Newsletter

Zdrowie i styl życia

Columbia Sportswear ogłasza dobrowolne wycofanie ogrzewanych kurtek Columbia 2012

30.01.2013, 10:41aktualizacja: 30.01.2013, 10:41

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

PORTLAND, Oregon - (BUSINESS WIRE) - Columbia Sportswear (NASDAQ: COLM), w ostatnim czasie powzięła informację, że niewielka liczba ogrzewanych kurtek Columbia 2012 może zawierać element w wewnętrznym mankiecie rękawa mający wadę produkcyjną, która może prowadzić do elektrycznego zwarcia, co może potencjalnie powodować ryzyko oparzenia. Columbia do chwili obecnej nie otrzymała raportów dotyczących obrażeń powiązanych z tym problemem.

Bezpieczeństwo naszych konsumentów jest najwyższym priorytetem. Ogrzewane kurtki 2012 nie spełniają naszych wysokich standardów jakości i parametrów użytkowych, stąd dobrowolnie rozpoczynamy światowy program wycofywania produktów potencjalnie dotkniętych problemem, jak wskazano poniżej.

Produkty objęte programem wycofania

Ogrzewane kurtki 2012 dotknięte wskazanym problemem były sprzedawane w sklepach detalicznych Columbia oraz w innych wyspecjalizowanych sklepach z odzieżą wierzchnią pomiędzy majem 2012 a styczniem 2013 roku.

Następujące 7 modeli kurtek jest objęte programem wycofania:

- Kurtka męska HM7198 Mens Omni Heat(TM) Electric Big Game(TM) Interchange

- Kurtka damska SL7021 Womens Electro AMP(TM) Jacket

- Kurtka damska SL7022 Womens Circuit Breaker(TM) II Jacket

- Kurtka damska SL7885 Womens Electro(TM) Interchange Jacket

- Kurtka męska SM7051 Mens Circuit Breaker(TM) II Jacket

- Kurtka męska SM7061 Mens Electro AMP(TM) Jacket

- Kurtka męska SM7886 Mens Electro(TM) Interchange Jacket

Numer modelu kurtki znajduje się na dużej, białej metce informującej o prawidłowej konserwacji produktu oraz na małej metce zabezpieczającej. Obie metki są przyszyte do wewnętrznego szwa, znajdującego się po lewej stronie kurtki.

Prosimy także odwiedzić naszą stronę internetową http://www.columbia.com/2012HeatedJacketRecall, aby uzyskać więcej informacji na temat wycofania.

Niniejszy komunikat o wycofaniu produktów nie ma zastosowania do żadnych innych produktów Columbia poza wymienionymi. W szczególności wskazujemy, że ogrzewane kurtki Columbia 2011 nie mają takiego samego ogrzewającego elementu w mankiecie rękawa oraz nie są objęte programem wycofania produktów. Podgrzewane kamizelki, buty i rękawiczki Columbia również nie sią objęte niniejszym wycofaniem.

Columbia Sportswear

Columbia Sportswear Company jest wiodącym innowatorem na świecie w zakresie outdoorowej odzieży, dodatków oraz wyposażenia. Założona w 1938 r. w Portland, w stanie Oregon, Columbia Sportswear sprzedaje produkty w ponad 100 krajach na świecie oraz zdobyła sobie międzynarodowe uznanie w zakresie jakości, innowacji oraz parametrów użytkowych. Produkty Columbia cechujące się innowacyjną technologią i wyglądem chronią entuzjastów aktywności na świeżym powietrzu od żywiołów, zwiększają ich komfort oraz czynią aktywność na świeżym powietrzu jeszcze bardziej przyjemną. Columbia Sportswear oprócz marki Columbia(R) posiada również inne marki odzieży wierzchniej, jak: Mountain Hardwear(R), Sorel(R), oraz Montrail(R). Aby dowiedzieć się więcej odwiedź strony internetowe pod następującymi adresami: http://www.columbia.com, http://www.mountainhardwear.com, http://www.sorel.com, oraz http://www.montrail.com.

KONTAKT:

Columbia Sportswear Company

Ron Parham

starszy dyrektor ds. eelacji inwestorskich oraz komunikacji korporacyjnej

tel. 503-985-4584

e-mail: rparham@columbia.com

Źródło informacji: Business Wire

Oficjalną, obowiązującą wersję niniejszego zawiadomienia stanowi tekst oryginalny sporządzony w języku źródłowym. Tekst tłumaczenia służy wyłącznie celom orientacyjnym, został sporządzony wyłącznie dla celów ułatwienia zrozumienia zawiadomienia i należy interpretować go w odniesieniu do tekstu źródłowego, który jest jedyną wersją mającą skutki prawne.

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 30.01.2013, 10:41
Źródło informacji PAP
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ