Pobierz materiał i Publikuj za darmo
Górka wrażeń jest obiektem całorocznym, wykorzystującym potencjał i urok istniejącego terenu. To możliwość spędzania wolnego czasu całymi rodzinami oraz okazja do zabawy wraz z dziećmi. Obiekt sąsiaduje z cieszącym się dużym zainteresowaniem Skate Parkiem na terenach zielonych Spółki Projekt Kępno.
Górka wrażeń to liczne urządzenia poprawiające sprawność i umiejętności zręcznościowe dzieci i młodzieży, takie jak np. trasy wspinaczkowe czy park linowy. Znajdują się tu m.in.: zjeżdżalnia rurowa, rura linowa sprawnościowa, ścieżka i lina wspinaczkowa, zjazd linowy o długości ok. 25 m oraz huśtawki: wahadłowa, podwójna i hamaki linowe.
Wszystkie urządzenia placu zabaw są certyfikowane zgodnie z obowiązującymi normami. Obiekt został w pełni oświetlony oraz objęty monitoringiem wizyjnym spółki Projekt Kępno sp. z o.o. Koszt placu zabaw to 676 000 zł.
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
| Data publikacji | 11.07.2023, 17:40 |
| Źródło informacji | Kępno |
| Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Pozostałe z kategorii
-
Image
Od plantacji na salony: jagodowe przetwory wśród laureatów „Złotych Innowacji 2025”
W Teatrze Kamienica w Warszawie ogłoszono wyniki konkursu „Złote Innowacje FMCG & Retail 2025” - jednego z najważniejszych wydarzeń branży spożywczej i handlu detalicznego w Polsce. W tegorocznej edycji polskie przetwory z owoców jagodowych zdobyły złoto i dwa wyróżnienia.- 06.11.2025, 12:56
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: Krajowy Związek Grup Producentów Owoców i Warzyw
-
Image
Inkluzywna higiena tematem europejskiej debaty marki Tork
Wyniki badania Tork wykazały, że tylko jedna na pięć toalet w miejscach publicznych spełnia oczekiwania dotyczące higieny i czystości. Ponadto aż 52% osób podejmuje działania po negatywnych doświadczeniach z wizyty w łazience o dużym natężeniu ruchu - skraca pobyt w obiekcie, wystawia niepochlebne opinie - co bezpośrednio wpływa na przychody i wizerunek danej firmy.- 06.11.2025, 08:30
- Kategoria: Zdrowie i styl życia
- Źródło: Tork
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘ