Newsletter

Zdrowie i styl życia

Lay's® startuje z globalną kampanią UEFA Champions League 2021

09.02.2021, 08:55aktualizacja: 09.02.2021, 09:00

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

PR Newswire/Lay’s
PR Newswire/Lay’s
Lionel Messi, Paul Pogba i Lieke Martens w nowej kampanii przenoszą atmosferę radości z meczów do domów.

NOWY JORK, 9 lutego 2021 R. /PRNewswire/ -- Ulubiona na całym świecie marka przekąsek Lay's® debiutuje dzisiaj z kampanią globalną, której celem jest przynoszenie poczucia wspólnoty i radości ludziom na całym świecie poprzez piłkę nożną. Edycja 2021 kampanii wspierająca największą globalną platformę marki - Ligę Mistrzów UEFA i piłkę nożną kobiet UEFA - może poszczycić się najlepszymi zawodnikami, dyscyplinami sportu i oczywiście przekąskami.

W tym sezonie, kiedy kibice oglądają mecze we własnych salonach, a nie na stadionach, Lay’s stara się przenieść ekscytującą atmosferę meczów i poczucie wspólnoty towarzyszące kibicowaniu do domów dzięki nowej inicjatywie z udziałem sześciokrotnego laureata Ballon d'Or Lionela Messiego, mistrza świata Paula Pogby i zdobywczyni tytułu piłkarki roku UEFA za rok 2017 Lieke Martens.

Gwoździem programu jest „Apartment Arena” w ramach której Messi i Martens tworzą pełną energii atmosferę stadionu w budynku mieszkalnym, którego lokatorzy oglądają mecz wspólnie - chociaż oddzielnie - ze swoich balkonów. Na dźwięk otwieranej paczki chipsów Lay's, któremu nie można się oprzeć, Pogba przerywa rozgrzewkę przed meczem, aby dołączyć do zabawy, w której Lay’s łączy ze sobą członków społeczności.

„Lay’s wnosi świeże spojrzenie na codzienne czynności, takie jak oglądanie meczu z kanapy z paczką lub miską przekąsek pod ręką - powiedział Sebnem Erim, wiceprezes ds. marketingu międzynarodowego żywności w PepsiCo. - Nawet w najcięższych czasach radość jest wszędzie - wystarczy ją dostrzec i podzielić się z innymi. Lay’s to marka każdego kibica, która rozumie te emocje, a wiemy, że nie ma większej radości niż wspólne kibicowanie rozgrywkom piłki nożnej. Cieszymy się, że dzięki tegorocznemu programowi czekają nas takie chwile wspólnej radości”.

Lay's i piłka nożna smakują lepiej razem - i to od dziesięcioleci. W tym roku legendarna marka stara się przywrócić między kibicami więzi, których ostatnio brakuje, dzięki interaktywnej kampanii, która zawiera jedyny w swoim rodzaju element. Messi nawiązał współpracę z Lay’s, aby zachęcić kibiców do wspólnego oglądania, dając im możliwość wysyłania spersonalizowanych filmików od samego Messiego w 10 różnych językach, zapraszających znajomych do oglądania meczu. „Messi Messages” to pierwsza na świecie innowacyjna technologia tego rodzaju, która ułatwia organizację oglądania meczu, a także umożliwia dzielenie się nieoczekiwaną radością.

Messi powiedział: „Football to najwspanialszy sport na świecie, głównie dlatego, że piłka ma moc łączenia ludzi i przynoszenia im radości, szczególnie w tych czasach. Jestem dumny, że w tym roku mogę się tym wszystkim dzielić na nowe sposoby dzięki Lay's i udziale w niezwykłych inicjatywach”.

Martens powiedziała: „W ramach pierwszej inicjatywy Lay’s łączącej piłkę nożną mężczyzn i kobiet zjednoczyliśmy się, aby znajdować radość w codziennym wydarzeniu, jakim jest oglądanie meczu w domu. Myślę, że wiele osób to rozumie i znajduje siłę we wspólnej energii i radości z meczu, niezależnie od tego, gdzie się znajdujemy czy w jaki sposób go oglądamy”.

Pogba skomentował: „Z przyjemnością wziąłem udział w kolejnej kampanii Lay's. Zawsze można tutaj liczyć na wspaniałą energię i zabawę - osobiście cieszę się, że będziemy mogli przynieść kibicom w tym roku zasłużone chwile radości”.

Wieloletnie autoryzowane partnerstwo Lay’s z piłką nożną kobiet UEFA przebiega równolegle ze sponsorowaniem Ligi Mistrzów UEFA, a wszystko to, aby przynosić emocje i łączyć kibiców ze sportowcami i ich ulubioną dyscypliną dzięki silnej, opartej na zjednoczeniu obecności w tym sporcie.

Interesujące treści cyfrowe publikowane przez Lay's oraz wyróżniające się działania promocyjne w punktach sprzedaży sprawią, że football oglądany w domu zyska dla fanów tego sportu wartość porównywalną z udziałem w meczu na żywo. Dołącz do rozmowy online i ciesz się meczami Ligi Mistrzów i Mistrzyń UEFA 2021 z Lay's oraz #BETTERTOGETHER.

PepsiCo

Produkty PepsiCo spożywane są ze smakiem ponad miliard razy dziennie przez konsumentów w ponad 200 krajach i terytoriach na całym świecie. W 2019 r. firma PepsiCo osiągnęła przychód netto w wysokości ponad 67 miliardów dolarów ze sprzedaży uzupełniających się produktów spożywczych i napojów, w tym marki Frito-Lay, Gatorade, Pepsi-Cola, Quaker i Tropicana. W skład portfolio produktów PepsiCo wchodzi szeroka gama smacznych przekąsek i napojów, włączywszy 23 marki, które przynoszą ponad 1 miliard dolarów przychodu każda w szacunkowej rocznej sprzedaży detalicznej.

Działaniom PepsiCo przewodzi wizja bycia międzynarodowym liderem w branży artykułów spożywczych i napojów przez osiąganie wyników biznesowych ze świadomością celu. Filozofia „Winning with Purpose" odzwierciedla ambicję spółki w zakresie osiągania sukcesu rynkowego w sposób zrównoważony ze świadomością celu w każdym aspekcie jej działalności. Dodatkowe informacje można znaleźć na stronie www.pepsico.com.

Zdjęcie - https://mma.prnewswire.com/media/1434171/Lays_UCL_football.jpg

Źródło: Lay’s

KONTAKT:

Glenda Soares

e-mail: glenda.soares@pepsico.com

Źródło informacji: PR Newswire

 

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 09.02.2021, 08:55
Źródło informacji PR Newswire
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ