Pobierz materiał i Publikuj za darmo
To drugi etap projektu rewitalizacji kompleksu pediatrycznego w Regionalnym Szpitalu Specjalistycznym w Grudziądzu. Tym razem, za kwotę ponad 8 milionów złotych, dokonano kapitalnego remontu jednego z oddziałów pediatrycznych. Mali pacjenci będą teraz wracać do zdrowia w nowych, zmodernizowanych salach, wyposażonych w węzły sanitarne. Oddział przystosowany został zarówno do potrzeb dzieci przebywających w szpitali, jak i ich rodziców.
– W ostatnich pięciu latach zainwestowaliśmy w szpital kwotę około 66 milionów złotych – przypomina Maciej Glamowski, prezydent Grudziądza. – To środki pochodzące z różnych źródeł, które przyczyniły się do rozwoju tej ważnej placówki. Mamy też dalsze plany na kolejne inwestycje, co w połączeniu ze świetnie przygotowanym i oddanym personelem sprawia, że jakość świadczonych usług jest na wysokim poziomie.
Rewitalizacja Oddziału Pediatrii II z Neurologią i Endokrynologią dla Dzieci dofinansowana została kwotą blisko 7 milionów złotych z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego.
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji | 02.04.2024, 18:26 |
Źródło informacji | UM Grudziądz |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘPozostałe z kategorii
-
Image
Nie każde oznakowanie produktu „eko” oznacza, że produkt jest naprawdę ekologiczny PAP
„Przestaw się na eko - szukaj Euroliścia 2” - to drugi etap kampanii edukacyjnej Polskiej Izby Żywności Ekologicznej (PIŻE), której celem jest m.in. promocja ekologicznej żywności certyfikowanej, ponieważ na rynku dostępne są również produkty, które nie spełniają odpowiednich kryteriów, chociaż sprzedawane są jako ekologiczne. Wartość certyfikowanego rynku eko w Polsce PIŻE szacuje na 2 mld zł.- 02.07.2024, 11:59
- Kategoria: Nauka i technologie
- Źródło: PAP MediaRoom
-
Image
Beata Drzazga laureatką prestiżowej nagrody Eko Filary 2024 PAP
- 02.07.2024, 10:19
- Kategoria: Zdrowie i styl życia
- Źródło: PAP MediaRoom