Pobierz materiał i Publikuj za darmo

25 stycznia 1956 roku rozpoczął działalność Totalizator Sportowy, którego celem była pomoc w odbudowie infrastruktury sportowej w powojennej Polsce. Ponad sześć dekad później spółka podsumowała wyniki za 2021 rok – rekordowo udany w całej jej historii, w którym nadal, już w nowej rzeczywistości, z sukcesem kontynuuje ona swoją misję.
„Wysiłek i zaangażowanie wszystkich pracowników Totalizatora Sportowego sprawiły, że w minionych 12 miesiącach udało nam się zanotować wyniki sprzedaży na poziomie 26,270 mld złotych. Oznacza to, że tradycyjnie już zachowaliśmy dynamikę wzrostu przychodów – w 2020 wynosiły one bowiem 15,381 mld wobec >>jedynie<< 5,093 mld w 2018 roku. Warto zaznaczyć, że doskonałe rezultaty osiągnęliśmy we wszystkich obszarach działalności – punktach stacjonarnych, kanale interaktywnym lotto.pl, jedynym legalnym w Polsce kasynie internetowym Total Casino czy sieci salonów gier na automatach” – powiedział Olgierd Cieślik, prezes zarządu Totalizatora Sportowego.
Dzięki rosnącej popularności gier i loterii Totalizatora Sportowego wśród Polaków do budżetu państwa trafiło ponad 2,715 miliarda złotych, z czego 1,155 miliarda przekazanych zostało na wsparcie rozwoju polskiego sportu oraz kultury narodowej.
„Korzystając z naszej bogatej oferty, każdy Polak codziennie zostaje hojnym mecenasem tych dwóch, kluczowych dla rozwoju całej naszej społeczności dziedzin: sportu i kultury. Z każdej złotówki wydanej w kanałach LOTTO, 19 groszy trafia właśnie na cele z nimi związane. W ten sam sposób Totalizator Sportowy wspiera również budowę i modernizację licznych obiektów sportowych, z których wszyscy korzystamy w całej Polsce” – tłumaczył Olgierd Cieślik.
Zeszłorocznym obchodom 65-lecia działalności Totalizatora Sportowego towarzyszyło wiele wydarzeń i inicjatyw, których główną osią była wieloetapowa kampania wizerunkowo-informacyjna. Jej ambasadorem i centralną postacią został Robert Lewandowski.
„To pierwsza tak duża kampania związana z marką korporacyjną. Chcieliśmy pokazać niezwykle istotną misję Totalizatora Sportowego – wsparcia polskiego sportu i kultury narodowej, a także rolę naszych klientów w jej realizacji. Wyjątkowość kampanii podkreśliła także współpraca z niesamowitym człowiekiem oraz wspaniałym sportowcem, jakim jest Robert Lewandowski. W jubileuszowych obchodach wzięli udział również inni znakomici zawodnicy wspierani przez Totalizator Sportowy oraz przedstawiciele świata kultury” – podkreśliła Magdalena Kopka-Wojciechowska, członek zarządu Totalizatora Sportowego.
W jubileuszowym roku spółka była również partnerem głównym 18. Międzynarodowego Konkursu Pianistycznego im. Fryderyka Chopina. W podróż po kraju wyruszyło z kolei Muzeum Mobilne Totalizatora Sportowego, w nowoczesny i interaktywny sposób przedstawiające jego bogatą historię — od września zeszłego roku muzeum przejechało prawie 7 tys. km, a odwiedziło je ponad 100 tys. osób. Jednocześnie na warszawskiej Pradze powstał ekologiczny mural o powierzchni 690 metrów kwadratowych, posiadający moc oczyszczania powietrza porównywalną do 650 drzew. Te wszystkie inicjatywy ukazywały wielowątkowość działalności Totalizatora Sportowego – mecenasa kultury, sztuki i sportu, łączącego historię z nowoczesnością i troską o środowisko.
„Nasza działalność opiera się na cyfrach – milionach graczy i miliardach złotych wypłacanych nagród. Jednak misją Totalizatora Sportowego było, jest i będzie coś znacznie więcej niż tylko organizowanie gier i loterii – chodzi o zaangażowanie w inicjatywy i projekty służące całemu społeczeństwu” – podsumował Olgierd Cieślik.
Źródło informacji: PAP MediaRoom
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
embeduj wideo
POBIERZ WIDEO
Wideo do bezpłatnego wykorzystania w całości (bez prawa do edycji lub wykorzystania fragmentów)
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji | 27.01.2022, 10:20 |
Źródło informacji | PAP MediaRoom |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Pozostałe z kategorii
-
Image
Od PRL-owskiej zapiekanki po Instagram Reels. Jak pieczarka stała się kulinarną ikoną
Jeszcze dekadę temu pieczarka kojarzyła się głównie z dodatkiem do pizzy, nadzieniem do krokieta lub obowiązkowym składnikiem sosu do schabowego. Dziś wraca z rozmachem. Znajdujemy ją w daniach wegańskich, streetfoodowych wrapach i eleganckich przystawkach. Jest na talerzach, na stories i w feedach kulinarnych influencerów.- 16.09.2025, 09:44
- Kategoria: Zdrowie i styl życia
- Źródło: HOPSCOTCH
-
Image
Konferencja prasowa SGH PAP
Termin: 12.09.2025, godz. 09:30- 12.09.2025, 14:28
- Kategoria: Zdrowie i styl życia
- Źródło: SGH
-
Image
Glejaki najczęściej występującymi i najbardziej agresywnymi nowotworami mózgu w Polsce. Nowy raport Krajowego Rejestru Nowotworów
Każdego roku 322 tyś. osób na świecie słyszy diagnozę nowotwór mózgu, w Polsce choroba dotyka nawet 2375 osób rocznie, z czego najczęściej rozpoznawalnym typem morfologicznym są glejaki (75% co daje 1783 pacjentów rocznie). Wskaźnik 5-letniego przeżycia pacjentów z glejakami w Polsce w latach 2010-2024 wynosił 28,2%, co jest jednym z niższych wyników w Europie. Zachorowalność na nowotwory mózgu rośnie po 30. roku życia osiągając maksimum w ósmej dekadzie życia i to mężczyźni chorują częściej niż kobiety. Takie wnioski płyną z najnowszego raportu pt. „Nowotwory złośliwe mózgu - analiza epidemiologiczna” opublikowanego z początkiem września 2025 przez Krajowy Rejestr Nowotworów, działający przy Narodowym Instytucie Onkologii - Państwowym Instytucie Badawczym.- 11.09.2025, 12:53
- Kategoria: Zdrowie i styl życia
- Źródło: Krajowy Rejestr Nowotworów
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘ