Pobierz materiał i Publikuj za darmo
Zaczęło się od pomysłu na prezent dla przyjaciela
W 2007 roku Wyjątkowy Prezent po raz pierwszy wprowadził w Polsce vouchery na prezenty w formie przeżyć. W ciągu ostatnich 15 lat firma stale przyczynia się do zmiany kultury obdarowywania. Zamiast rzeczy - emocje i doświadczenia. Zamiast nietrafionych prezentów na półce - przygody i wspomnienia.
“Inspiracją do powstania Wyjątkowego Prezentu był podarunek świąteczny, który mój wspólnik wręczał swojemu przyjacielowi. Był to 2007 rok, a prezentem był własnoręcznie zrobiony voucher na jazdę quadem. To wydarzenie wspominamy do dziś, właśnie jako symboliczny moment powstania firmy. Na samym początku w naszej ofercie było zaledwie kilkadziesiąt produktów” – wspomina CEO Wyjątkowego Prezentu, Jakub Matuszewski.
Prezenty materialne czy w postaci przeżyć
Szeleszczenie papieru prezentowego, ręczne wypisywanie kartek i trudy wiązania kokardek na pudełku - te obrazy towarzyszą nie tylko Świętom Bożego Narodzenia. Urodziny, wesela, Dzień Babci i Dziadka, święta zawodowe, rocznice, uroczystości, a także niespodzianki bez żadnej okazji - Polacy kochają prezenty. Niegdyś grupa psychologów stwierdziła, że bez kultury obdarowywania ludzkość doświadczałaby o wiele więcej wojen…
Ostatnie badania, przeprowadzone na początku tego roku na zlecenie Wyjątkowego Prezentu, pokazują, że wśród prezentów króluje elektronika, wyposażenie domu, zabawki i odzież, lecz popyt na prezenty w formie przeżyć odnotowuje nieprzerwany wzrost.
“Coraz więcej osób w Polsce wybiera podarunki, które przynoszą emocje. Czas spędzany razem, nietuzinkowe przeżycia, niezapomniane momenty - o tym usłyszeć można od naszych babć. To te wspomnienia znajdziemy w albumie ze zdjęciami i wyboru takiego prezentu na pewno nie pożałujemy. Pandemia i wojna za wschodnią granicą tylko zintensyfikowała potrzebę realnego doświadczania i tworzenia cennych wspomnień. Najlepszym dowodem na to jest stały wzrost sprzedaży voucherów prezentowych Wyjątkowego Prezentu” - mówi Marcin Rumiński, kierownik Działu Współpracy z Partnerami i Marek Własnych.
Urodzinowe okazje
Z okazji swoich 15. urodzin, Wyjątkowy Prezent przygotował specjalne promocje, dotyczące 15 topowych produktów. Każdy z 15 prezentów będzie można kupić z 15% zniżką przez wszystkie dni trwania promocji, a wśród nich znajduje się również Urodzinowy Pakiet Przeżyć, czyli zbiór prezentowy z ciekawymi ofertami, umożliwiający korzystanie z atrakcji w całej Polsce.
Wśród przecenionych ofert, oprócz wspomnianego Pakietu, znalazły się także: Kolacja w Ciemności, Jazda Monster Truckiem, Przejażdżka Ferrari, Magiczna Kolacja, Shitty Dinner, oryginalne degustacje i wiele więcej ciekawych produktów, przecenionych na tę okazję.
O czym marzą Polacy
Najczęściej wybieranym prezentem z oferty Wyjątkowego Prezentu jest… kolacja w ciemności. Na tym wydarzeniu nie brakuje także znanych twarzy, a w ciągu ostatnich kilku miesięcy zjeść posiłek w mroku odważyli się m.in.: Marta Bloch z Ekipą, Kinga Zawodnik czy Lukas TV.
Na drugim miejscu, pod względem popularności prezentów, plasują się przeżycia w powietrzu - skok ze spadochronem, widokowy lot balonem, przeloty paralotnią i motolotnią.
Polacy uwielbiają także romantyczne wyjazdy i przeżycia, w których udział można brać we dwoje - pobyty w hotelach, pakiety SPA, wyśmienite posiłki w restauracjach i pakiety przeżyć dla dwojga. Takie oferty także mieszczą się w topie ofert najstarszej firmy oferującej vouchery na przeżycia w Polsce.
Obecnie w ofercie Wyjątkowego Prezentu jest ponad 8 000 prezentów, w różnych lokalizacjach i dopasowanych do różnych gustów - dla kobiet, mężczyzn, par, przyjaciół, dzieci i rodzin. Dla miłośników ekstremalnych doświadczeń (jak noc na skale i lot szybowcem), dla spragnionych odpoczynku dla ciała i duszy (dzień w spa, wszelkie masaże i usługi upiększające, a także wyjazdy w klimatyczne miejsca), dla poszukiwaczy przygód (shitty dinner, kurs nurkowania i tratowanie wraków monster truckiem) i romantycznych chwil (podwodna kolacja, masaż dla dwojga, romantyczny pobyt w aquaparku i zwiedzanie winnicy).
Źródło informacji: Wyjątkowy Prezent
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
| Data publikacji | 27.09.2022, 16:17 |
| Źródło informacji | Wyjątkowy Prezent |
| Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Pozostałe z kategorii
-
Trzustka drukowana w 3D - rewolucyjne rozwiązanie z tytułem „Polskiego Produktu Przyszłości”
Bioniczna trzustka cATMP® to pierwszy na świecie w pełni funkcjonalny narząd biodrukowany w technologii 3D, zdolny do produkcji insuliny, glukagonu i peptydu C w sposób odpowiadający naturalnej fizjologii ludzkiej trzustki. Co więcej, może być produkowany „na żądanie” i przechowywany w specjalnie zaprojektowanym bioreaktorze do czasu transplantacji. To właśnie w ręce twórców tego przełomowego rozwiązania - firmy Polbionica S.A. - trafiła nagroda główna w tegorocznej edycji Konkursu „Polski Produkt Przyszłości”.- 12.12.2025, 12:51
- Kategoria: Zdrowie i styl życia
- Źródło: PARP
-
Image
Najpierw potykała się o własne nogi. Dziś wie, że to nie była niezdarność, tylko choroba genetyczna
Pierwsze symptomy, takie jak częste potykanie się, niepewny chód, trudności z pisaniem czy utrzymaniem równowagi, pojawiające się w dzieciństwie lub w okresie dojrzewania, są niespecyficzne i łatwo je przeoczyć. Tymczasem mogą one być sygnałem choroby genetycznej - ataksji Friedreicha. Szacuje się, że w Polsce żyje z nią około 150 osób.- 11.12.2025, 16:35
- Kategoria: Zdrowie i styl życia
- Źródło: Biuro prasowe kampanii „Challenge Your Balance"
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘ