Newsletter

Zdrowie i styl życia

Jakość usług w hotelach: Warszawa i Polska w rankingu europejskim w pierwszej 5

25.02.2013, 15:30aktualizacja: 25.02.2013, 15:30

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Norymberga, 25 lutego 2013 r. - Kto podróżuje, ten ma dużo do opowiedzenia, wiedział swego czasu już poeta Matthias Claudius. Nie zawsze jednak doświadczenia z podróży są warte opowieści, gdyż podróże turystyczne lub pobyty w hotelach czasami nie odpowiadają wyobrażeniom gości. Uprzejma i kompetentna obsługa pozwoli odwrócić uwagę gościa od niektórych drobnych mankamentów. Analiza ocen wystawionych przez gości, wykonana przez stronę hotel.info pokazuje, na jakim poziomie utrzymuje się obsługa hotelowa w Polsce oraz jak Polska wypada w rankingu europejskim.

Budapeszt i Helsinki wyróżniają się najbardziej uprzejmą obsługą

Budapeszt i Helsinki uzyskały najlepsze oceny w rankingu stolic europejskich. Stolice Węgier i Finlandii osiągnęły pod względem uprzejmej i kompetentnej obsługi nieznaczną przewagę nad plasującą się zaraz za nimi na trzecim miejscu Lublaną ze Słowenii. Warszawa z wynikiem 8,26 punktów utrzymuje się w najlepszej 5.

Madryt (7,82) oraz Rzym (7,80) przegapiły nieznacznie wejście do rankingu 20 najlepszych stolic. Moskwa z wynikiem 7,62 punktów oraz Londyn z wynikiem 7,36 punktów wykazują jeszcze sporo braków do nadrobienia. Ocena milionowej metropolii nad Tamizą pozwala wątpić - bynajmniej w sektorze hotelarskim - w przysłowiową brytyjską uprzejmość.

Najlepsza jakość usług w fińskich hotelach!

W porównaniu z krajami europejskimi Finlandia i Niemcy osiągnęły z wynikiem 8,36 punktów czołówkę rankingu. W tych krajach goście hotelowi byli najbardziej zadowoleni z uprzejmości i kompetencji personelu hotelowego. Również alpejska Austria pokazuje się w kwestii jakości usług z dobrej strony.

Polska ze średnim wynikiem 8,27 punktów zalicza się w ocenie krajów europejskich do najlepszej piątki. Holandia zamyka ranking Top 20 europejskich krajów z wynikiem 7,82 punktów.

Pełną informację prasową znajdziesz tutaj: http://www.hotel.info/Press/Article?lng=PL&item=1949

Kontakt dla prasy:

Sebastian Meyer

hotel.info

Hugo-Junkers-Straße 15-17

90411 Norymberga

Niemcy

tel. +49-(0)911-59832-0

faks +49-(0)911-59832-11

e-mail: presse@hotel.info

www.hotel.info

Źródło informacji: APA-OTS

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 25.02.2013, 15:30
Źródło informacji PAP
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ

Pozostałe z kategorii