Pobierz materiał i Publikuj za darmo
Norymberga, 24 lutego 2014 r. - Uprzejmość i kompetencja personelu hotelowego to dzisiaj standard, który ma nakłonić gości do ponownego odwiedzenia hotelu oraz do polecenia go innym. Oceny wystawione przez użytkowników serwisu hotel.info pokazują, na jakim poziomie utrzymuje się obsługa hotelowa w Polsce oraz jak nasz kraj wypada na tle innych państw europejskich.
Kraków (http://www.hotel.info/pl/krakow/hotels-98650) z oceną 8,32 punktu broni najwyższej pozycji wśród pięciu największych miast w Polsce. W tym roku bardzo podobne noty otrzymała Łódź. Z ocen wynika, że tamtejsze hotele podniosły jakość swojej obsługi. W porównaniu do ocen z zeszłego roku to trzecie co do wielkości miasto w Polsce otrzymuje wyższą ocenę - 8,31 punktu - i zdobywa dzięki temu przewagę nad Warszawą (http://www.hotel.info/pl/warszawa/hotels-98653/) (8,26 punktu).
Ranking Top 5 miast w Polsce, sporządzony przez hotel.info: w kategorii uprzejmość i kompetencje personelu hotelowego w porównaniu rocznym
Miejsce---------Miasto----------Oceny - stan na luty 2014 (najwyższa ocena: 10,0)
1.-----------------Kraków----------------------8,32
2. ----------------Łódź--------------------------8,31
3. ----------------Warszawa------------------8,26
4. ----------------Poznań---------------------8,19
5. ----------------Wrocław-------------------8,00
*****************************************************************
Miejsce----------Miasto -------Oceny - stan na luty 2013 (najwyższa ocena: 10,0)
1. -----------------Kraków----------------------8,30
2. ----------------Warszawa-------------------8,26
3. ----------------Łódź---------------------------8,25
4. ----------------Poznań-----------------------8,24
5. -----------------Wrocław--------------------8,04
Liderem jest Finlandia, a niewiele niższe oceny otrzymały Niemcy i Austria.
W zestawieniu krajów europejskich Finlandia jest liderem pod względem uprzejmości i kompetencji personelu hotelowego. Polski personel hotelowy otrzymał 8,28 punktu i zajął miejsce tuż za najlepszą czwórką.
Ranking Top 5 krajów europejskich w kategorii uprzejmość i kompetencje personelu hotelowego
Miejsce ----------Kraj ----------- Ocena (najwyższa ocena: 10,0)
1. --------------- Finlandia------------------------------8,38
2.----------------Niemcy---------------------------------8,37
3.----------------Austria---------------------------------8,37
4.----------------Węgry----------------------------------8,33
5.----------------Polska----------------------------------8,28
Pełną informację prasową znajdziesz tutaj: http://www.hotel.info/Press/Article?item=2262&lng=PL
KONTAKT:
hotel.info
Hugo-Junkers-Straße 15-17
90411 Norymberga
Niemcy
tel. +49-(0)911-59832-0
faks: +49-(0)911-59832-11
e-mail: presse@hotel.info
www.hotel.info
Źródło informacji: APA-OTS
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
Data publikacji | 24.02.2014, 12:02 |
Źródło informacji | PAP |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |