Pobierz materiał i Publikuj za darmo

„Nie będę oryginalny mówiąc, że siatkówka jest dobrze postrzegana. To sport bardzo popularny, w którym odnosimy wiele sukcesów - tak w rywalizacji klubowej, jak i reprezentacyjnej. Ta dyscyplina wywołuje tylko dobre skojarzenia” - powiedział PAP członek zarządu Krajowej Spółki Cukrowej S.A. Marek Dereziński.
Podkreślił, że obecnie KSC jest zaangażowana w sponsorowanie klubu ekstraklasy siatkarek z Bydgoszczy oraz klubu pierwszej ligi męskiej ze Świdnika.
„Do tego ostatnio podpisaliśmy umowę o współpracy z okręgowym związkiem siatkówki, co jest otwarciem także na mniejsze miejscowości oraz dzieci i młodzież. Naszym celem jest popularyzowanie sportu, ale nie tylko promocja przez sport zawodowy. Oczywiście wspierając kluby, reklamujemy nasze brandy Polski Cukier i Polskie Przetwory. W tym wypadku, co oczywiste, taka współpraca jest opłacalna dla obu stron. Chcemy jednak także wspierać sport oddolnie, tak, aby krzewić kulturę fizyczną już w najmłodszym pokoleniu” - wskazał Dereziński.
Stwierdził, że jest to wyraz społecznej odpowiedzialności biznesu. Osobiście członek zarządu KSC jest fanem tego sportu i uważa go za niezwykle widowiskowy.
„Atmosfera na trybunach podczas meczów siatkarskich zawsze była wspaniała. Oby kibice mogli wrócić na obiekty jak najszybciej” - dodał.
Wiceprezes Polskiego Związku Piłki Siatkowej Ryszard Czarnecki powiedział w rozmowie z PAP, że bardzo cieszy się z zaangażowania KSC w polski sport pomimo trudnego okresu pandemii koronawirusa.
„To nasza dyscyplina narodowa, w której zawsze mieliśmy wielkie sukcesy. Zaangażowanie KSC jest wielopoziomowe, bo nie dotyczy tylko klubów, ale również sportu dzieci i młodzieży. Znalezienie sponsora dla profesjonalnego zespołu nie jest aż tak trudne, ale zagwarantowanie stabilnego partnera dla okręgowego związku siatkarskiego nie jest rzeczą prostą. Dlatego w imieniu całego środowiska bardzo dziękuję spółce skarbu państwa za taką decyzję. W mojej ocenie to świetny prezent na gwiazdkę dla setek, jak nie tysięcy dzieciaków stawiających pierwsze kroki na siatkarskich parkietach” - podkreślił Czarnecki, który jest przewodniczącym rady fundacji Polska Siatkówka.
Źródło informacji: PAP
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji | 16.12.2020, 15:55 |
Źródło informacji | PAP MediaRoom |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Pozostałe z kategorii
-
Image
enel-med: inwestycja w jakość się opłaca
Centrum medyczne enel-med już po raz dziewiąty zostało uhonorowane prestiżowym tytułem Gwiazdy Jakości Obsługi w kategorii „Przychodnie lekarskie”. Wyróżnienie przyznawane jest na podstawie opinii samych konsumentów, którzy oceniają jakość obsługi i satysfakcję z usług.- 01.08.2025, 09:00
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: enel-med
-
Image
Mobilna gastronomia coraz popularniejsza w Polsce. IJHARS zajrzała do food trucków
W pierwszej połowie 2025 r. liczba lokali gastronomicznych w Polsce zwiększyła się o blisko 2 tys., po raz pierwszy w historii przekraczając barierę 100 tys. punktów - poinformowała "Rzeczpospolita", powołując się na raport firmy Dun & Bradstreet. Raport pokazuje również, że coraz większym zainteresowaniem Polaków cieszą się mobilne punkty sprzedaży żywności. Mając na względzie te tendencje, IJHARS przyjrzała się uważnie jedzeniu serwowanemu w food truckach. Zauważyliśmy błędy, ale w naszych działaniach stawiamy na edukację i dialog, pragniemy przede wszystkim poprawy standardów jakości sprzedawanych potraw i dań.- 31.07.2025, 11:44
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: IJHARS
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘ