Newsletter

Zdrowie i styl życia

Neba: świadoma pielęgnacja tatuażu zaczyna się w koszyku - wiedz, co wybierasz

14.11.2025, 10:20aktualizacja: 14.11.2025, 10:25

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Neba
Neba
Tatuaż to inwestycja, pamiątka, element tożsamości. Jego piękno i wyrazistość zależą nie tylko od pracy artysty, ale także od świadomej pielęgnacji, która zaczyna się już w momencie wyboru kosmetyków. Polska marka kosmetyków do tatuażu Neba podkreśla: to, co trafia na naszą skórę, decyduje o komforcie gojenia i wyglądzie tatuażu na lata.

„Tatuaż to coś więcej niż wzór - to fragment naszej historii. Warto pielęgnować go z taką samą uważnością, z jaką został wykonany. Neba powstała właśnie z tej potrzeby - by zachować tą sztukę i skórę w doskonałej formie na długie lata” - komentuje Maciej Michalak, założyciel marki Neba.

Dla Neby świadoma pielęgnacja oznacza edukację klientów i realną troskę o ich tatuaże. To właśnie ta transparentność i prosty przekaz budują długofalową relację opartą na zaufaniu. Klienci Neby doceniają markę za skuteczność, delikatność formuł i uczciwe podejście. Kosmetyki, w tym krem i serum do świeżego tatuażu (skupione na regeneracji i łagodzeniu) oraz balsamy i masła (nastawione na ochronę koloru i nawilżenie), powstają w Polsce, w oparciu o ideę lokalności i autentyczności.

Fot. @ladnie.ink

Marka z dumą podkreśla swoje wartości etyczne: produkty Neba są nietestowane na zwierzętach, a ich formuły są owocem pracy specjalistów z wieloletnim doświadczeniem w branży. To podejście rezonuje z mottem: „Świadomość zaczyna się w składzie”.

„Tatuaż to mikrosztuka na żywym płótnie. Każda skóra reaguje inaczej, dlatego projektujemy formuły, które wspierają naturalny proces regeneracji - delikatnie, skutecznie i bez zbędnych kompromisów” - dodaje Marta, biotechnolog i menadżer ds. rozwoju w Neba.

Pielęgnacja tatuażu nie kończy się na etapie gojenia. Długowieczność koloru i ostrość wzoru wymagają regularnej, codziennej rutyny. Produkty z filtrem UV są niezbędne do ochrony przed blaknięciem, a zestawy pielęgnacyjne pozwalają na kompleksowe dbanie o skórę.

Neba aktywnie wspiera kulturę tatuażu, angażując się we współpracę z artystami i prowadząc dialog z branżą i wydając magazyn „Neboom”. Kieruje się zasadą, że tatuaż to nie tylko ozdoba, lecz część tożsamości, a marka chce wspierać świadomych jego posiadaczy. Tatuaż zostaje na całe życie - pielęgnacja też powinna. Wybierając Nebę, klienci stawiają na polską markę, która rozumie potrzeby skóry wytatuowanej i oferuje jej to, co niezbędne.

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji 14.11.2025, 10:20
Źródło informacji Neba
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Pozostałe z kategorii

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ