Newsletter

Zdrowie i styl życia

DLDwomen 2013: Cyfrowa przemiana z kobiecego punktu widzenia

15.07.2013, 12:40aktualizacja: 15.07.2013, 12:40

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Poświęcona przyszłości konferencja z udziałem Viviane Reding i Ursuli von der Leyen

MONACHIUM, 12 lipca 2013 r. /PRNewswire/ - W dniach 15 i 16 lipca br. w Monachium, pod hasłem "Zdobywając nowe terytoria" ("Breaking New Ground"), odbędzie się konferencja DLDwomen. Pomysłodawczyni konferencji, Stephanie Czerny, i prowadząca, Maria Furtwängler-Burda, powitają 600 przedsiębiorców i wizjonerów całego świata. Funkcję współprowadzących to wydarzenie przyjęły Viviane Reding, wiceprezydent Komisji Europejskiej, oraz Ursula von der Leyen, niemiecka minister pracy i spraw socjalnych.

(Zdjęcie: http://photos.prnewswire.com/prnh/20130712/626975)

Stephanie Czerny: "Z przyjemnością spotkam się z naszymi wybitnymi gośćmi, którzy przybyli na konferencję poświęconą przyszłości, by dyskutować nad oddziaływaniem wirtualnego świata na rozmaite aspekty naszego życia. Tematyka DLDwomen koncentruje się na kwestiach, które mają dla kobiet szczególne znaczenie: przyszłość zatrudnienia, opieka zdrowotna oraz edukacja. Ponadto przedstawiamy kobiety jako wyjątkową grupę klientów rynków cyfrowych. Hasło 'Zdobywając nowe terytoria' odnosi się zarówno do atmosfery odnowy, jak i elementów destrukcyjnych, widocznych w zachodzących obecnie zmianach".

Nowe modele biznesowe, nowe przepisy na sukces w biznesie, lepszy dostęp do zaktualizowanych systemów kształcenia, ważne kroki w dziedzinie technologii i nauk przyrodniczych, które rewolucjonizują nasze przyszłe plany - era cyfrowa przynosi mnóstwo wyzwań, które musimy umiejętnie odczytać i wykorzystać. Jako konferencja dotycząca innowacyjności, DLDwomen pozwala zaprezentować się kobietom, które wykorzystały swoją szansę i stały się wzorami do naśladowania. Debatujemy także nad obszarami, w których kobiety jeszcze nie zdążyły się wykazać. Podczas konferencji prezesi firm, naukowcy, managerowie, pionierzy nowych technologii, założyciele różnych organizacji, artyści, autorzy nowych idei oraz pisarze będą rozmawiać na przedstawione poniżej tematy.

Jak w przyszłości definiowana będzie praca?

Globalizacja i tworzenie sieci to procesy, które wymagają komunikacji, współpracy i dzielenia się. W erze cyfrowej rywalizacja, egoizm i myślenie w kategoriach tradycjonalistycznej hierarchiczności utracą rację bytu. Czy rozwój zachowa swoje kluczowe znaczenie, czy też zastąpi go dążenie ku szczęściu? W debacie z udziałem m.in. Jackie Rees odpowiedzialną w firmie Yahoo! za strategię, Ursula von der Leyen rozmawiać będzie o tym, jakich zawodów możemy spodziewać się w przyszłości. Z kolei Viviane Reding w swoim przemówieniu zaapeluje do Europy o przebudzenie się i zajęcie stanowiska w głośnej ostatnio kwestii prywatności danych. Prezes Rady Nadzorczej Deutsche Bank, Paul Achleitner, wymieni z ekspertką w dziedzinie inwestycji, Sonali de Rycker, opinie na temat pomyślnie wdrożonych modeli propagowania różnorodności, które wykraczają poza standardowe programy wsparcia kobiet. Natomiast obejmująca stanowisko dyrektor ds. finansowych Lufthansy, Simone Menne, oraz przewodniczący Zarządu HVB, Theodor Weimer, podejmą dyskusję o umiejętności kierowania i zarządzania w czasach zmian.

Jakie oddziaływanie ma wizerunek kobiet prezentowany w mediach?

Spółki medialne i agencje reklamowe tworzą wizerunek kobiet w mediach, a tym samym kreują ich rolę w społeczeństwie. Celebryci korzystający z Twittera mogą wywierać większy wpływ na swoich fanów, a jednocześnie ogół społeczeństwa coraz bardziej się nimi interesuje. Nico Hofmann, producent, Julia Jäkel, manager ds. mediów, Sabine Anger, dyrektor naczelna spółki Watchever, oraz Erika Hoholick, autorka "Dove - Real Beauty" ("Dove - prawdziwe piękno"), jednej z najgłośniejszych kampanii reklamowych w historii, wraz z Susie Orbach, psycholożką i feministką, rozmawiać będą o wpływie tych osób, jako twórców wizerunku kobiety. Debacie przewodniczyć będzie aktorka i lekarka, Maria Furtwängler-Burda.

Jakie znaczenie dla życiowych planów ma postęp w technologii i medycynie?

Po wynalezieniu pigułki antykoncepcyjnej, które było swego rodzaju przełomem, zamrażanie jajeczek przeniosło koncepcję samostanowienia kobiet na zupełnie nowy poziom. Jajeczko w szczytowym okresie płodności można teraz pobrać z organizmu kobiety, zamrozić je, a następnie rozmrozić w momencie, gdy kobieta uzna, że nadszedł odpowiedni moment na zajście w ciążę. Carl Djerrassi, wynalazca pigułki antykoncepcyjnej, oraz Anneliese Schwenkhagen, która zajmuje się badaniem hormonów, rozważą, dokąd ten kolejny krok w biologicznej omnipotencji może nas doprowadzić.

Czy kobiety to przyszłością handlu elektronicznego?

Jako najważniejsza grupa konsumentów, kobiety ze swym zamiłowaniem do zakupów on-line odegrają kluczową rolę w sukcesie elektronicznego handlu. Nowe modele biznesowe, takie jak LYST czy Mytheresa.com, świetnie prosperują nie tylko dzięki dużej sile nabywczej kobiet, lecz także dlatego, że płeć piękna je tworzy i z powodzeniem nimi zarządza. W jaki sposób realizować cyfrowe strategie na potrzeby luksusowych marek? Odpowiedzi na to pytanie postarają się udzielić ikony mody, w tym Laudomia Pucci, przedstawiciele najważniejszych marek modowych, takich jak Von Arnim czy Jimmy Choo, jak również najpopularniejsi projektanci, np. Mary Katrantzou.

Pozostali prelegenci:

- John Gerzema, autor bestsellera "The Athena Doctrine" ("Doktryna Ateny"),

- Christopher Lukezic, dyrektor ds. komunikacji w spółce AirBnB,

- Scott Galloway, ekspert w dziedzinie luksusowych marek, NYU Stern,

- Claudia Nemat, dyrektor naczelna na Europę w Deutsche Telekom,

- Charlotte Oades, globalna dyrektor ds. samostanowienia kobiet w kwestiach finansowych, Coca Cola,

- Isabell Welpe, wykładowca strategii na Politechnice Monachijskiej,

- Lidewij Edelkoort, badaczka trendów,

- Margit Wennmachers, ekspertka ds. inwestycji, Andreessen Horowitz,

- Pae White, artystka.

Obrady będzie można śledzić na żywo za pośrednictwem DLD Media. Wstęp na konferencję DLDwomen mają wyłącznie goście z zaproszeniami. Osoby zainteresowane udziałem mogą zakupić dostępne jeszcze bilety na stronie http://dld-conference.com/DLDwomen13. Dwudniowy bilet kosztuje 1 250 EUR plus VAT.

Fakty i liczby na temat konferencji DLDwomen 2013:

- Konferencja odbędzie się w dniach 15 i 16 lipca 2013 r. w Porzellanmanufaktur Nymphenburg (Monachium),

- Gospodarze: Stephanie Czerny, pomysłodawczyni i dyrektor zarządzająca DLD,

- Prowadzące: Maria Furtwängler-Burda i Viviane Reding oraz Ursula von der Leyen,

- Dyskusje, warsztaty, prezentacje studiów przypadku i prelekcje: na konferencji ponad 70 pionierów z całego świata spotka się z ponad 700 przedstawicielami środowisk opiniotwórczych - wpływowi goście, zarówno kobiety, jak i mężczyźni ze świata biznesu, sztuki, mediów, z branży technologicznej, a także z dziedziny socjologii, polityki oraz ze środowiska akademickiego,

- Więcej informacji: http://www.dld.co,

- Wnioski o akredytację: dldpress@burda.com.

Informacje ogólne

Dwie na trzy decyzje kupna zostają podjęte przez kobiety. Mają one coraz większy wpływ na kształtowanie komunikacji cyfrowej, a także posiadają umiejętności niezbędne w gospodarce cyfrowej, więc nie bez znaczenia dla marek i firm jest zrozumienie kobiet oraz skorzystanie z drzemiącego w nich potencjału. Dlatego też spółka Hubert Burda Media stworzyła DLDwomen, jako platformę do organizowania konferencji prasowych służącej otwartej i kreatywnej wymianie poglądów na temat roli kobiet w erze cyfrowej, zmieniających się rynków i zmian zachodzących w społeczeństwie z perspektywy kobiet.

DLD to międzynarodowa platforma do organizacji konferencji i wdrażania innowacji firmy Hubert Burda Media. DLD Media organizuje wiodącą na rynku europejskim cyfrową konferencję DLD, konferencję dla kobiet DLDwomen i międzynarodowe wydarzenia sieciowe w miastach, takich jak: Palo Alto, Nowy Jork, Londyn, Tel Awiw, Stambuł, Rio de Janeiro i Pekin. DLD Media zajmuje się także wydawaniem publikacji internetowych i w formacie wideo, a także opracowań dotyczących treści konferencji. Ponadto firma ta świadczy usługi doradcze na rzecz partnerstw DLD, nowych firm wchodzących na rynek, inwestorów i instytucji. Stephanie Czerny jest współzałożycielką powstałej w 2005 r. konferencji DLD, a obecnie pełni funkcję jej dyrektor zarządzającej.

Źródło: Hubert Burda Media

KONTAKT:

Katharina Kirsch

Hubert Burda Media

Corporate Communications

Arabellastraße 23

81925 Monachium, Niemcy

tel. +49-89-9250-2065

e-mail: dldpress@burda.com

Źródło informacji: PR Newswire

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 15.07.2013, 12:40
Źródło informacji PAP
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ

Pozostałe z kategorii