Newsletter

Zdrowie i styl życia

30% wzrost frekwencji biegu Pro Touch INTERRUN Poznań 2014 organizowanego przez INTERSPORT Polska S.A.

07.05.2014, 15:31aktualizacja: 07.05.2014, 15:31

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Już tradycyjnie, 1 maja odbył się nad poznańskim jeziorem Rusałka, bieg Pro Touch INTERRUN Poznań organizowany przez sieć sklepów INTERSPORT Polska. Na leśnych ścieżkach dookoła jeziora ścigali się biegacze, jak również miłośnicy marszu Nordic Walking. Łącznie zgłosiło się ponad 700 biegaczy, czyli o 30% więcej niż w roku ubiegłym (w tym prawie 170 dzieci, które startowały na dystansach 200 m, 600 m, 800 m i 1 500 m).

Od godziny 10:15 biegały dzieci, dla których dystans uzależniony był od wieku (200 - 1500m). Najwięcej emocji wzbudził bieg najmłodszych dzieci na dystansie 200 metrów rywalizowało 50 maluchów. O godzinie 12:00 nastąpił start biegu głównego na 5 i 10 km oraz marszu Nordic Walking. Trasa prowadziła dookoła jeziora leśnymi ścieżkami. Biegacze na trasie mogli zdecydować czy kończą po pierwszym okrążeniu, czy wybierają 10 kilometrów. Krótszy dystans idealnie sprawdził się u osób początkujących, natomiast na trasie 10 kilometrów ścigali się już bardziej doświadczeni biegacze.

Na mecie każdy otrzymywał medal z logiem biegu (koziołkiem). Każdy kto pojawił się nad Rusałką mógł sprawdzić swój układ stopy i dowiedzieć się jaki model butów biegowych będzie dla niego najlepszy. Dynamiczne badanie układu stopy polegało na analizie przetaczania stopy podczas biegu na bieżni mechanicznej, a następnie analizie nagrania.

W tegorocznej edycji Pro Touch INTERRUN Poznań 2014 wzięło udział łącznie 700 osób, co jest nowym rekordem frekwencji imprezy. "Impreza cieszy się z roku na rok coraz większą popularnością, zapraszamy wszystkich sympatyków biegania na kolejne edycje biegów INTERRUN w Krakowie (22 czerwca) i Warszawie (6 września)" - komentuje Anna Masłyk, koordynator biegów INTERRUN.

Relację z imprezy oraz więcej informacji można znaleźć na stronie: http://www.interrun.pl

O sieci INTERSPORT Polska S.A.:\

Sieć INTERSPORT Polska posiada 35 salony w 23 największych miastach Polski. Spółka jest w Polsce liderem wśród sieci sklepów sportowych cieszącym się największym uznaniem i zaufaniem klientów. W tym roku społeczność konsumentów przyznała salonom INTERSPORT "Gwiazdę Jakości Obsługi 2014" za spełnianie najwyższych standardów obsługi.

Pliki graficzne dostępne pod adresem:

Dodatkowych informacji udziela:

Monika Adamiak

Dział Komunikacji i RI

tel. (12) 44 48 100

e-mail: monika.adamiak@intersport.pl

www.intersport.pl

Źródło informacji: INTERSPORT Polska

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 07.05.2014, 15:31
Źródło informacji PAP
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ

Pozostałe z kategorii