Pobierz materiał i Publikuj za darmo
- Kolekcja jest wynikiem współpracy PLL LOT z polską marką mody LANCERTO, która wywodzi się z najlepszych tradycji polskiego wzornictwa i krawiectwa.
- Motywem przewodnim nowych dodatków są malwy, których kompozycja jest podkreśleniem elegancji, ale także polskości.
Natura od zawsze inspirowała twórców. Motyw roślinny, pozornie prosty, a jednak stale obecny w sztuce, występuje w wielu dziełach malarskich - w formie alegorii, dodatku lub w roli głównej. Tym razem kwiaty w eleganckiej kompozycji ozdobią mundury personelu Polskich Linii Lotniczych LOT. Twórcy nowych dodatków inspirowali się sztuką Młodej Polski, gdzie motywy kwiatowe można znaleźć choćby u Stanisława Wyspiańskiego, Olgii Boznańskiej czy Józefa Mehoffera.
Malwa - kwiat, który pachnie polskim latem
Od teraz główną rolę w projektach nowych apaszek i poszetek personelu PLL LOT grają malwy - kwiaty, które są swoistym wyrazem polskości. Motyw ten przywodzi na myśl słoneczne, letnie popołudnie z dala od miasta, gdzie kwiaty malw delikatnie kołyszą się na wietrze, a jedyny dźwięk, jaki można usłyszeć, to delikatny śpiew ptaków. Spokój, elegancja i harmonia. Właśnie takie krajobrazy Polski są cenione na całym świecie, a dzięki PLL LOT promowane będą również na gościnnych pokładach przewoźnika.
„Polskie Linie Lotnicze LOT są dumnym ambasadorem Polski na świecie. Partnerstwo z LANCERTO przy tworzeniu nowych dodatków do mundurów to kolejny przykład naszego zaangażowania w promocję nowoczesnego polskiego wzornictwa przy jednoczesnym przywiązaniu do tradycji. Nasze załogi każdego dnia, dbając o bezpieczeństwo i komfort pasażerów LOT-u, docierają do ponad 100 portów lotniczych na całym świecie. Chcemy, by malwa, kwiat kojarzony z polską sztuką, stała się nowym znakiem rozpoznawczym naszej gościnności i profesjonalizmu” - mówi Izabela Leszczyńska, dyrektor Biura Rozwoju Produktu i Customer Experience.
Uzupełnieniem do kwiatowego motywu poszetek dla męskiej części personelu będą krawaty utrzymane w odpowiednio dobranych kolorach granatu i czerwieni. Projektanci z firmy LANCERTO nie zapomnieli też o najważniejszym symbolu LOT-u - żurawiu, towarzyszącym firmie od początku jej istnienia, czyli od 95 lat. Symbol szczęścia i długowieczności w formie zaprojektowanej przez Tadeusza Lucjana Gronowskiego dalej w subtelny sposób towarzyszy akcesoriom załóg pokładowych oraz personelu naziemnego.
Od teraz stewardesy zobaczymy w białych apaszkach w czerwone malwy, z granatową lamówką, natomiast szefowe pokładu - w wersji z granatowym tłem w czerwone kwiaty i czerwoną lamówką. Z kolei personel naziemny otrzymał białe apaszki w czerwone kwiaty i czerwonym brzegiem. Analogiczne wzory mają nowe poszetki panów z personelu pokładowego i naziemnego. Krawaty stewardów, w kolorze lotowskiego granatu, zdobi print w drobne czerwone żurawie, krawaty szefów pokładu będą czerwone z printem granatowych żurawi. Natomiast panowie z personelu naziemnego będą nosić czerwone krawaty z pojedynczym symbolem żurawia.
„LANCERTO to polska marka mody, dlatego jesteśmy tym bardziej dumni, że mogliśmy zaprojektować i dostarczyć kolekcję akcesoriów dla personelu pokładowego oraz naziemnego Polskich Liniii Lotnicznych LOT. Każdego roku w naszych salonach stacjonarnych i sklepie internetowym oferujemy kilkaset wzorów ubrań i dodatków dla kobiet oraz mężczyn. Jednak projekt współpracy z PLL LOT jest szczególny, bowiem na jego potrzeby zaproponowaliśmy unikalny design, dedykowany tylko i wyłącznie naszemu partnerowi. To ogromna nobilitacja móc towarzyszyć załogom w ich codziennej pracy na kilku kontynentach, a tym samym spełniać rolę promotora polskiego wzornictwa, stylu oraz jakości” - mówi Michał Grochala, Brand Manager marki LANCERTO.
Polskie Linie Lotnicze LOT - promotor kultury i sztuki
Zmiany w umundurowaniu to kolejny projekt Polskich Linii Lotniczych LOT, promujący polskie dziedzictwo i kulturę, zrealizowany we współpracy z polską marką. W ostatnim czasie przewoźnik zaprezentował swoją współpracę z rodzimymi firmami, takimi jak Krosno czy Phenome. LOT aktywnie wspiera kulturę, czego jednym z przykładów jest projekt zrealizowany wspólnie z Muzeum Narodowym w Warszawie. Film prezentujący zasady bezpieczeństwa na pokładzie, który miał premierę w grudniu 2023 r., nagrano w Galerii Sztuki XIX Wieku.
Ponadto polski przewoźnik współpracuje z wieloma instytucjami kultury, np. Muzeum Powstania Warszawskiego czy Muzeum Historii Żydów Polskich POLIN. W 2024 r. LOT został oficjalnym przewoźnikiem XIX Konkursu Chopinowskiego, jednego z najważniejszych wydarzeń muzycznych na świecie, a także partnerem tytularnym tegorocznej edycji Kina Letniego, organizowanego przez Kinotekę.
Na co dzień selekcję najciekawszych poleceń podróżniczych i kulturalnych pasażerowie znajdują z kolei w miesięczniku „Kaleidoscope”, obchodzącym w tym roku swoje 45. urodziny. Na pokładach samolotów Boeing 787 Dreamliner oraz wybranych Boeingów 737 pasażerowie mogą korzystać z systemu rozrywki pokładowej, dostarczającego bogatą bibliotekę filmów, seriali czy muzyki.
Zdjęcia do pobrania: LINK.
Polskie Linie Lotnicze LOT S.A. to nowoczesny przewoźnik łączący Europę Środkową i Wschodnią ze światem. W ofercie LOT-u są bezpośrednie rejsy dalekodystansowe do portów w Stanach Zjednoczonych, Kanadzie, Indiach, Japonii i Korei Południowej. Polski przewoźnik konsekwentnie zwiększa częstotliwość i poprawia ofertę na tych kierunkach, wzmacniając tym samym swoją pozycję na rynku Europy Środkowo-Wschodniej. Połączenia dalekiego zasięgu obsługuje Boeingami 787 Dreamliner, jednymi z najnowocześniejszych szerokokadłubowych samolotów świata. Obecny na niebie od 1929 roku polski przewoźnik jest 12. najstarszą linią lotniczą na świecie, będąc jedną z najbardziej międzynarodowych i rozpoznawalnych polskich marek.
LANCERTO to polska marka założona w 2008 roku. Znana ze swojego innowacyjnego stylu, komfortowej i wysokiej jakości odzieży, butów i akcesoriów dla mężczyzn oraz kobiet. Kolekcje marki powstają z myślą o osobach ceniących wygodę i elegancję. Ekskluzywnie wyselekcjonowane tkaniny, perfekcyjny krój oraz staranność wykończenia to pewność nienagannego wizerunku w każdej sytuacji. LANCERTO dysponuje sklepem online lancerto.com oraz ogólnopolską siecią salonów sprzedaży zlokalizowanych w największych miastach Polski, w których profesjonalni i wykwalifikowani doradcy klienta dobiorą ubranie pod kątem okazji, potrzeb i cech fizycznych klienta. Asortyment marki to klasyczne garnitury, smokingi, marynarki, koszule, swetry, płaszcze, kurtki, spodnie chino oraz skórzane buty wizytowe o ponadczasowym wzornictwie, a także szeroki wybór dodatków, takich jak: krawaty, poszetki, szale, spinki do mankietów, szelki i skórzane paski. Ponadto marka oferuje odzież premium w stylu smart casual tj. jeansy, dzianiny, t-shirty i koszulki polo.
Źródło informacji: PLL LOT
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji | 05.08.2024, 14:36 |
Źródło informacji | PLL LOT |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘPozostałe z kategorii
-
Image
Za nami wielki finał turnieju piłkarskiego „Z Orlika na Stadion”
19 listopada na PGE narodowym w Warszawie odbył się wielki finał ogólnopolskiego turnieju „Z Orlika na Stadion”. Młode zawodniczki oraz młodzi zawodnicy z najlepszych drużyn z całej Polski, w trzech kategoriach wiekowych do lat 13, 14 i 15, pokazali swój talent, determinację i ducha fair play. Drużyny JS Smart.pl Krosno, Dream Team Wrocław, Katowiczanki, Osiemnastka Olsztyn, SMS Stal Rzeszów, ZSP Książenice - to wielcy zwycięzcy rozgrywek w swoich kategoriach wiekowych.- 20.11.2024, 15:17
- Kategoria: Zdrowie i styl życia
- Źródło: PZU
-
Image
Rekord Polski w konsumpcji różnych odmian jabłek
W ramach profilaktyki cukrzycy i promocji akcji „Jedno jabłko dziennie” 138 osób stworzyło „największą sztafetę jedzenia jabłek”. Degustowano 10 różnych odmian. Rekord ustanowiono 13 listopada 2024 r. w Centrum Dydaktycznym Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego. Partnerami wydarzenia byli Wydział Nauk o Zdrowiu WUM i polscy sadownicy. Patronat nad wydarzeniem objął Dziekan Wydziału Nauk o Zdrowiu WUM - prof. Mariusz Gujski.- 15.11.2024, 09:18
- Kategoria: Zdrowie i styl życia
- Źródło: Towarzystwo Rozwoju Sadów Karłowych
-
Image
Mali Wojownicy - spotkanie wcześniaków w Centrum Medycznym „Żelazna”
Patrycja i Maurycy to bliźniaki, które przyszły na świat w 30. tygodniu ciąży. Chłopczyk ważył 1100 g, natomiast jego siostra przyszła na świat z ekstremalną wagą urodzeniową 380 g. Wśród wcześniaków, których życie zaczęło się w Szpitalu św. Zofii w Warszawie, jest także Zosia - urodzona w 28. tygodniu ciąży, ważąca zaledwie 980 g oraz Norbert, który przyszedł na świat w 27. tygodniu, z wagą 700 g. Te dzielne wcześniaki, w tym także bliźniaczki Asia i Ania, Piotruś, Emilka, Nikodem oraz Krzesimir, spotkały się po kilku latach w Centrum Medycznym „Żelazna” na obchodach zorganizowanych z okazji Dnia Wcześniaka.- 15.11.2024, 09:00
- Kategoria: Zdrowie i styl życia
- Źródło: Centrum Medyczne Żelazna