Pobierz materiał i Publikuj za darmo
Celem akcji jest zainteresowanie młodych osób nie tylko przeszłością, ale także teraźniejszością i przyszłością gazownictwa i gazu ziemnego. Konkurs będzie składać się z dwóch etapów. W pierwszym Polska Spółka Gazownictwa, mecenas Wirtualnego Muzeum Gazownictwa, spośród wszystkich zgłoszeń wybierze czterech ambasadorów, którzy w drugiej części akcji - pod czujnym okiem ekspertów - wcielą się w rolę influencerów.
„Głównym zadaniem naszych ambasadorów będzie publikowanie w swoich kanałach social media przez 14 dni angażujących i ciekawych treści związanych z działalnością Wirtualnego Muzeum Gazownictwa. Jestem przekonany, że dzięki kampanii opartej na połączeniu zabawy z nowoczesną formą przekazu uda nam się zainteresować młodsze pokolenie wiedzą na temat gazu ziemnego” - powiedział Robert Więckowski, prezes zarządu Polskiej Spółki Gazownictwa.
Najciekawsze posty udostępniane będą na profilach społecznościowych Wirtualnego Muzeum Gazownictwa. Dodatkowo każdy z ambasadorów będzie musiał stworzyć tekst lub prezentację dotyczącą jego autorskich pomysłów na zwiększenie zainteresowania muzeum wśród młodzieży szkolnej.
Na uczniów czekają atrakcyjne nagrody
Nagrodą główną dla najlepszego i najbardziej kreatywnego młodego ambasadora jest tablet. Zostanie on wręczony w trakcie finału akcji, który odbędzie się 16 grudnia w Muzeum Gazownictwa w Paczkowie. W ramach specjalnie zorganizowanej wycieczki, na którą ambasadorzy Wirtualnego Muzeum Gazownictwa będą mogli zaprosić także swoje klasy, uczestnicy zwiedzą jeden z najlepszych tegorocznych produktów turystycznych Opolszczyzny, a także wezmą udział w niezwykłych warsztatach chemiczno-fizycznych. W ich trakcie poznają tajniki tych dwóch nauk, a pod okiem instruktora samodzielnie wykonają eksperymenty chemiczne.
Jak zostać ambasadorem Wirtualnego Muzeum Gazownictwa?
Aby zostać szkolnym ambasadorem WMG, należy przesłać zgłoszenie, w którym uczeń w kilku zdaniach napisze o swoich zainteresowaniach, o tym z jakich mediów społecznościowych najbardziej lubi korzystać i gdzie chciałby publikować swoje posty, a także uzasadni, dlaczego to właśnie on będzie najlepszym ambasadorem Wirtualnego Muzeum Gazownictwa.
Formularz zgłoszeniowy i szczegóły akcji dostępne są na stronie Wirtualnego Muzeum Gazownictwa: https://wmgaz.pl/o-projekcie/zostan-ambasadorem-wirtualnego-muzeum-gazownictwa oraz na profilu WMG na Facebooku: https://www.facebook.com/wirtualnemuzeumgazownictwa/.
Zgłoszenia należy wysyłać do 24 listopada.
Wirtualne Muzeum Gazownictwa to strona internetowa będąca platformą wiedzy o historii, teraźniejszości i przyszłości gazownictwa i gazu ziemnego. Celem projektu jest popularyzacja wiedzy o gazownictwie, a także digitalizacja zasobów związanych z historią gazownictwa. Strona adresowana jest do osób zainteresowanych gazownictwem, pasjonatów inżynierii czy techniki oraz uczniów i nauczycieli. Projekt powstał we współpracy z Muzeum Gazownictwa w Paczkowie, a jego mecenasem jest Polska Spółka Gazownictwa.
Więcej o WMG
Wirtualne Muzeum Gazownictwa w mediach społecznościowych:
https://www.instagram.com/wirtualnemuzeumgazownictwa/
https://www.facebook.com/wirtualnemuzeumgazownictwa/
Źródło informacji: Polska Spółka Gazownictwa
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji | 16.11.2022, 11:49 |
Źródło informacji | Polska Spółka Gazownictwa |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘ