Pobierz materiał i Publikuj za darmo
Wczoraj wieczorem, w pięknej scenerii Stadionu Olimpijskiego w Rzymie, Juventus zdobył trzynasty, a czwarty z rzędu Puchar Włoch - TIM Cup.
Rekordowe osiągnięcie, przypadło w udziale piłkarzom w biało-czarnych koszulkach, którym towarzyszyła marka Jeep®. To dwie supermarki, które razem i każda z osobna, stanowią siłę, autentyczność, pasję, dążenie do pokonania wszelkich przeszkód, a od sześciu sezonów są synonimem sukcesu i ciągłego pokonywania granic.
Jest to krok w stronę jeszcze bardziej ambitnego celu: zdobycia siódmego Mistrzostwa Włoch z rzędu, do którego brakuje właściwie tylko arytmetycznej pewności, zważywszy na przewagę punktową nad pozostałymi drużynami. W ten sposób Biało-Czarni potwierdziliby bezdyskusyjnie prymat w skali całych Włoch, z czterema tytułami Mistrza i czterema Pucharami od sezonu 2014-2015 do teraz. Przewaga „4x4”, która przywołuje na myśl legendarne możliwości off-roadowe „4x4” Jeepa, zbudowana na intuicji i innowacyjności, dzięki którym gama SUV-ów marki była od zawsze najbardziej nagradzaną w historii.
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji | 10.05.2018, 17:17 |
Źródło informacji | FCA Polska |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘPozostałe z kategorii
-
Image
Polska aplikacja MoodMon pomoże w leczeniu depresji i choroby afektywnej dwubiegunowej PAP
Polska aplikacja MoodMon zwyciężyła w międzynarodowym konkursie Bupa Eco-Disruptive 2024, którego celem jest wspieranie startupów tworzących innowacje dla systemu opieki zdrowotnej. Oprogramowanie, oparte na sztucznej inteligencji, pozwala monitorować osoby z problemami psychicznymi: nawracającą depresją i chorobą afektywną dwubiegunową.- 16.01.2025, 10:00
- Kategoria: Nauka i technologie
- Źródło: PAP MediaRoom
-
Image
Strategia ESG wspiera rozwój biznesu z korzyścią dla pracowników, społeczeństwa i środowiska PAP
Konsumenci, pracownicy, inwestorzy, a także instytucje regulacyjne zwracają coraz większą uwagę na wskaźniki środowiskowe, zaangażowanie społeczne i transparentność w biznesie. Zrównoważony rozwój powinien być elementem strategii firmy i wyznaczać długoterminowy kierunek działania. Pokazuje to przykład Opella, jednostki biznesowej Consumer Healthcare w Sanofi, która realizując konsekwentnie cele ESG, uzyskała niedawno certyfikat B Corp w Europie Środkowo-Wschodniej.- 15.01.2025, 10:03
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PAP MediaRoom
-
Nowa terapia daje nadzieję chorym na tętnicze nadciśnienie płucne PAP
Tętnicze nadciśnienie płucne (TNP) to rzadka choroba kardiologiczna. Nieleczona może prowadzić do śmierci. Badania kliniczne nad nowym lekiem, prowadzone przez prof. Grzegorza Kopcia z Ośrodka Chorób Krążenia Płucnego UJ w Krakowskim Szpitalu Specjalistycznym im. Św. Jana Pawła II, dały bardzo dobre rezultaty i napawają chorych optymizmem.
- 07.01.2025, 08:00
- Kategoria: Zdrowie i styl życia
- Źródło: PAP MediaRoom