Pobierz materiał i Publikuj za darmo
BERLIN, 28 maja 2013 r. /PRNewswire/ - UBM Tech Game Network, organizator konferencji Game Developers Conference(TM) Europe (GDC Europe), jednej z najważniejszych imprez w branży, ogłosił wstępny skład prelegentów z czołowych studiów deweloperskich, którzy będą przemawiali podczas konferencji.
GDC Europe, organizowana w tym samym miejscu co czołowe europejskie targi gamescom, po raz kolejny da możliwość przyjrzenia się rozwojowi rynku gier wideo i tendencjom biznesowym na nim panującym z perspektywy ogólnoeuropejskiej, skupiając w jednym miejscu specjalistów z całego świata, którzy omawiać będą najaktualniejsze tematy dotyczące wszystkich platform i gałęzi branży. Piąta edycja tego wydarzenia odbędzie się w centrum kongresowym Ost w niemieckiej Kolonii od 19 do 21 sierpnia (poniedziałek - środa).
Swoją obecność w charakterze prelegentów potwierdził między innymi James Brown z Epic Games, który przedstawi przemówienie zachęcające deweloperów do dawania graczom większej swobody w kształtowaniu narracji. Obecny będzie także Sebastien Lagarde, deweloper ze studia DONTNOD odpowiedzialnego za tytuł "Remember Me", który skupi sie na artystycznej stronie gier oraz poruszy temat ograniczeń jako czynnika wspierającego kreatywność. Kolejny z prelegentów, Don Daglow, jeden z mentorów branży, podejmie problem wykorzystania szans i uniknięcia pułapek związanych z przejściem na urządzenia nowej generacji, a Oliver Franzke z Double Fine Productions omówi dobre praktyki sprzyjające różnorodności platform, opierając się na przykładzie "Broken Age" dostępnego na platformy mobilne i komputery PC.
Co więcej, Komitet Doradczy GDC Europe dodał dwóch nowych członków z europejskich studiów deweloperskich. Do komitetu dołączył Nick Button-Brown, dyrektor generalny ds. gier firmy Crytek, który pracując w kilku jej studiach, odpowiada za powstanie m.in. takich tytułów, jak "Warface", "Ryse" i "Homefront 2", a także Bartłomiej Gaweł, główny grafik koncepcyjny w CD Projekt Red, które to jest czołowym studiem z Polski i odpowiada za stworzenie popularnej serii gier "Wiedźmin".
Komitet Doradczy, w skład którego wchodzą wpływowi praktycy z najważniejszych europejskich firm zajmujących się grami wideo, powitał również powracających członków z państw europejskich, takich jak Szwecja (Ben Cousins odpowiedzialny za "The Drowning" i Daniel Kaplan z Mojang), Dania (Dino Patti z Playdead's), Finlandia (Matias Myllyrinne z Remedy), Wielka Brytania (David Hego z Rocksteady), Niemcy (Christopher Schmitz z Ubisoft Blue Byte, Sven Liebich z Bigpoint i Dirk Ringe z EA Phenomic). Każde przemówienie, przekazywane w oparciu o specjalny system zgłoszeń, zostało wielokrotnie ocenione przez komitet, a następnie skategoryzowane. Z pełną listą aktywnych członków komitetu można się zapoznać na oficjalnej stronie internetowej GDC Europe po adresem: http://www.gdceurope.com/.
"W tym roku zanotowaliśmy niespotykany wzrost pod względem jakości i liczby otrzymanych zgłoszeń na GDC Europe. Uważam - tak jak prawdopodobnie cały komitet - że uczestnicy konferencji będą niezwykle usatysfakcjonowani ze składu prelegentów oraz z wartości merytorycznej naszego programu - powiedziała Meggan Scavio, dyrektor generalny wszystkich wydarzeń związanych z Game Developers Conference. - Z przyjemnością potwierdzamy uczestnictwo nowych prelegentów, którzy dołączą do nas w ciągu następnych tygodni, urozmaicając ofertę konferencji i wzbogacając możliwości, jakie niesie ze sobą w zakresie wymiany doświadczeń i czerpania wzajemnej inspiracji".
Pierwsze sesje GDC 2013 to między innymi:
- Sztuka i rendering w "Remember Me" - Sebastien Lagarde, starszy programista silnika 3D i Michel Koch, dyrektor kreatywy, DONTNOD Entertainment;
- C++ w przeglądarce: Opowieść z życia wzięta - Andre Weissflog dyrektor ds. rozwoju Drakensang Online, Bigpoint GmbH;
- Podejście do skalowalności w "Broken Age" - Oliver Franzke, starszy programista, Double Fine Productions;
- Projektowanie "Assassins Creed III" - Steven Masters, główny projektant gry, Ubisoft Montreal;
- Tworzenie epizodycznej, kooperatywnej przygody w "Halo 4: Spartan Ops" - Chris Haluke, główny projektant, 343 Industries (Microsoft Game Studios);
- Dawno, dawno temu: Dawanie graczom swobody w tworzeniu własnych historii - James Brown, główny projektant etapów, Epic Games;
- Rewolucja zostanie przesłana strumieniowo: W jaki sposób wideo zmienia gry? - Matthew DiPietro, wiceprezes ds. marketingu, Twitch;
- Czasy się zmieniły: Szanse i pułapki związane z przejściem na urządzenia nowej generacji - Don Daglow, prezes i dyrektor kreatywny, Daglow Entertainment LLC;
- Najlepsza jedenastka: Osiągnięcie światowego sukcesu poprzez rynki wschodzące - Nikola Cavic, dyrektor ds. rozwoju biznesowego, Nordeus.
Informacje nt. rejestracji, pełnej listy członków komitetu doradczego oraz potwierdzonych sesji na GDC Europe są dostępne pod adresem: http://www.gdceurope.com/.
UBM Tech Game Network
Będąc kluczowym dostawcą istotnych informacji dla specjalistów branży gier wideo, UBM Tech Game Network oferuje treści, które definiują rynek oraz daje społeczności szansę skorzystanie z oferty zawierającej produkty i usługi prasowe, internetowe, związane z wydarzeniami i badaniami. Wymienione produkty i usługi obejmują Game Developers Conference(R), stronę internetową Gamasutra.com, która otrzymała nagrodę Webby, a także całą sieć stron internetowych, sieć reklamową Game Advertising Online, konferencje App Developers Conference(TM), Game Developers Conference(R) Next, Game Developers Conference(R) Europe, Game Developers Conference(TM) China, seminaria Game Career i GameCareerGuide.com, wydarzenia takie jak Independent Games Festival and Summit oraz Game Developers Choice Awards. Więcej informacji na stronie internetowej: http://www.jointhegamenetwork.com.
UBM Tech
UBM Tech to jedna z najważniejszych firm w dziedzinie informacji nt. technologii i mediów, która pozwala ludziom i organizacjom okiełznać transformacyjną siłę technologii. W swoich trzech głównych obszarach działalności - rozwiązaniach medialnych, usługach marketingowych i treści dostępnej za opłatą - UBM Tech opracowuje cenione i cieszące się poważaniem aplikacje dla marek i mediów na rynku technologicznym. Każdego miesiąca ponad 14,5 miliona specjalistów z kręgów biznesowych i technologicznych (dyrektorzy i kierownicy działów informatycznych, specjaliści z dziedziny usług cyfrowych i internetowych, deweloperzy oprogramowania, decydenci rządowi i dostawcy telefonii) aktywnie uczestniczy w społecznościach UBM Tech lub korzysta z jej zasobów informacyjnych. Marki UBM Tech to między innymi światowe wydarzenia typy "face-to-face" takie jak Interop Web 2.0, Black Hat i Enterprise Connect, a także źródła internetowe, które zebrały wiele nagród, mianowicie InformationWeek, Light Reading i Network Computing oraz wiodące na rynku czasopisma InformationWeek, Wall Street & Technology i Advanced Trading. UBM Tech to warta ponad 2,5 mld USD spółka wchodząca w skład UBM plc, światowego dostawcy specjalistycznych usług informacyjnych zajmującego się również przesyłaniem wiadomości. Więcej informacji pod adresem: http://tech.ubm.com.
Źródło: UBM Tech Game Network
KONTAKT:
fortyseven communications
Brian Rubin
tel. +1-212-391-4707
e-mail: brian@fortyseven.com
Teresa Tyndorf
tel. +1-323-658-1200
e-mail: teresa@fortyseven.com
lub
UBM Tech Game Network
Bibi Jackson
tel. +1.415.947.6417
e-mail: bibi.jackson@ubm.com
Sandra Lew
tel. +1-415-947-6232
e-mail: sandra.lew@ubm.com
Źródło informacji: PR Newswire
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
Data publikacji | 31.05.2013, 14:13 |
Źródło informacji | PAP |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |