Newsletter

Zdrowie i styl życia

Kolmar Korea zamierza podbić światowy rynek kosmetyków do skóry, wprowadzając ofertę „unikalnie koreańskich” maseczek oraz produktów do oczyszczania twarzy i demakijażu

27.06.2025, 09:50aktualizacja: 27.06.2025, 09:53

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

PR Newswire/Kolmar Korea
PR Newswire/Kolmar Korea

SEUL, Korea Południowa, 26 czerwca 2025 r. /PRNewswire/ -- Kolmar Korea, jeden z czołowych producentów oryginalnego projektu (ODM) na światowym rynku kosmetyków, intensyfikuje działania w ramach międzynarodowej strategii rozwoju segmentu skincare, wprowadzając do oferty produkty K-beauty wyróżniające się „unikalnie koreańskimi” naturalnymi składnikami. W dobie rosnącej popularności filozofii, według której w kosmetykach najważniejszy jest skład, firma Kolmar zdobywa serca klientów na całym świecie swoimi innowacyjnymi maseczkami oraz produktami do oczyszczania twarzy i demakijażu.

W ostatnim czasie zaobserwować można dynamiczny wzrost globalnego rynku produktów do oczyszczania twarzy i demakijażu. Zjawisko to po części kreowane jest przez platformy udostępniające krótkie nagrania filmowe, takie jak TikTok. Co więcej, „koreańska pielęgnacja twarzy” (Korean skincare routine) stało się jednym z popularniejszych haseł w branży beauty, zwiększając zainteresowanie wspomnianymi kosmetykami wśród konsumentów, którzy dotychczas zwracali uwagę głównie na produkty zapewniające ochronę przed słońcem.

W odpowiedzi na ten trend Kolmar Korea intensyfikuje rozwój współpracy z międzynarodowymi partnerami marki w zakresie opracowywania produktów do pielęgnacji skóry z naturalnymi składnikami pochodzącymi z Korei. Flagowym przykładem rezultatu takiej kooperacji jest Mung Bean - pianka oczyszczająca ze zrównoważonym pH opracowana we współpracy z marką skincare Beplain. Produkt ten ukazuje w nowym świetle walory fasolki mung - którą Koreańczycy stosują jako naturalny środek do oczyszczania skóry twarzy od ponad tysiąca lat - wyróżniając się formułą niepowodującą podrażnień i głęboko oczyszczającą skórę. Pianka stała się popularna na całym świecie dzięki furorze w mediach społecznościowych, jaką zrobiła w iście organiczny sposób. Produkt zdobył uznanie konsumentów, sprzedając się w ponad 10 mln szt. na całym globie, w tym w Stanach Zjednoczonych, Francji, Chinach czy Wietnamie.

Kolmar cały czas też pracuje nad rozwojem naturalnych maseczek z dodatkiem błota. Jedną z nich jest Relief Mud Mask. Maseczka ta powstała we współpracy z BRMUD, marką naturalnych kosmetyków z dodatkiem błota, i charakteryzuje się ponad 30-procentową zawartością błota Boryeong pozyskiwanego w Korei z jednego z pięciu największych na świecie wattów. Dzięki ultradrobnej granulacji (1/40 granulacji mąki pszennej) produkt delikatnie a zarazem skutecznie wchłania zanieczyszczenia ze skóry. Maseczka zyskała przydomek " Cardi B Mud Mask" po tym, gdy amerykańska raperka Cardi B pochlebnie wypowiedziała się na jej temat na TikToku. Obecnie kosmetyk można kupić w 11 krajach, w tym sklepach Costco na terenie Stanów Zjednoczonych.

Innowacji tych nie byłoby, gdyby nie wiodące w branży zaplecze badawczo-rozwojowe Kolmar Korea. Ponad 30% kadry firmy stanowią badacze, a ok. 6% rocznych przychodów ze sprzedaży przeznaczanych jest na inwestycje w B+R. Przewaga konkurencyjna Kolmar Korea bierze się z wiedzy i doświadczenia zgromadzonych poprzez współpracę z ok. 4,3 tys. klientów na świecie.

Pracując nad nowymi kosmetykami, producent cały czas poszukuje możliwości wykorzystania składników unikalnych dla Korei. Niedawno firma opublikowała - na łamach czasopisma naukowego uwzględnianego w indeksie cytowań SCI - wyniki badań potwierdzających przeciwstarzeniowe właściwości tawuły wierzbolistnej (Spiraea salicifolia), a także udało jej się wpisać tę roślinę do Międzynarodowego Słownika Składników Kosmetycznych (ICID). Rok temu firma odkryła również, że ekstrakt z rośliny strączkowej Sophora flavescens posiada właściwości zapobiegające wypadaniu włosów. Wyniki badań, które zaprezentowała na międzynarodowej konferencji naukowej, spotkały się z dużym zainteresowaniem. Kolmar pracuje ponadto nad komercjalizacją zapachów rodzimych dla Korei gatunków roślin, takich jak Róża Szaronu czy lotos, aby promować tradycyjne walory sensoryczne koreańskiej flory.

Komentarz rzecznika Kolmar Korea: „Konsumenci na całym świecie zaczynają się interesować już nie tylko produktami do ochrony skóry przed słońcem, ale w coraz większym stopniu jej całościową pielęgnacją, a nasza oferta w tym zakresie jest coraz bardziej konkurencyjna dzięki połączeniu nowoczesnej technologii z narodowymi skarbami Korei. Zamierzamy nieustannie inwestować w badania i rozwój oraz innowacje, aby stać się liderem nowego segmentu koreańskiej pielęgnacji twarzy kosmetykami zawierającymi rodzime składniki”.

Zdjęcie - https://mma.prnewswire.com/media/2719628/image.jpg 

Logo - https://mma.prnewswire.com/media/2648166/Kolmar_Logo.jpg 

Źródło: Kolmar Korea

KONTAKT:

Kolmar Holdings

Jang-Woo Lee

e-mail: jay.lee@kolmar.co.kr   

Źródło informacji: PR Newswire

 

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 27.06.2025, 09:50
Źródło informacji PR Newswire
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ