Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Rozgrywki o LOTOS ePuchar Polski to równoległa rywalizacja w dwóch piłkarskich grach - FIFA 22 oraz eFootball PES 2021. Rywalizujące kluby mogą podjąć wyzwanie w jednej lub obu grach, a sam turniej dedykowany jest wszystkim drużynom piłkarskim w Polsce, począwszy od Ekstraklasy po najniższe klasy rozgrywkowe. Do wzięcia udziału organizatorzy zapraszają również drużyny z Centralnej Ligi Juniorów, lig kobiecych, futsalu, beach soccera, a także szkoły i akademie piłkarskie. W zeszłym sezonie w rozgrywkach Pucharu Polski na wirtualnych arenach wzięło udział ponad 150 klubów piłkarskich.
W celu promocji aspektu drużynowego zespoły ponownie będą składały się z dwóch zawodników, a w rozgrywkach zagrają wyłącznie gracze bezpośrednio wskazani przez klub. Udział w LOTOS ePucharze Polski to szansa na zaprezentowanie swoich umiejętności wśród społeczności esportowej, a w przypadku dobrych wyników, powód do dumy dla kibiców. Zwycięzcy rozgrywek online zostaną zaproszeni do udziału w turnieju finałowym, podczas którego powalczą o karty paliwowe LOTOS o łącznej wartości 22 000 złotych.
Turniej FIFA 22 odbędzie się w trybie FIFA Ultimate Team korzystając wyłącznie z polskich kart, a pojedynki będą rozgrywane zarówno w formacie indywidualnym 1v1, jak i drużynowym 2v2. Turniej PES 2021 odbędzie się w trybie drużynowym 2v2, korzystając wyłącznie z reprezentacji Polski. Drużyny zostaną rozlosowane do drabinek pucharowych, a pojedynki będą odbywały się w systemie dwumeczu.
Rozgrywki ePucharu Polski zostaną rozegrane w trzech etapach:
- Kwalifikacje Online to pierwszy etap internetowy przeznaczony dla klubów ze wszystkich lig i klas rozgrywkowych w Polsce, w którym kluby zostaną podzielone na 4 regionalne drabinki pucharowe;
- Play-offs Online to drugi etap internetowy, w którym najlepsze zespoły z całego kraju zmierzą się o awans na turniej finałowy w drabince podwójnej eliminacji;
- Etap finałowy to trzeci etap rozgrywek, który będzie rozgrywany na żywo z transmisją do internetu.
Najważniejsze daty:
- 05.12.2021r. (do 12:00) – termin zgłoszeń dla klubów chcących wziąć udział w rozgrywkach;
- 06-07.12.2021r. – 1. etap LOTOS ePucharu Polski – Kwalifikacje Online;
- 13-14.12.2021r. – 2. etap LOTOS ePucharu Polski – Play-offs Online;
- 18-19.12.2021r. – 3. etap LOTOS ePucharu Polski – Turniej Finałowy Offline.
PZPN eFutbol to projekt wspierający rozwój piłki nożnej i utrzymujący zainteresowanie tą dyscypliną wśród fanów gier komputerowych i konsolowych. W gry piłkarskie z serii FIFA oraz PES grają codziennie tysiące młodych ludzi w Polsce, których organizatorzy zapraszają do aktywności fizycznej i tworzenia społeczności piłkarskiej w naszym kraju. Więcej szczegółów dotyczących rozgrywek, zapisów można znaleźć na kanałach Łączy nas eFutbol w mediach społecznościowych (Facebook, Twitter), a także na portalu LaczyNasPilka.pl.
Źródło informacji: PZPN
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji | 29.11.2021, 14:59 |
Źródło informacji | PZPN |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Pozostałe z kategorii
-
Image
Midea zostanie nowym głównym partnerem FC Barcelony
Globalna marka numer 1 w dziedzinie inteligentnych artykułów gospodarstwa domowego podpisuje pięciosezonową umowę, w ramach której jej logo trafi na koszulki FC Barcelony od sezonu 2026/2027.- 03.09.2025, 08:49
- Kategoria: Zdrowie i styl życia
- Źródło: PR Newswire
-
Ponad 90% rodziców rezygnuje ze swoich potrzeb, by sfinansować edukację dzieci
- 03.09.2025, 08:00
- Kategoria: Nauka i technologie
- Źródło: Smartney Grupa Oney
-
Image
DHL eCommerce Polska wspiera zdrowie psychiczne młodzieży. Start kampanii „Zatrzymaj hejt - nadawaj dobro” w ramach programu „Mów Do Mnie - #TokTuMi”
Początek roku szkolnego to doskonały moment, aby zwrócić uwagę na jedno z najpoważniejszych wyzwań młodego pokolenia - zdrowie psychiczne. DHL eCommerce Polska we współpracy ze Stowarzyszeniem Mentalnie Równi, organizatorem programu „Mów Do Mnie - #TokTuMi”, rozpoczyna ogólnopolską kampanię społeczną „Zatrzymaj hejt - nadawaj dobro”. W ramach programu firma obejmie patronatem lekcje poświęcone dwóm kluczowym obszarom: przeciwdziałaniu hejtowi rówieśniczemu oraz mądremu korzystaniu z nowych technologii. W akcji ma wziąć udział 38 000 uczniów ze szkół podstawowych i ponadpodstawowych oraz ich rodzice i nauczyciele.- 01.09.2025, 12:45
- Kategoria: Zdrowie i styl życia
- Źródło: DHL
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘ