Newsletter

Zdrowie i styl życia

Marki Procter & Gamble otwierają Dom dla matek i rodzin olimpijczyków biorących udział w tegorocznej zimowej olimpiadzie w Soczi

07.02.2014, 13:36aktualizacja: 07.02.2014, 13:36

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

SOCZI, Rosja - (BUSINESS WIRE) - Procter & Gamble (NYSE: PG), globalny partner olimpijski oficjalnie powitał mamy i rodziny olimpijczyków w Domu dla rodzin P&G podczas rozpoczęcia Zimowych Igrzysk Olimpijskich Soczi 2014. W Domu dla rodzin P&G każdego dnia igrzysk o komfort rodzin olimpijczyków z całego świata zadbają marki takie jak Pantene®, Gillette®, Bounty® oraz Olay®.

Dom dla rodzin P&G jest kluczowym elementem programu pod nazwą "Dziękuję Ci, mamo" prowadzonego przez koncern na tegorocznych igrzyskach w Soczi. W ramach programu marki P&G pragną podkreślić rolę jaką odgrywają matki, wspierając swoje dzieci w realizacji marzeń. Na otwarciu Domu dla rodzin obecny był Nick Goepper ze Stanów Zjednoczonych (marka Tide®), Oksana Domnina z Rosji (marka Pampers®), Rosi Mittermaier - dwukrotna mistrzyni olimpijska oraz matka Feliksa Neureuthera z Niemiec (marka Gillette). Mamom sportowców współpracujących z markami P&G w różnych krajach świata wręczone zostały bilety na ceremonię otwarcia igrzysk.

"Nasze marki działają w branży dedykowanej wspieraniu matek w ich wspólnej podróży z dziećmi przez życie - powiedział Phil Duncan, specjalista P&G na świat ds. designu, który wziął udział w powitaniu matek i rodzin olimpijczyków podczas otwarcia Domu dla rodzin. - Sponsorując sportowców marki P&G doceniają wysiłek matek, które pomogły im dotrzeć tak wysoko".

W Soczi, marki P&G udostępniają matkom i rodzinom olimpijczyków codziennie ponad 1 200 godzin usług, które pozwalają umilić im czas z dala od domu.

Marki kosmetyków P&G oferują m.in. chwile relaksu w salonie P&G, oferując:

- mycie i stylizację włosów w Pantene Studio;

- zmianę wizerunku mam oraz stylowy manicure w COVERGIRL® Studio ;

- doradztwo w zakresie higieny skóry pozwalającej na optymalne nawilżenie ciała i rąk w Olay Studio;

- farbowanie, ścinanie i stylizacje włosów w Wella® Studio.

Marki P&G przeznaczone dla mężczyzn oferują panom:

- golenie z użyciem gorącego ręcznika oraz masaż twarzy w Gillette Studio;

- relaksujące mycie włosów połączone z ich stylizacją w Head & Shoulders® Studio;

- zabiegi pielęgnacyjne dla mężczyzn, w tym idealne strzyżenie przez Braun®.

Dodatkowo matki i rodziny olimpijczyków w Soczi wspierają marki:

- Bounty, Charmin® and Puffs® oferujące w Domu dla rodzin produkty do pielęgnacji domu;

- Pampers oferująca stanowisko do przebierania/zmiany pieluch, przeznaczone dla rodzin z małymi dziećmi;

- Duracell®, której maty Powermats pozwalają gościom bezprzewodowo ładować swoje urządzenia mobilne, jednocześnie oddając się rekreacji i oglądaniu igrzysk;

- Ariel®, której produkty używane będą do prania 30 000 tkanin dziennie, a także pomagania mamom sponsorowanych sportowców w codziennym praniu w trakcie trwania igrzysk;

- Fairy®, której produkty używane będą do zmywania naczyń w Wiosce Olimpijskiej;

- Crest® / Oral-B® / blend-a-med®, które połączyły siły z Komitetem Organizacyjnym Igrzysk Olimpijskich w Soczi (SOCOG), udostępniając podczas tegorocznych igrzysk klinikę dentystyczną. Obiekt oferuje badania okresowe, rutynowe zabiegi dentystyczne, opiekę w nagłych wypadkach oraz produkty do higieny jamy ustnej dla sportowców i trenerów występujących w Soczi.

Jedną z pierwszych osób, które skorzystały z usług dostępnych w Domu dla rodzin P&G był reprezentant Stanów Zjednoczonych, Nick Goepper. "Jestem dumny mogąc być członkiem rodziny sportowców P&G. Nie tylko dlatego że razem z mamą używamy marek P&G, takich jak Tide, ale także z uwagi na wsparci,e jakie oferują mojej mamie i mnie w trakcie mojej drogi na Igrzyska Olimpijskie. Wiedząc, że moja mama będzie miała w Domu dla rodzin P&G dobrą opiekę mam spokojną głowę i mogę się skoncentrować na tym, po co tu przyjechałem".

"W Domu dla rodzin naprawdę można poczuć się jak w domu i nie mogę się doczekać spotkań z innymi rodzinami olimpijczyków z całego świata - stwierdziła Rosi Mittermaier, dwukrotna mistrzyni olimpijska. - To wspaniałe, co Gillette wraz z innymi markami P&G organizują dla rodzin".

"Wspieranie mam i rodzin jest właśnie celem marek P&G - powiedziała Lada Kudrowa, dyrektor ds. marketingu w P&G, która także brała udział w otwarciu Domu dla rodzin. - Dlatego właśnie nasza aktywność na igrzyskach skupia się na prowadzeniu Domu dla rodzin P&G. W przeddzień Ceremonii Otwarcia czujemy się zaszczyceni, mogąc służyć mamom i rodzinom olimpijczyków w Soczi, zarówno dziś wieczorem jak i przez cały czas trwania igrzysk".

Prowadzona przez P&G kampania "Dziękuję Ci, mamo" zainicjowana została w październiku wraz z premierą serii filmów pt. "Wychować olimpijczyka" (ang. „Raising an Olympian”), przedstawiających drogę na szczyt 28 światowej klasy sportowców, widzianą oczami ich matek. Filmy obejrzało dotychczas łącznie przeszło 26 mln widzów. Można je odnaleźć, wyszukując słowa kluczowe: „P&G Raising an Olympian”. Następnie Koncern P&G udostępnił w Internecie swój klip reklamowy pt. "Pomagając im podnieść się po upadku" (ang. „Pick Them Back Up”). Był on sequelem klipu pt. "Najlepsza praca" (ang. „Best Job”) z ostatnich Igrzysk Olimpijskich w Londynie. Nowy spot pokazuje w jaki sposób mamy zawsze pomagają dzieciom podnieść się po upadku i dopingują je do kolejnych prób. Spot telewizyjny, który obejrzało w sieci ponad 28 mln osób, można zobaczyć w całości, wpisując w wyszukiwarkę hasło: "Pick Them Back Up".

Kampania jest realizowana także przez szereg kanałów informacyjnych oraz w ponad 2 mln sklepów, gdzie dostępne są produkty, czapki i ekspozycje P&G w stylistyce Zimowych Igrzysk Olimpijskich.

Pełna lista działań oraz szczegółowe informacje na temat kampanii P&G "Dziękuję Ci, mamo", wraz ze zdjęciami i klipami wideo, dostępne są pod adresem: www.image.net/pgolympicgames.

Procter & Gamble

Za pośrednictwem swoich marek P&G obsługuje ok. 4,8 mld ludzi na całym świecie. Firma posiada jedną z najsilniejszych ofert zaufanych, wiodących marek wysokiej jakości, do których należą: Ace®, Always®, Ambi Pur®, Ariel®, Bounty®, Charmin®, Crest®, Dawn®, Downy®, Duracell®, Fairy®, Febreze®, Fusion®, Gain®, Gillette®, Head & Shoulders®, Iams®, Lenor®, Mach3®, Olay®, Oral-B®, Pampers®, Pantene®, Prestobarba®, SK-II®, Tide®, Vicks®, Wella® oraz Whisper®. P&G prowadzi działalność w ok. 70 krajach. Najnowsze, szczegółowe informacje na temat P&G i jej marek znaleźć można na stronie: http://www.pg.com.

Galeria multimediów/zdjęć dostępna jest na stronie: http://www.businesswire.com/multimedia/home/20140206006125/en/

KONTAKT:

Główne Biuro Prasowe P&G

nr tel. dla abonentów z Rosji: 8 (862) 44 72026

e-mail: pgmediasochi.im@pg.com

Źródło informacji: Business Wire

Oficjalną, obowiązującą wersję niniejszego zawiadomienia stanowi tekst oryginalny sporządzony w języku źródłowym. Tekst tłumaczenia służy wyłącznie celom orientacyjnym, został sporządzony wyłącznie dla celów ułatwienia zrozumienia zawiadomienia i należy interpretować go w odniesieniu do tekstu źródłowego, który jest jedyną wersją mającą skutki prawne.

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 07.02.2014, 13:36
Źródło informacji PAP
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ

Pozostałe z kategorii