Pobierz materiał i Publikuj za darmo
Warszawa, Polska, 20 listopada 2012 r. - Spółka iTraff Technology udostępnia publicznie z dniem dzisiejszym platformę http://www.Recognize.im. Pod tym adresem dostępna jest mobilna technologia rozpoznawania obrazu - idealne rozwiązanie dla twórców rozwiązań e-commerce pragnących zwiększać zyski ze sprzedaży.
http://photos.prnewswire.com/prnh/20121121/577695-a
http://photos.prnewswire.com/prnh/20121121/577695-b
Rozpoznawanie obrazu umożliwia tworzenie innowacyjnych kampanii marketingowych czy wywoływanie dodatkowego kontentu po zrobieniu zdjęcia plakatowi, stronie gazety czy nawet odtwarzanemu w telewizji serialowi. Usługa do tej pory była zamknięta i dostępna tylko na specjalne zaproszenie. Konto może założyć każdy.
Technologia umożliwia wywołanie dowolnej akcji po zrobieniu zdjęcia smartfonem obrazowi nadrukowanemu na billboardzie, wyświetlonemu na monitorze, naklejonemu na butelkę czy przedstawionemu na dowolnej innej powierzchni. Wystarczy wcześniej wysłać na serwer obraz, do którego będziemy się odwoływali, a w wypadku pracy na materiale filmowym - jego klatkę (lub wszystkie klatki).
Wywołaną akcją może być przeniesienie użytkownika do sklepu internetowego, na stronę producenta produktu, odniesieniem do materiału filmowego czy muzycznego. Ilość możliwości jest nieograniczona. Pozwala to nie tylko na powiększane zysków ze sprzedaży, poszerzanie kontentu, zwiększanie zaangażowania fanów marki, tworzenie interaktywnych programów telewizyjnych, lecz także na tworzenie gier miejskich.
Ciekawym przykładem wdrożenia tej technologii jest oficjalna aplikacja promująca najnowszy album Calvina Harrisa "18 months". Po jej pobraniu użytkownicy mogą odsłuchiwać dodatkowe remixy utworów zawartych na płycie, jeżeli tylko zrobią smartfonem zdjęcie jej okładki. Aplikacja wykorzystuje API Recognize.im i dostępna jest w brytyjskich marketach mobilnych.
Klienci zainteresowani wielomilionowymi bazami zdjęć rozpoznawanych mogą bardzo szybko wyeksportować grafiki swoich produktów poprzez XML-e., dzięki czemu grafiki będą mogły być rozpoznawane niemalże natychmiastowo. Recognize.im oferuje możliwość umieszczenia na serwerze do 20 milionów zdjęć, które algorytm jest w stanie przeszukać w czasie ok. 1,1 sekundy.
Twórcą platformy z API Recognize.im jest spółka iTraff Technology z siedzibami w USA i Europie. Istnieje ona od 2010 roku, a na swoją działalność pozyskała do tej pory blisko 0,9 mln USD od inwestorów europejskich. Jej rozwiązania zostały nagrodzone m.in. w Brukseli przez komisarz europejską ds. agendy cyfrowej, Neelie Kroes.
Partnerami firmy jest ponad 70 czołowych wydawnictw i agencji marketingowych z regionu Europy Środkowej, a także ponad 20 dużych spółek, głównie amerykańskich, działających na obszarze Internetu, jak Evernote czy Facebook. Wartość rynku aplikacji wykorzystujących rozpoznawanie obrazu wyniesie w 2013 r. 4,27 mld USD.
Informacje dodatkowe:
- Platforma API: Recognize.im (https://www.recognize.im/);
- Przykłady wdrożeń technologii: Showcase (http://www.timezoneconverter.com/cgi-bin/tzc.tzc);
- Aplikacja promująca najnowszy album Calvina Harrisa:18 months App (https://play.google.com/store/apps/details?id=com.wemakeawesomesh.calvin&hl=en);
- Przykład współpracy Recognize.IM z Facebookiem: Blog Post (iliconallee.com/events/2012/09/13/berlin-flexes-dev-muscles-at-facebook-world-hack-day).
KONTAKT:
Rafał Dubrawski
tel. kom. +48 502 633 705
e-mail: rafal.dubrawski@recognize.im
Źródło informacji: PR Newswire
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
Data publikacji | 21.11.2012, 10:05 |
Źródło informacji | PAP |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |