Newsletter

Zdrowie i styl życia

Ankieta hotel.info: Gdzie zostaniesz przyjęty (nie)szczególnie uprzejmie

24.02.2014, 12:02aktualizacja: 24.02.2014, 12:02

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Norymberga, 24 lutego 2014 r. - Uprzejmość i kompetencja personelu hotelowego to dzisiaj standard, który ma nakłonić gości do ponownego odwiedzenia hotelu oraz do polecenia go innym. Oceny wystawione przez użytkowników serwisu hotel.info pokazują, na jakim poziomie utrzymuje się obsługa hotelowa w Polsce oraz jak nasz kraj wypada na tle innych państw europejskich.

Kraków (http://www.hotel.info/pl/krakow/hotels-98650) z oceną 8,32 punktu broni najwyższej pozycji wśród pięciu największych miast w Polsce. W tym roku bardzo podobne noty otrzymała Łódź. Z ocen wynika, że tamtejsze hotele podniosły jakość swojej obsługi. W porównaniu do ocen z zeszłego roku to trzecie co do wielkości miasto w Polsce otrzymuje wyższą ocenę - 8,31 punktu - i zdobywa dzięki temu przewagę nad Warszawą (http://www.hotel.info/pl/warszawa/hotels-98653/) (8,26 punktu).

Ranking Top 5 miast w Polsce, sporządzony przez hotel.info: w kategorii uprzejmość i kompetencje personelu hotelowego w porównaniu rocznym

Miejsce---------Miasto----------Oceny - stan na luty 2014 (najwyższa ocena: 10,0)

1.-----------------Kraków----------------------8,32

2. ----------------Łódź--------------------------8,31

3. ----------------Warszawa------------------8,26

4. ----------------Poznań---------------------8,19

5. ----------------Wrocław-------------------8,00

*****************************************************************

Miejsce----------Miasto -------Oceny - stan na luty 2013 (najwyższa ocena: 10,0)

1. -----------------Kraków----------------------8,30

2. ----------------Warszawa-------------------8,26

3. ----------------Łódź---------------------------8,25

4. ----------------Poznań-----------------------8,24

5. -----------------Wrocław--------------------8,04

Liderem jest Finlandia, a niewiele niższe oceny otrzymały Niemcy i Austria.

W zestawieniu krajów europejskich Finlandia jest liderem pod względem uprzejmości i kompetencji personelu hotelowego. Polski personel hotelowy otrzymał 8,28 punktu i zajął miejsce tuż za najlepszą czwórką.

Ranking Top 5 krajów europejskich w kategorii uprzejmość i kompetencje personelu hotelowego

Miejsce ----------Kraj ----------- Ocena (najwyższa ocena: 10,0)

1. --------------- Finlandia------------------------------8,38

2.----------------Niemcy---------------------------------8,37

3.----------------Austria---------------------------------8,37

4.----------------Węgry----------------------------------8,33

5.----------------Polska----------------------------------8,28

Pełną informację prasową znajdziesz tutaj: http://www.hotel.info/Press/Article?item=2262&lng=PL

KONTAKT:

hotel.info

Hugo-Junkers-Straße 15-17

90411 Norymberga

Niemcy

tel. +49-(0)911-59832-0

faks: +49-(0)911-59832-11

e-mail: presse@hotel.info

www.hotel.info

Źródło informacji: APA-OTS

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 24.02.2014, 12:02
Źródło informacji PAP
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ

Pozostałe z kategorii