Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Graz, Austria, 4 listopada 2014 r. - Lyoness kontynuuje swoje zaangażowanie w charakterze sponsora w golfa na najwyższym poziomie. Podczas konferencji prasowej, która odbyła się 3 listopada br. w Wiedniu, spółka ogłosiła, że pozostanie sponsorem tytularnym największej w Austrii imprezy golfowej aż do roku 2019. Rzecznik prasowy spółki, Mathias Vorbach, nie krył ekscytacji tą perspektywą: "Turniej ten, należąc do cyklu European Tour, stanowi idealną platformę do nawiązywania kontaktów z naszymi współpracownikami i partnerami na szczeblu międzynarodowym". Turniej Lyoness Open 2015 odbędzie się w dniach 11 - 14 czerwca 2015 r. na terenie Diamond Country Club w austriackiej gminie Atzenbrugg. Podniesie się także ranga turnieju - zawodnicy będą teraz rywalizować o 1,5 mln EUR.
Najbliższa edycja Lyoness Open, jako ekologicznego turnieju golfowego, nadal akcentować będzie rolę ochrony środowiska i zrównoważonego rozwoju. Podobnie jak w ciągu trzech ostatnich lat, także teraz należąca do Lyoness fundacja Greenfinity Foundation podejmie konkretne działania na rzecz uczynienia turnieju jeszcze przyjaźniejszym dla środowiska.
Przełomowe partnerstwo z ÖGV (Austriacki Związek Golfa)
Lyoness skorzystało także z okazji, by ogłosić nawiązanie długoterminowego partnerstwa z Austriackim Związkiem Golfa (ÖGV). Od marca 2015 r. na kartach członkowskich Związku widnieć będzie nie tylko logo Lyoness, lecz także informacje o korzyściach płynących z posiadania karty Cashback (umożliwiającej zwrot pieniędzy przy zakupach). Po okazaniu karty ÖGV w wybranych punktach sprzedaży współpracujących z Lyoness będzie można skorzystać z dodatkowych przywilejów zakupowych, a jednocześnie, dzięki funkcji Cashback aktywowanej w karcie przy każdym zakupie wspierać działania swojego klubu prowadzone z myślą o młodzieży. Jeden procent przychodów ze sprzedaży pochodzących z transakcji z użyciem kart ÖGV w punktach sprzedaży Lyoness przeznaczony zostanie na projekt "Hello Juniors". Lyoness i ÖGV pracują teraz nad infrastrukturą techniczną i siecią handlową na potrzeby partnerstwa. Więcej szczegółów na ten temat przedstawionych zostanie na początku marca podczas specjalnej konferencji prasowej.
Lyoness
Grupa Lyoness prowadzi działalność na trzech obszarach za pośrednictwem dwóch marek. Marka Lyoness obejmuje społeczność kupujących i program lojalnościowy. Grupą docelową są w tym przypadku klienci, którzy chcą zaoszczędzić, dokonując zakupów w systemie Lyoness (Cashback), jak również sprzedawcy zainteresowani uczestnictwem w międzynarodowym wielobranżowym programie lojalnościowym. Z kolei marka Lyconet odzwierciedla wszystkie działania marketingowe Grupy Lyoness. Do jej grupy docelowej zaliczają się osoby pracujące na własny rachunek oraz spółki. Grupa Lyoness jest obecna w 46 krajach na wszystkich kontynentach. Z korzyści oferowanych przez Lyoness korzysta ponad 4 mln klientów, którzy mogą robić zakupy w przeszło 40 tys. punktów sprzedaży na całym świecie. Więcej informacji znaleźć można na stronie: www.lyoness.com.
KONTAKT:
Silvia Kelemen
Lyoness Group AG
tel. +43 664 85 55 241
e-mail: silvia.kelemen@lyoness.ag
Na zdjęciu: Od lewej: Christian Guzy (prezes Diamond Country Club), Herwig Straka (partner zarządzający e|motion management gmbh), najlepszy austriacki golfista Bernd Wiesberger, Keith Waters (dyrektor generalny i dyrektor ds. międzynarodowej strategii cyklu European Tour), Mathias Vorbach (rzecznik prasowy Lyoness), Ali Al-Khaffaf (dyrektor Golf Open Event GmbH), Edwin Weindorfer (partner zarządzający e|motion management gmbh) i Gerhard Frühling (członek zarządu Austriackiego Związku Golfa).
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji | 04.11.2014, 17:05 |
Źródło informacji | APA-OTS |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Pozostałe z kategorii
-
Image
Debata pn. "Potrzeby i wyzwania w polskiej hematologii i hematoonkologii - okrągły stół ekspertów"
- 07.07.2025, 16:06
- Kategoria: Zdrowie i styl życia
- Źródło: Puls Medycyny
-
Image
Dr Rabczenko: mężczyźni palą więcej niż kobiety, co przekłada się na poważne skrócenie długości życia PAP
Behawioralne czynniki ryzyka jak np. palenie papierosów silnie wpływają na zdrowie całej populacji, często te nawyki wyrabiane są w dzieciństwie pod wpływem domu i otoczenia - wskazał dr Daniel Rabczenko z Zakładu Monitorowania i Analiz Stanu Zdrowia Ludności Narodowy Instytut Zdrowia Publicznego PZH-PIB podczas konferencji prezentującej raport pt.: „Sytuacja zdrowotna ludności Polski i jej uwarunkowania 2025”. Ekspert zwrócił uwagę, że mężczyźni palą więcej niż kobiety w każdej grupie wiekowej, co mocno skraca im życie.- 07.07.2025, 10:04
- Kategoria: Zdrowie i styl życia
- Źródło: PAP MediaRoom
-
Image
30 lat realnej pomocy: jubileusz Ogólnopolskiego Pogotowia dla Osób Doznających Przemocy Domowej „Niebieska Linia” PAP
Ponad 394 tys. rozmów telefonicznych, 28 tys. odpowiedzi e-mailowych, 8 tys. interwencji - to bezcenny dorobek trzech dekad funkcjonowania Ogólnopolskiego Pogotowia „Niebieska Linia”, działającego na zlecenie Krajowego Centrum Przeciwdziałania Uzależnieniom (KCPU). Jubileusz zbiega się w czasie z 20-leciem obowiązywania ustawy o przeciwdziałaniu przemocy domowej.- 04.07.2025, 10:20
- Kategoria: Zdrowie i styl życia
- Źródło: PAP MediaRoom
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘ