Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Choć niska temperatura i deszcz nie sprzyjały w sobotę wyjściu z domu, chęć uczczenia urodzin ulubionej drużyny i oddania krwi w akcji pod Stadionem Śląskim wyraziło 39 kibiców, od których udało się pobrać niemal 10 litrów krwi. Kolejka zainteresowanych niesieniem bezinteresownej pomocy ustawiła się do rejestracji już od godz. 12:00. Zbiórka trwała do 15:30.
„Bardzo dziękujemy wszystkim fanom, którzy zdecydowali się świętować sobotni mecz i urodziny klubu w tak wyjątkowy, szlachetny sposób i oddali krew w naszej akcji. Jesteśmy niezwykle dumni z tego jak zaangażowana i chętna do pomocy jest społeczność kibiców należących do „niebieskiej rodziny” - powiedział prezes Ruchu Chorzów Seweryn Siemianowski.
Fani mogli dojechać na zbiórkę korzystając ze specjalnego transportu. Darmowy, niebieski autobus kursował po Chorzowie i okolicznych miejscowościach od 10:30 do 16:45. W środku pojazdu znalazła się nietypowa instalacja - worki wypełnione „niebieską krwią” wyrażające jak ważną częścią społecznego krajobrazu Chorzowa jest Ruch. Uruchomienie nieodpłatnej linii było możliwe dzięki wsparciu Sponsora Strategicznego klubu, Betclic.
Co ciekawe, tym razem fani otrzymywali za oddanie krwi nie tylko zestaw czekolad od RCKiK, ale także upominki od Ruchu Chorzów i Betclic, w tym m.in. voucher na bilet na jeden z dwóch ostatnich meczów „Niebieskich” na Stadionie Śląskim w trwającym sezonie - z Lechem Poznań (3 maja, 20:30) lub Cracovią (25 maja, 17:30).
Relację z wydarzenia można obejrzeć na kanale Betclic Polska na YouTube:
Kibiców, którym tym razem nie udało się wziąć udział w akcji „Niebieska Krew” organizatorzy serdecznie zachęcają do regularnego udziału w zbiórkach obsługiwanych przez Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Katowicach. Możliwości donacji jest wiele, a więcej informacji znaleźć można na stronie RCKiK Katowice.
Źródło informacji: Ruch Chorzów
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji | 30.04.2024, 09:33 |
Źródło informacji | Ruch Chorzów |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Pozostałe z kategorii
-
Image
Midea zostanie nowym głównym partnerem FC Barcelony
Globalna marka numer 1 w dziedzinie inteligentnych artykułów gospodarstwa domowego podpisuje pięciosezonową umowę, w ramach której jej logo trafi na koszulki FC Barcelony od sezonu 2026/2027.- 03.09.2025, 08:49
- Kategoria: Zdrowie i styl życia
- Źródło: PR Newswire
-
Ponad 90% rodziców rezygnuje ze swoich potrzeb, by sfinansować edukację dzieci
- 03.09.2025, 08:00
- Kategoria: Nauka i technologie
- Źródło: Smartney Grupa Oney
-
Image
DHL eCommerce Polska wspiera zdrowie psychiczne młodzieży. Start kampanii „Zatrzymaj hejt - nadawaj dobro” w ramach programu „Mów Do Mnie - #TokTuMi”
Początek roku szkolnego to doskonały moment, aby zwrócić uwagę na jedno z najpoważniejszych wyzwań młodego pokolenia - zdrowie psychiczne. DHL eCommerce Polska we współpracy ze Stowarzyszeniem Mentalnie Równi, organizatorem programu „Mów Do Mnie - #TokTuMi”, rozpoczyna ogólnopolską kampanię społeczną „Zatrzymaj hejt - nadawaj dobro”. W ramach programu firma obejmie patronatem lekcje poświęcone dwóm kluczowym obszarom: przeciwdziałaniu hejtowi rówieśniczemu oraz mądremu korzystaniu z nowych technologii. W akcji ma wziąć udział 38 000 uczniów ze szkół podstawowych i ponadpodstawowych oraz ich rodzice i nauczyciele.- 01.09.2025, 12:45
- Kategoria: Zdrowie i styl życia
- Źródło: DHL
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘ