Pobierz materiał i Publikuj za darmo
Amongst the criteria applied by the members of the expert jury, consisting of communication, advertising and marketing professionals, are originality, exhibition technology and content.
"We are exceedingly proud that our return to Geneva has been crowned with this award," says Karlheinz L. Knöss, Vice President and CEO, BORGWARD AG. "It was a great honour for us to announce BORGWARD's comeback in Geneva, and we would like to express our sincere appreciation to the organisers for their tremendous support. This success underlines BORGWARD's ability to demonstrate creativity and innovation in and beyond automotive construction. We are already looking forward to the IAA show in Frankfurt."
The imaginative booth concept proved popular not only with visitors to the Salon, but also with the Creativity Awards jury. Its members praised the clever mix of communication tools comprising tablets and a multimedia table, combined with a welcoming atmosphere that invited visitors to linger and browse. The booth’s rear wall in the form of an LED projection screen, depicting scenes from the past alongside graphic elements of the new BORGWARD corporate identity, further contributed to the brand’s successful presentation.
The full press release is available here.
CONTACT:
Lena Siep
Head of Global Communications
BORGWARD AG
Phone: +41 (0)78 925 3316
E-mail: media@borgward.com
Website: www.borgward.com
Facebook: www.facebook.com/borgward.official
Twitter: @borgward_ag
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
Data publikacji | 13.03.2015, 12:21 |
Źródło informacji | APA-OTS |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |