Pobierz materiał i Publikuj za darmo
RIO DE JANEIRO, 16 maja 2013 r. /PRNewswire/ - Standard Web 3.0 zawitał do naszych domów wraz z Teckler, który inwestuje w prezentację treści i zapewnianie zysków ich autorom.
(Logo: http://photos.prnewswire.com/prnh/20130515/BR08621LOGO)
"Teckler to kolejny krok w rozwoju światowego Internetu. O ile za czasów Internetu 1.0 większość usług była naszym zdaniem darmowa, wraz z wersją 2.0 firmy zaczęły zarabiać na treściach tworzonych przez użytkowników. Internet 3.0 zyski przynosi samym autorom tych treści" - mówi Claudio Gandelman, założyciel spółki i były prezes Match.com w Ameryce Łacińskiej.
Platforma Teckler zachęca użytkownika do zaangażowania się w stopniu większym niż blog, a ponadto nie wymaga stałego aktualizowania treści, która może mieć formę tekstu, zdjęć, materiałów filmowych lub nagrań dźwiękowych, a jednocześnie przynosić zyski z udostępniania docelowym odbiorcom. Autorzy mogą z tego tytułu zatrzymać nawet 70% przychodu.
"Po sześciu miesiącach przygotowań wdrażamy platformę jednocześnie w 164 krajach, z obsługą 13 języków - a więc potencjalnie możemy dotrzeć do ponad 4 mld ludzi" - mówi Gandelman. Teckler generuje dla autorów treści zyski z reklam, których wysokość zależy od liczby wyświetleń danego materiału. Koncepcja jaka leży u podstaw tej platformy to dzielenie się wiedzą, zdobyczami kulturowymi i zainteresowaniami tak, by było to interesujące i nie obarczone wieloma zasadami i aby użytkownicy mogli prezentować swoją twórczość oraz rozmawiać na szereg tematów.
Użytkownicy Tecklera otrzymują pieniądze za liczbę wyświetleń danego materiału. "Nasz model stanowi wyzwanie dla pewnego utartego schematu, ponieważ dajemy zwykłym ludziom możliwość kształtowania opinii, niezależnie od ich statusu społecznego i w oparciu o różnorodność tworzonych przez nich treści".
Z Tecklera korzysta szeroki przekrój użytkowników: od naukowców przez maniaków komputerowych, aż po miłośników literatury, artystów, fotografików, niedzielnych kucharzy i osób z przydatnymi poradami na temat rozrywki, podróżowania, zdrowia, kosmetyków i wielu innych kwestii. Teckler zainteresuje również każdego kto szuka wszelkiego rodzaju informacji.
"Firmy, które odkryją, jak inteligentnie korzystać z Tecklera, otrzymają niezwykle przydatne narzędzie do pracy. Firma zajmująca się żywnością może na przykład przygotowywać przepisy, publikować je na platformie Teckler i zamieścić link do swojej strony firmowej. To zupełnie nowy świat i przed każdym, kto będzie wiedział jak się w nim poruszać, otworzy się mnóstwo nowych możliwości" - dodaje Gandelman.
http://www.teckler.com
Źródło: Teckler
KONTAKT:
Sing Comunicacao de Resultados
Henrique Cavinatti
e-mail: hcavinatti@singcomunica.com.br
-
Eder Rezende
e-mail: erezende@singcomunica.com.br
-
Tatiane Dantas
e-mail: tdantas@singcomunica.com.br
-
Melissa Sayon
e-mail: msayon@singcomunica.com.br
tel. +55-11-5091-7838
www.singcomunica.com.br
Źródło informacji: PR Newswire
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
Data publikacji | 16.05.2013, 14:30 |
Źródło informacji | PAP |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |