Pobierz materiał i Publikuj za darmo
![Jonas Lindström/ŁDF2019 - Form Us With Love](/sites/default/files/styles/open_article_750/public/2019-04/20190429/33093466_%C5%81DF2019%20-%20Form%20Us%20With%20Love%20-%20fot.%20Jonas%20Lindstr%C3%B6m.jpg?itok=eMdenl5S)
Łódź Design Festival powstał w 2007 roku, przyjmując formułę przeglądu osiągnięć polskiego wzornictwa. Od początku prezentuje design w różnych jego odsłonach – od wzornictwa przemysłowego poprzez projektowanie graficzne, architekturę, rzemiosło, aż po kreowanie usług i interakcji. Dziś skupia się na stawianiu pytań, interpretacji zjawisk i krytycznej dyskusji. ŁDF to wydarzenie, podczas którego inspiracji poszukiwać mogą projektanci, architekci, przedstawiciele zawodów kreatywnych, ale też każdy zainteresowany kulturą i wzornictwem. W programie najmocniejszymi punktami są zawsze wystawy tematyczne, spotkania z ekspertami w dziedzinie designu i architektury, dyskusje i wykłady, a także warsztaty dla dorosłych i dzieci. Do tej pory wzięło w nim udział ponad 435 000 osób z całego świata.
Główna informacja prasowa ŁDF2019: http://www.lodzdesign.com/assets/Uploads/DOBRE-ZYCIE-na-Lodz-Design-Festival.doc
Więcej informacji, w tym zdjęcia w jakości do druku: www.media.lodzdesign.com
Zapraszamy do rezerwowania terminów wywiadów z wybranymi gośćmi Łódź Design Festival:
- Jaime Hayon – 18.05 (sobota) w godz. 14:00-15:00, 18:00-19:00,
- Form Us With Love – 25.05 (sobota) w godz. 13:30-14:30.
Zapraszamy do śledzenia zakładki dla dziennikarzy, gdzie 29.04 opublikujemy harmonogram wydarzeń. Biuro prasowe umożliwi Państwu nawiązanie kontaktu z pozostałymi gośćmi.
KONTAKT:
Michał Kwiatkowski
tel. kom. +48 694 875 000
e-mail: m.kwiatkowski@lodzdesign.com
-
Aleksandra Kietla
Rzecznik Prasowa
tel. kom. +48 693 860 022
e-mail: a.kietla@lodzdesign.com
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji | 26.04.2019, 18:21 |
Źródło informacji | Łódź Design Festival |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘPozostałe z kategorii
-
Image
Nie każde oznakowanie produktu „eko” oznacza, że produkt jest naprawdę ekologiczny PAP
„Przestaw się na eko - szukaj Euroliścia 2” - to drugi etap kampanii edukacyjnej Polskiej Izby Żywności Ekologicznej (PIŻE), której celem jest m.in. promocja ekologicznej żywności certyfikowanej, ponieważ na rynku dostępne są również produkty, które nie spełniają odpowiednich kryteriów, chociaż sprzedawane są jako ekologiczne. Wartość certyfikowanego rynku eko w Polsce PIŻE szacuje na 2 mld zł.- 02.07.2024, 11:59
- Kategoria: Nauka i technologie
- Źródło: PAP MediaRoom
-
Image
Beata Drzazga laureatką prestiżowej nagrody Eko Filary 2024 PAP
- 02.07.2024, 10:19
- Kategoria: Zdrowie i styl życia
- Źródło: PAP MediaRoom