Newsletter

Zdrowie i styl życia

Międzynarodowa ekspansja Breuninger. Breuninger.com uruchamia sklep na rynku czeskim

29.09.2022, 13:00aktualizacja: 29.09.2022, 13:04

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

STUTTGART, 29. Września 2022 - Breuninger kontynuuje ekspansję swojej platformy sprzedażowej i wchodzi na nowy rynek wraz z uruchomieniem sklepu Breuninger.com w Czechach.

Niemiecka multibrandowa platforma sprzedażowa z modą premium i luksusową oraz produktami beauty i home&living – BREUNINGER nie zwalnia tempa i kontynuuje ekspansję na rynkach międzynarodowych. Z końcem sierpnia ogłoszono możliwość dokonywania zakupów online na Breuninger.com w Belgii, Holandii, Luksemburgu, Włoszech i Hiszpanii, a już od dziś podobną możliwość mają mieszkańcy Czech.

"Jako wiodący detalista omnichannel z branży moda i lifestyle, rozszerzamy naszą ofertę online na sąsiedni kraj - Czechy. Otwarcie sklepu internetowego w sąsiednim kraju, Czechach, jest ważnym kamieniem milowym w naszej strategii ekspansji międzynarodowej. Wychodzimy w ten sposób naprzeciw rosnącemu zapotrzebowaniu naszych licznych czeskich klientów - mówi prezes Breuninger, Holger Blecker. - Cieszymy się na spotkanie z naszymi klientami w Czechach i mamy nadzieję, że zainspirujemy ich naszym troskliwie dobranym asortymentem i marką Breuninger".

Serwis www.breuninger.com odwiedzany przez kilkaset milionów osób rocznie, jest jednym z czołowych i odnoszących największe sukcesy dostawców usług e-commerce w segmencie luksusowym i upper premium w krajach niemieckojęzycznych.

Już od dziś (29.09.2022) także klientki i klienci z Czech mogą kupować na stronie www.breuninger.com artykuły około 1500 międzynarodowych marek luksusowych i designerskich. Zakupione zamówienia będą pakowane i wysyłane z Centrum Obsługi Towarów w Sachsenheim, w Niemczech. Zwroty są bezpłatne, zaś czescy klienci mogą dokonywać płatności za pomocą karty kredytowej lub systemu Paypal.

Sklep internetowy www.breuninger.com, który został uruchomiony w 2008 roku. Oprócz Czech, jest dostępny również w Niemczech, Austrii, Szwajcarii, Polsce, Belgii, Holandii, Luksemburgu, Hiszpanii i Włoszech.

- Zdjęcie jest dostępne na stronie internetowej AP Images (http://www.apimages.com) -

Pobierz obrazy:

Breuninger Internationalisierung CZ (picdrop.com)

O FIRMIE E. Breuninger GmbH & Co.

Firma Breuninger wyznaczająca nowe trendy w modzie i stylu życia, została założona w 1881 r. przez Eduarda Breuningera i jest dziś jednym z wiodących domów towarowych w Europie, prowadzących sprzedaż wielokanałową. W swojej 140-letniej historii firma Breuninger wyznaczała wysokie standardy w zakresie mody, urody i stylu życia, oferując ekskluzywny wybór międzynarodowych projektantów i wybranych nowych marek. Sklep internetowy www.breuninger.com działa od 2008 r. i jest jednym z najpopularniejszych sklepów internetowych w segmencie premium, dostępnym dla klientów m.in. w Austrii, Szwajcarii i Polsce. Oprócz wyjątkowego stylu i wyczucia trendów firmę Breuninger wyróżnia wrażliwość na potrzeby klienta: znajdziemy tu najróżniejsze udogodnienia, m.in. usługi specjalne, atelier oferujące poprawki krawieckie, usługę click&collect i możliwość rezerwacji online, opcję składania zamówień w sklepie oraz bezpłatne autobusy dowożące klientów. Wszystko to przekłada się na wyjątkowe wrażenia z zakupów, zarówno w sklepie internetowym, jak i stacjonarnym. W Niemczech i Luksemburgu Breuninger posiada obecnie 13 domów towarowych i zatrudnia około 6500 pracowników. Uroczyste otwarcie nowego sklepu Breuninger w Hamburgu planowane jest na 2024 rok.

KONTAKT:

Breuninger Corporate Communications

E. Breuninger GmbH & Co.

Marktstr. 1-3

70173 Stuttgart

tel. + 49 (0) 711/211 – 2100

e-mail: medien@breuninger.de

Źródło informacji: APA-OTS

 

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 29.09.2022, 13:00
Źródło informacji APA-OTS
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ

Pozostałe z kategorii

Akademia
Komunikacji

Prowadzimy szkolenia oraz warsztaty dla mediów, biznesu, samorządów i instytucji. Oferujemy szkolenia indywidualne i grupowe w zakresie m.in. wystąpień publicznych, zarządzania kryzysowego, cyberbezpieczeństwa, przeciwdziałania dezinformacji.