Newsletter

YouTube Space szansą na rozwój twórców internetowych filmików

01.05.2017, 13:57aktualizacja: 01.05.2017, 13:57

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Profesjonalne kamery, oświetlenie, sprzęt dźwiękowy - to tylko niektóre atrakcje studia YouTube Space w Los Angeles, z którego mogą korzystać twórcy wideo z całego świata. Uczą się tam m.in. tworzenia filmików, czy prowadzenia własnego kanału.

YouTube to najpopularniejsza na świecie społeczność internetowa, pozwalająca milionom ludzi na odnajdywanie, oglądanie oraz dzielenie się oryginalnymi materiałami wideo. To właśnie dla nich YouTube stworzył specjalne odziały firmy, zwane YouTube Space. Najbardziej znane z nich znajduje się w Los Angeles. To tutaj kręcone były m.in. Muppety, Terminator Genisys z Arnoldem Schwarzeneggerem, czy talk-show brytyjskiego aktora, komika Jamesa Corden'a.

"YouTube Space to miejsce, które powstało z myślą o twórcach wideo z całego świata. W Space można nie tylko kręcić filmy w specjalnie przygotowanych pokojach, których wystrój zmienia się co sześć tygodni, ale również wziąć udział w warsztatach, spotkaniach z innymi twórcami, zasięgnąć rady ekspertów" - mówi Alexandra Bresnan Bronk z YouTube Spaces w Los Angeles.

YouTube Space w Los Angeles mieści się w dzielnicy Playa Vista na terenie dawnego lotniska im. Howarda Hughesa. Zajmuje obszar ok. 3800 m2. Jest wyposażone w duże sceny produkcyjne, zielone ekrany, kamery, oświetlenie, sprzęt dźwiękowy, wyposażenie elektryczne oraz pomocniczy sprzęt zdjęciowy. Ma także amfiteatr na wolnym powietrzu z miejscem dla 200 osób, sale montażowe, reżyserię produkcji, czy dźwięku. Twórcy mogą do swoich produkcji wypożyczyć ubrania, skorzystać z profesjonalnego makijażu, a także za darmo napić się kawy, czy innych napojów serwowanych w kawiarni. (PAP)

aop/ skr/

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 01.05.2017, 13:57
Źródło informacji PAP
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ