Newsletter

Sasin: ze względów bezpieczeństwa Tauron zamknął punkty obsługi klienta

15.03.2020, 18:37aktualizacja: 15.03.2020, 18:37

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Ze względu na bezpieczeństwo odbiorców i pracowników Grupa Tauron zawiesiła działalność Punktów Obsługi Klienta - poinformował na Twitterze wicepremier, minister aktywów państwowych Jacek Sasin, Dodał, że spółka przechodzi na komunikację zdalną.

Jak podkreślił wiceszef rządu we wpisie na Twitterze, spółki Skarbu Państwa minimalizują ryzyko zakażenia.

"Ze względu na bezpieczeństwo odbiorców i pracowników Grupa #Tauron zawiesiła działalność Punktów Obsługi Klienta. #Tauron przechodzi na komunikację zdalną (elektroniczną i telefoniczną)" - czytamy.

Wcześniej o zamknięciu z powodu pandemii koronawirusa Biur Obsługi Klienta (BOK) poinformował m.in. PGNiG Obrót Detaliczny. Jak wskazała w spółka w piątkowym komunikacie, wszystkie należące do niej BOK będą zamknięte do odwołania. (PAP)

autor: Magdalena Jarco

maja/ je/

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 15.03.2020, 18:37
Źródło informacji PAP
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ