu ziemnego. Celem projektu jest popularyzacja wiedzy o gazownictwie, a także digitalizacja zasobów związanych z historią gazownictwa. Strona adresowana jest do osób zainteresowanych gazownictwem, pasjonatów inżynierii czy techniki oraz uczniów i nauczycieli. Projekt powstał we współpracy z Muzeum Gazownictwa w Paczkowie, a jego mecenasem jest Polska Spółka Gazownictwa.

Więcej o WMG

https://wmgaz.pl/

Wirtualne Muzeum Gazownictwa w mediach społecznościowych:

https://www.instagram.com/wirtualnemuzeumgazownictwa/

https://www.facebook.com/wirtualnemuzeumgazownictwa/

Źródło informacji: Polska Spółka Gazownictwa

 

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji 16.11.2022, 11:49
Źródło informacji Polska Spółka Gazownictwa
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ