Pobierz materiał i Publikuj za darmo
Poniedziałkowa awaria doprowadziła do uziemienia maszyn Delta Air Lines na całym świecie. Po kilku godzinach udało się częściowo przywrócić niektóre połączenia. Jednak odnotowano tego dnia prawie 3 tys. opóźnień w lotach.
"Udało się nam ponownie uruchomić system i wznowić wczoraj loty, jednak cały czas działamy w trybie awaryjnym" - poinformowały we wtorek linie lotnicze. Jednocześnie mająca swą siedzibę w Atlancie w USA firma zapewniła, że pasażerowie, których dotknęły poniedziałkowe i wrotkowe utrudnienia, otrzymają propozycje rekompensat.
Linie lotnicze opublikowały materiał wideo, w którym za paraliż przeprosił prezes firmy Ed Bastian. Zaoferował zwrot pieniędzy lub warte 200 dolarów kupony podróżne, dla osób których loty odwołano, albo zostały opóźnione co najmniej o trzy godziny. (PAP)
lm/ mal/
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
Data publikacji | 09.08.2016, 15:55 |
Źródło informacji | AP, Reuters |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |