Newsletter

PZU: ruszył internetowy serwis dla pracowników do obsługi PPK

20.08.2019, 10:15aktualizacja: 20.08.2019, 10:15

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

PZU uruchomił internetowy serwis do obsługi Pracowniczych Planów Kapitałowych, który umożliwia pracownikom sprawdzanie stanu oszczędności, kontrolowanie wysokości wpłat odprowadzanych przez pracodawcę na ich rachunek w PPK oraz składanie zleceń.

"Pracownikom oferujemy łatwy dostęp do ich rachunków dzięki intuicyjnej w użytkowaniu i dostępnej o każdej porze platformie inPZU" - poinformował w poniedziałek PAP wiceprezes TFI PZU Marcin Żółtek, odpowiedzialny w grupie PZU za Pracownicze Plany Kapitałowe.

Przypomniał, że w maju spółka uruchomiła serwis e-PPK dla pracodawców.

Jak dodał, internetowe serwisy są bezpłatne i dostępne pod adresem inPZU.pl. "Platforma inPZU to wiele możliwości i usług pod jednym adresem. W panelu PPK pracownicy znajdą informację o stanie swoich oszczędności i dokonywanych wpłatach, a także o wycenie i stopie zwrotu funduszy PPK. Będą mogli składać zlecenia dotyczące, m.in. wysokości wpłat, podjęcia pieniędzy, a także decydować o zmianie sposobu inwestowania ich oszczędności" – tłumaczy Żółtek.

Jak podkreślił, bezpieczeństwo zapewnia zatwierdzanie zleceń kodem, który użytkownicy otrzymują SMS-em.

1 lipca, kiedy wystartowały Pracownicze Plany Kapitałowe, Grupa PZU ogłosiła, że podpisała kilkadziesiąt umów o zarządzanie PPK. "Dziś mamy ich kilka razy więcej i ponad drugie tyle jest w przygotowaniu" – przekazał Żółtek.

Przypomniał, że w połowie lipca umowę o zarządzanie PPK podpisała z PZU zatrudniająca kilkanaście tysięcy pracowników Grupa Kapitałowa Orlen.

Na początku maja TFI PZU SA zostało wpisane do ewidencji prowadzonej przez Polski Fundusz Rozwoju. (PAP)

aop/ pad/ amac/

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 20.08.2019, 10:15
Źródło informacji PAP
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ