Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Dotychczasowy rekord świata w jednoczesnym zdrapywaniu zdrapek od 2019 roku należał do 479 mieszkańców miejscowości Boise w amerykańskim stanie Idaho.
„Polacy po prostu kochają loterie ścieralne, czyli zdrapki — wiążą się one z niesamowitymi emocjami, dobrą zabawą oraz, rzecz jasna, wysokimi nagrodami. Są one obecnie najlepiej sprzedającym się produktem naszej marki. Stąd pomysł, aby entuzjazm graczy przekuć w historyczny sukces, jakim jest dołączenie do grona rekordzistów GUINESS WORLD RECORDS” – tłumaczyła Magdalena Kopka-Wojciechowska, członkini zarządu Totalizatora Sportowego, właściciela marki LOTTO.
Wszystko odbyło się w słoneczną niedzielę na płycie głównej „świątyni polskiego sportu”, czyli warszawskiego Stadionu Narodowego. Wokół specjalnie wyznaczonej strefy próby pobicia rekordu na gości czekało mnóstwo atrakcji: specjalne namioty z pakietami startowymi i gadżetami LOTTO, mobilne kolektury, strefa sportu. Rekordzistą mógł zostać każdy entuzjasta zdrapek, a udział w wydarzeniu wymagał jedynie bezpłatnej rejestracji.
„Jak każda próba pobicia rekordu GUINESS WORLD RECORDS, również i ta musiała spełniać wszystkie standardy opisane w międzynarodowym regulaminie naszej organizacji. Moim zadaniem było monitorowanie właściwego zachowania stewardów oraz wszystkich uczestników tej próby” – wyjaśniała Joanne Brent, sędzia GUINESS WORLD RECORDS.
Przedstawicielka GUINESS WORLD RECORDS skrupulatnie pilnowała, aby 550 uczestników próby zdrapało otrzymane zdrapki dokładnie w tym samym momencie, nie wychodząc poza wytyczone przez organizatora sektory. Kilkanaście minut po dwunastej wszystko było jasne — rekord świata został pobity, a Joanne Brent poinformowała o przekazaniu oficjalnego wyniku do władz GUINESS WORLD RECORDS.
„Wygrywamy razem, a gracze LOTTO udowodnili dzisiaj, że działając zespołowo, mogą osiągnąć każdy sukces. W tym miejscu, wyjątkowym dla całego polskiego sportu, ustanowiliśmy nowy rekord, którego długo nikt nie przebije” – powiedzieli Marta Wieliczko, Katarzyna Zillmann i Jakub Straszewski, ambasadorzy marki LOTTO, którzy kibicowali uczestnikom próby.
Źródło informacji: PAP MediaRoom
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
embeduj wideo
POBIERZ WIDEO
Wideo do bezpłatnego wykorzystania w całości (bez prawa do edycji lub wykorzystania fragmentów)
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji | 29.05.2023, 14:30 |
Źródło informacji | PAP MediaRoom |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Pozostałe z kategorii
-
Image
254 323,70 zł - dotacja celowa dla American Heart of Poland na wsparcie Szpitalnego Oddziału Ratunkowego w Sztumie. Co to oznacza dla pacjentów?
Grupa American Heart of Poland, która prowadzi Szpital w Sztumie pozyskała dotację celową w wysokości 254 323,70 zł na realizację zadań zleconych dla jednostek systemu Państwowego Ratownictwa Medycznego (PRM). Projekt dotyczy zakupu sprzętu medycznego na potrzeby Szpitalnego Oddziału Ratunkowego w Szpitalu w Sztumie.- 09.09.2025, 11:45
- Kategoria: Zdrowie i styl życia
- Źródło: American Heart of Poland
-
Światowy Dzień FASD - 9 września
9 września na całym świecie obchodzony jest Światowy Dzień FASD (Fetal Alcohol Spectrum Disorders) - Spektrum Płodowych Zaburzeń Alkoholowych. Data nie jest przypadkowa - dziewiąty dzień dziewiątego miesiąca przypomina o dziewięciu miesiącach ciąży, w czasie których należy zachować pełną abstynencję, aby chronić zdrowie dziecka.- 08.09.2025, 09:30
- Kategoria: Zdrowie i styl życia
- Źródło: Krajowe Centrum Przeciwdziałania Uzależnieniom
-
Image
Midea zostanie nowym głównym partnerem FC Barcelony
Globalna marka numer 1 w dziedzinie inteligentnych artykułów gospodarstwa domowego podpisuje pięciosezonową umowę, w ramach której jej logo trafi na koszulki FC Barcelony od sezonu 2026/2027.- 03.09.2025, 08:49
- Kategoria: Zdrowie i styl życia
- Źródło: PR Newswire
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘ