Newsletter

Zdrowie i styl życia

Argentyński Związek Piłki Nożnej wznawia współpracę z XTrend jako sponsorem reprezentacji narodowej w Europie

11.09.2024, 08:43aktualizacja: 11.09.2024, 08:46

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

PR Newswire/XTrend
PR Newswire/XTrend

BARCELONA, Hiszpania, 10 września 2024 r. /PRNewswire/ -- Władze Argentyńskiego Związku Piłki Nożnej (AFA) mają zaszczyt poinformować o odnowieniu współpracy z marką XTrend w roli regionalnego sponsora reprezentacji Argentyny w Europie. Nowa umowa podkreśla dotychczasową owocną współpracę, która rozpoczęła się w ubiegłym roku i ma na celu dalsze ugruntowanie wizerunku spółki na międzynarodowym rynku finansowym.

Nawiązanie współpracy umożliwi XTrend rozszerzenie swoich wpływów i zasięgu w globalnym krajobrazie finansowym. Za sprawą ponownego podjęcia kooperacji, spółka zamierza wykorzystać międzynarodowy potencjał argentyńskiej reprezentacji narodowej, znanej ze swojej pasji, talentu i sukcesów, aby dotrzeć do fanów sportu i potencjalnych klientów w całej Europie.

„Mamy dzisiaj zaszczyt powiadomić o odnowieniu współpracy partnerskiej z firmą XTrend jako oficjalnym regionalnym sponsorem reprezentacji Argentyny w piłce nożnej, drużyny, która niedawno potwierdziła niezwykłą siłę i dominację w rozgrywkach Copa America 2024” – powiedział Michael Rezaie, dyrektor generalny XTrend. „Znakomite wyniki nie tylko potwierdzają jej pozycję wśród najlepszych drużyn piłkarskich na świecie, ale także zachwycają fanów i inspirują miliony ludzi na całym świecie. Nasza współpraca wykracza poza zwykły sponsoring; to wyraz silnego powiązania wspólnych wartości – pasji, determinacji i dążenia do doskonałości. Wspierając jedną z najbardziej znanych narodowych drużyn piłkarskich na świecie, pragniemy podkreślić synergię między tymi dziedzinami i pokazać, w jaki sposób takie relacje w sporcie mogą odgrywać kluczową rolę w regionie i wspierać markę XTrend w sektorze finansowym. Z zadowoleniem postrzegamy możliwości, jakie przyniesie to partnerstwo, i zobowiązujemy się aktywnie wspierać argentyńską drużynę narodową w jej przyszłych przedsięwzięciach”.

Claudio Fabián Tapia, prezes Argentyńskiego Związku Piłki Nożnej, wyrażając swój entuzjazm dla współpracy, powiedział: „Reprezentacja Argentyny nieustannie się rozwija, wkraczając także do Europy, będącej kolebką wspaniałych drużyn i federacji. Jesteśmy niezmiernie szczęśliwi, że marka XTrend jest regionalnym sponsorem Argentyńskiego Związku Piłki Nożnej. Podpisana umowa udostępnia nową platformę kontaktu z fanami. Tym samym wzmacniamy pozycję lidera w światowym środowisku piłkarskim. Serdecznie witamy XTrend jako naszego regionalnego sponsora w Europie”.

Wraz ze wzrostem rozpoznawalności marki XTrend na międzynarodowych rynkach finansowych decyzja o odnowieniu sponsoringu odzwierciedla strategię firmy polegającą na integracji z międzynarodowymi wydarzeniami sportowymi, zwiększając widoczność samej marki i docierając do różnych społeczności na całym świecie.

Wznowiona współpraca dodatkowo potwierdza związek między światem sportu i finansów, kładąc nacisk na pozytywny wpływ wydarzeń sportowych na działalność gospodarczą. Kooperacja pomiędzy AFA i XTrend pozwoli na dalsze stymulowanie innowacji i kreatywności, przyczyniając się do rozwoju i ewolucji sektora finansowego.

XTrend

Platforma XTrend jest wiodącą na rynku internetową giełdą, oferującą najnowocześniejszą technologię i dostęp do szerokiej gamy rynków finansowych. Przykładając najwyższą wagę do wrażeń użytkowników i innowacji, spółka zapewnia inwestorom narzędzia i zasoby, których potrzebują, aby odnieść sukces w dzisiejszym dynamicznie zmieniającym się krajobrazie finansowym.

Zdjęcia - https://mma.prnewswire.com/media/2499171/illustration.jpg

Źródło: XTrend

Źródło informacji: PR Newswire

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 11.09.2024, 08:43
Źródło informacji PR Newswire
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ