Newsletter

Zdrowie i styl życia

EXPRESS przedstawia debiutancką kolekcję garderoby kapsułowej "Edition"

08.12.2015, 15:59aktualizacja: 08.12.2015, 15:59

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Kolekcję prezentują"It Girls" - Suki Waterhouse i Magdalena Frąckowiak.

New York, 8. grudnia 2015 r. /PRNewswire/ - EXPRESS, Inc. ogłosił dziś debiut pierwszej kolekcji garderoby kapsułowej z najwyższej półki o nazwie EXPRESS "Edition". Kolekcja "Edition" to połączenie inspiracji kultowych klasyków z małą dozą nowoczesności; to mieszanka wyrafinowania i stylu street z naciskiem na luksusowe tkaniny, zaawansowane techniki i skupienie się przede wszystkim na szczegółach. Suki Waterhouse i Magdalena Frąckowiak to twarze nowej kolekcji, które będą jej symbolami we wszystkich drukowanych i cyfrowych materiałach marketingowych.

"Jesteśmy zachwyceni, iż możemy zadebiutować kolekcją 'Edition', będącą wyrazem ewolucji filozofii firmy EXPRESS w kierunku łączenia mody z wybiegów modelek ze stylem street - powiedział David Kornberg, prezes i dyrektor generalny EXPRESS. - Korzystaliśmy z talentu naszego zespołu projektantów, by stworzyć światowej klasy kolekcję dla garderoby kapsułowej, łączącej w sobie styl, aspiracje oraz luz i modę. Edition to uosobienie dziewczyny EXPRESS, która jest sexy, pewna siebie, na luzie i obezwładniająca w swej indywidualności".

Kolekcja EXPRESS "Edition", dostępna w 27 sklepach i w sieci pod adresem: express.com/edition od 1 grudnia zawiera 18 kreacji z 35 elementów garderoby w cenie od 48 do 498 USD oraz 18 dodatków do podkreślenia stylu, w cenie od 20 do 298 USD. Niepowtarzalne kreacje oferują klasyczny smoking, suknie z koronką gipiurową, bluzki z jedwabiu i szyfonu, doskonałą kurtkę motocyklową, kurtkę zdobioną, dżinsy powlekane żywicą i skórzane spodnie. Paleta łącząca kolor czarny i neutralny zawiera dodatki w kolorze ciemnopurpurowym, kości słoniowej i złotym, by stonować kreacje dla mody wielkomiejskiej.

Klienci mogą zajrzeć za kulisy, śledząc @ExpressRunway na Instagramie, @ExpressLife na Twitterze, @Express na Snapchat i Facebook.com/EXPRESS.

EXPRESS

EXPRESS to wyspecjalizowany sprzedawca mody i akcesoriów dla kobiet i mężczyzn, z ukierunkowaniem na klienta w wieku 20 - 30 lat. Firma posiada ponad 30-letnie doświadczenie i oferuje unikalne połączenie mody i jakości na wiele okazji, w atrakcyjnych cenach, zadowalając zapotrzebowanie na modę począwszy od pracy przez styl nieformalny, dżinsowy, aż po specjalne okazje. Aktualnie firma posiada ponad 600 punktów detalicznych i pracowni, które znajdują się przede wszystkim w najpopularniejszych galeriach handlowych, centrach stylu i przy znanych ulicach na całym terenie USA, Kanady i Portoryko. Marka EXPRESS jest do nabycia także w punktach franczyzowych na Bliskim Wschodzie, w Ameryce Łacińskiej i RPA. EXPRESS również promuje i sprzedaje swoje produkty za pośrednictwem witryny www.express.com i aplikacji komórkowej.

Zdjęcie: http://photos.prnewswire.com/prnh/20151130/291859

Zdjęcie: http://photos.prnewswire.com/prnh/20151130/291860

Zdjęcie: http://photos.prnewswire.com/prnh/20151130/291861

Logo: http://photos.prnewswire.com/prnh/20130910/NY76292LOGO

Źródło: EXPRESS, Inc.

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 08.12.2015, 15:59
Źródło informacji PR Newswire
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ