Newsletter

Zdrowie i styl życia

Napoje Oleato™ debiutują 20 kwietnia w wybranych kawiarniach Starbucks w Japonii

21.04.2023, 09:15aktualizacja: 21.04.2023, 09:19

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Business Wire/Starbucks Coffee Company
Business Wire/Starbucks Coffee Company
Japonia stanowi trzeci z globalnych rynków Starbucks, na którym zagości gama napojów Oleato™ stanowiących niecodzienne połączenie wysokiej jakości kawy arabica z tłoczoną na zimno oliwą z oliwek extra virgin Partanna® jako „nowy rytuał kawowy”.

TOKIO--(BUSINESS WIRE)-- Sieć Starbucks ogłosiła dziś wprowadzenie innowacyjnej gamy napojów „Oleato™”, będących nowatorskim połączeniem najlepszej kawy arabica marki Starbucks® z tłoczoną na zimno oliwą z oliwek extra virgin Partanna®, począwszy od 20 kwietnia 2023 r. (czwartek) w ponad 60 wybranych kawiarniach w Japonii, w tym palarni Starbucks Reserve® w Tokio.

Ta informacja prasowa zawiera multimedia. Pełna treść informacji prasowej znajduje się tutaj: https://www.businesswire.com/news/home/20230420005477/pl/

W następstwie lutowej premiery napojów Oleato™ we Włoszech oraz ich wprowadzenia do oferty palarni Starbucks Reserve® w Chicago, Seattle i Nowym Jorku oraz wybranych kawiarni w Stanach Zjednoczonych w marcu, trzecim globalnym rynkiem Starbucks, na którym zagości nowa gama napojów, będzie Japonia – kraj, w którym ponad 26 lat temu sieć Starbucks rozpoczęła międzynarodową działalność, decydując się na ekspansję poza Amerykę Północną.

Podobnie jak w przypadku kultowego latte marki Starbucks, napoje Oleato™ wywodzą się z Włoch. Podczas podróży po Włoszech latem 2022 r. Howard Schultz, były prezes i członek zarządu Starbucks Coffee Company, napotkał kultywowaną od pokoleń rodzinną tradycję polegającą na spożywaniu codziennie łyżki oliwy z oliwek extra virgin w ramach krzepiącego rytuału. Dziś założyciel sieci dołączył do partnerów (współpracowników) i klientów w Tokio, pragnąc zaprezentować ten nowy, przełomowy rytuał kawowy w Japonii.

„Od czasu wprowadzenia nowej gamy w Mediolanie, a obecnie również na wybranych rynkach USA, duma z Oleato™ okazywana przez partnerów oraz entuzjazm, z jakim spotkało się to rozwiązanie wśród klientów, przekroczyły nasze najśmielsze oczekiwania. Wraz z premierą tej nowej kawowej innowacji w Japonii ten tydzień spędzony w Tokio przypomina mi o nieprzemijającym, ogólnoświatowym znaczeniu społeczności, więzi i pasji zarówno do kawy, jak i jej ręcznego parzenia – powiedział Schultz. – Ogromnie cieszymy się z możliwości zaprezentowania na japońskim rynku kolejnej rewolucji w świecie kawy, wykorzystującej alchemię najznakomitszych składników, jakie można znaleźć w przyrodzie: ziaren kawy arabica marki Starbucks oraz tłoczonej na zimno oliwy z oliwek extra virgin Partanna. Oleato™ otwiera nam oczy na całkowicie nowe możliwości dla Starbucks”.

„Cieszymy się, że najnowsza innowacja w zakresie napojów Starbucks trafi do japońskich klientów – powiedział Takafumi Minaguchi, dyrektor generalny Starbucks Japonia. – Nasi klienci z niecierpliwością oczekują na możliwość poznania nowych sposobów rozkoszowania się doświadczeniem Starbucks. Jesteśmy przekonani, że ta przełomowa innowacja w postaci połączenia dwóch nieoczywistych składników wykroczy poza ich oczekiwania i wypełni każdą filiżankę nowym, niezwykłym smakiem”.

Spotkanie kawy z oliwą z oliwek

Oleato™ stanowi gamę innowacyjnych napojów kawowych łączących niecodzienne składniki – kawę arabica marki Starbucks z łyżką pysznej tłoczonej na zimno oliwy z oliwek extra virgin Partanna. W efekcie tego niecodziennego, a zarazem harmonijnego połączenia powstaje aksamitna, delikatnie słodka i aromatyczna kawa, której każda filiżanka zaskakuje całkowicie nowym smakiem i konsystencją. Dzięki zastosowaniu wyłącznie oliwy z oliwek extra virgin precyzyjnie wyselekcjonowanej i zmieszanej w celu uzyskania idealnego połączenia z kawą Starbucks napoje Oleato™ zapewniają nowy rytuał kawowy, który nie ma sobie równych.

Dzięki unikatowym orzechowym i delikatnie słodkim nutom smakowym oraz aksamitnej teksturze rozpływającego się w ustach karmelu oliwy Partanna stanowią naturalne dopełnienie kawy Starbucks. Zarówno w przypadku gorącej, jak i zimnej wersji klient zyskuje niesamowity smak prawdziwego luksusu i wyjątkową konsystencję.

„Ogromnie ucieszyła mnie premiera napojów Oleato™ w Japonii, wykorzystujących alchemię najznakomitszych składników, jakie można znaleźć w przyrodzie: kawy i oliwy z oliwek. Wprowadzając Oleato™ na japońskim rynku, zdaliśmy się na kreatywność, zachowując zarazem zaskakujące i zachęcające doświadczenie związane z włoskimi korzeniami tych napojów. Mając na uwadze ich unikatowe smaki i tekstury, jestem pewien, że wyśmienite doświadczenie napojów Oleato™ opracowanych dzięki innowacyjności Starbucks stanie się nowym kawowym rytuałem naszych klientów” – powiedział Taku Shimizu, menedżer grupy ds. rozwoju napojów odpowiedzialny za debiut napojów Oleato™ w Japonii.

Począwszy od 20 kwietnia w wybranych kawiarniach w Japonii dostępne będą następujące napoje Oleato™:

Napoje Oleato™ dostępne w palarni Starbucks Reserve® w Tokio i wybranych kawiarniach Starbucks Reserve®

• Starbucks Reserve® Oleato™ Golden Cream Iced Espresso

Złocista śmietanka wzbogacona oliwą z oliwek extra virgin Partanna zapewniająca lekko orzechowy smak i połączona z kawą Starbucks Reserve® Espresso i mlekiem owsianym, nadająca luksusowy akcent każdej kropli.

• Starbucks Reserve® Oleato Golden Foam™ Cold Brew

Starbucks Reserve® Cold Brew lekko słodzone syropem z ziaren wanilii i wykończone zimną pianą wzbogaconą oliwą z oliwek extra virgin Partanna® w celu stworzenia zachęcającego aromatu i delikatnej słodyczy.

• Starbucks Reserve® Oleato™ Oat Milk Latte

Starbucks Reserve® Espresso z kremowym mlekiem owsianym wzbogacone oliwą z oliwek extra virgin Partanna® tworzy wyśmienite, aksamitne latte.

Napoje Oleato™ dostępne w wybranych kawiarniach w Japonii

• Starbucks Oleato Golden Foam™ Cold Brew

Zachęcający aromat gęstej zimnej piany wzbogaconej oliwą z oliwek extra virgin Partanna® przenika przez ciemną, aksamitną kawę macerowaną, zapewniając subtelną słodycz napoju.

• Starbucks Oleato™ Oat Milk Latte

Wzbogacona oliwą z oliwek extra virgin Partanna® i wykończona warstwą spienionego mleka owsianego w celu uzyskania aksamitnie gładkiego, wyśmienitego i aromatycznego latte.

Od debiutu pierwszej kawiarni w Ginza w 1996 r., Starbucks otworzyła ponad 1800 kawiarni w Japonii obsługiwanych przez ponad 51 tys. partnerów z dumą noszących zielone fartuchy. Sieć Starbucks w dalszym ciągu dostarcza klientom doświadczenie Starbucks klasy premium w całej Japonii, serwując lokalne napoje, takie jak matcha i herbaty, a także innowacje, na przykład sezonowe Frappuccino®. W 2019 r. Starbucks otworzyła palarnię Starbucks Reserve® w Tokio jako kompleksowy ukłon w stronę bezkompromisowej jakości kawy, innowacyjności i więzi międzyludzkich, w ramach których klienci każdego dnia mają okazję delektować się wyśmienitym doświadczeniem kawowym.

Informacje o Starbucks

Od 1971 r. Starbucks Coffee Company zajmuje się selekcjonowaniem i paleniem wysokiej jakości kawy arabica przy zachowaniu najwyższych standardów etycznych. Mająca ponad 36 tys. punktów sprzedaży na całym świecie spółka Starbucks jest obecnie czołowym detalicznym sprzedawcą wyselekcjonowanych gatunków kawy palonej na świecie. Dzięki naszemu nieustannemu zaangażowaniu w podnoszenie jakości usług oraz przyświecającym nam zasadom każda filiżanka naszej kawy to dla naszych klientów nowy wymiar doświadczenia Starbucks. Jeśli chcą Państwo stać się częścią naszego świata, prosimy odwiedzić jedną z naszych kawiarni lub stronę stories.starbucks.com lub www.starbucks.com.

Oficjalną, obowiązującą wersję niniejszego zawiadomienia stanowi tekst oryginalny sporządzony w języku źródłowym. Tekst tłumaczenia służy wyłącznie celom orientacyjnym, został sporządzony wyłącznie dla celów ułatwienia zrozumienia zawiadomienia i należy interpretować go w odniesieniu do tekstu źródłowego, który jest jedyną wersją mającą skutki prawne.

Wersja źródłowa dostępna na businesswire.com: https://www.businesswire.com/news/home/20230420005477/pl/

Źródło: Starbucks Coffee Company

KONTAKT:

e-mail: press@starbucks.com

Źródło informacji: Business Wire

 

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 21.04.2023, 09:15
Źródło informacji Business Wire
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ

Pozostałe z kategorii