Pobierz materiał i Publikuj za darmo

14 lutego to idealna data do tego, by przypomnieć, że miłość nie wie, czym jest płeć, pochodzenie, sprawność fizyczna czy kolor skóry. Miłość niejedno ma imię – pojawia się pomiędzy osobami o różnym pochodzeniu, różnym stopniu sprawności, spokrewnienia czy relacji – za każdym razem stanowiąc piękny przykład, że miłość… to po prostu miłość. Nie można jej oceniać ani tym bardziej – deprecjonować.
Porównanie do burzenia murów nie jest przypadkowe. Kampania „Odważ się mówić: Kocham” Wyjątkowego Prezentu podkreśla, jak ważna jest swoboda wyrażania miłości i zachęca do tego, by o uczuciach mówić na co dzień i otwarcie.
„Wierzymy, że miłość to wielkie uczucie. Nie chcemy, by ktokolwiek był z niej wykluczony czy też bał się lub wstydził o niej mówić. Zamieściliśmy komunikat >>Odważ się mówić: Kocham<< na siatce w centrum Warszawy, by jasno pokazać, że stoimy na stanowisku, że miłość jest dla każdego. Jeżeli ktoś, widząc go, zadzwoni do drugiej osoby i powie: >>kocham Cię<<, to wiem, że spełniliśmy naszą wyjątkową misję” – mówi Jakub Matuszewski, CEO Wyjątkowego Prezentu.
„Prowadzenie biznesu to ogromna odpowiedzialność – także, a raczej przede wszystkim, za kwestie społeczne” – dodaje Matuszewski. Według badań PwC obszar różnorodności i inkluzywności jest integralną wartością dla większości organizacji. Niestety przełożenie strategii na realne działania nadal stanowi pewnego rodzaju wyzwanie [1]. „Jako wyjątkowy zespół uznaliśmy, że walentynki to dobry czas na manifest różnorodności. To wartość, która jest nam bliska i znajduje się w DNA naszej marki” – dodaje CEO.
„Miłość, co daje siłę wszystko znieść, za wszystko też może wystarczyć” (J.W. Goethe). To piękne uczucie, które daje siłę do działania i przysłowiowego „przenoszenia gór”, dlatego swobodne wyrażanie miłości powinno być czymś naturalnym. Nie tylko przez słowa, ale także gesty. Przez codzienny uśmiech i radość płynącą z przebywania w gronie najbliższych. Polki i Polacy uwielbiają spędzać czas razem, co tylko pokazuje, jak ważne są chwile, które możemy dzielić z ukochaną osobą. Przeżycia, które możemy podarować w formie Vouchera, pozwalają celebrować uczucia w niezwykły, często wymarzony sposób.
Kolacja, przygotowana przez ukochaną osobę, kawa, którą wypijemy razem na balkonie, powiedzenie czułego „kocham Cię”, wspólne realizowanie pasji czy spełnianie marzeń – miłość objawia się w tak różny sposób, że nie można zmieścić jej w żadnych ramach. Seniorzy w parku z wnuczkami, osoby różnego pochodzenia spacerujące w centrum miasta, para LGBT w kinie, rodzice odbierający dziecko z przedszkola… każda osoba to zupełnie inna, choć równie piękna historia uczucia. Walentynki to idealny moment, by głośno mówić „kocham Cię”, nie zważając na okoliczności – czy może być coś ważniejszego od miłości?
W ramach celebrowania miłości Wyjątkowy Prezent przygotował „bezcenny”, czyli bezpłatny do pobrania i wręczenia voucher na romantyczny walentynkowy wieczór. Możesz go pobrać TUTAJ.
Wręczając go, wyraź swoją miłość!
Kampania walentynkowa Wyjątkowego Prezentu ma dwie linie kreatywne „Odważ się mówić: kocham” oraz „Podaruj prezenty pełne miłości”. Działania obejmujące offline oraz social media realizowane są w ramach Emoti Group, na pięciu różnych rynkach: w Polsce, Estonii, Finlandii oraz na Litwie i Łotwie. Kampania jest kontynuacją kampanii z zeszłego roku „Powiedz: Kocham Cię”.
Wyjątkowy Prezent, współtworzący Emoti Group, to pierwsza w Polsce firma oferująca prezenty w formie niezwykłych przeżyć. W jej ofercie znajduje się ponad 8000 ekscytujących przeżyć, które sprawdzają się jako prezenty na każdą okazję, w tym również na walentynki.
[1] źródło: raport „Diversity & Inclusion Benchmarking Survey. European Sheet”, PwC, 2021 rok
Źródło informacji: Wyjątkowy Prezent
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji | 07.02.2023, 15:06 |
Źródło informacji | Wyjątkowy Prezent |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘPozostałe z kategorii
-
Image
Inicjatywa Tytoń 21 jest szansą na to, że w Polsce mniej młodych ludzi uzależni się od palenia PAP
Polska Koalicja ZDROWE PŁUCA, z okazji Światowego Dnia bez Tytoniu, ogłosiła, że będzie podejmowała działania na rzecz wdrożenia w Polsce projektu Tytoń 21, którego celem jest doprowadzenie do tego, by papierosy oraz inne wyroby tytoniowe można było sprzedawać wyłącznie osobom, które ukończyły 21 lat.- 31.05.2023, 16:49
- Kategoria: Zdrowie i styl życia
- Źródło: PAP MediaRoom
-
Image
R-ShowRoom - pierwszy w Warszawie, pierwszy na świecie półautonomiczny salon wystawowy
Rest Lords uruchamia pilotażowy, półautonomiczny salon wystawowy - R-ShowRoom. Salon zlokalizowany będzie w Warszawie, przy ul. Płosa 1, lok. U3. Pre-otwarcie salonu nastąpi 15 czerwca. W pierwszych 3 dniach salon będzie do dyspozycji gości i dziennikarzy. Od 19 czerwca R-ShowRoom będzie dostępny dla wszystkich klientów. To pierwsze nie tylko w Pol-sce, ale i na świecie miejsce, gdzie będzie można przetestować fotele masujące bez fizycznej obecności obsługi. Klient jednak nie jest pozostawiany bez opieki i doradztwa - asystować mu będzie ekspert… zdalnie.- 31.05.2023, 12:38
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: Rest Lords Sp. z o.o
-
Image
Lekarz powinien rozmawiać z pacjentem onkologicznym o ryzyku związanym z kontynuacją palenia - apelują eksperci Polskiej Grupy Raka Płuca
W ciągu trzech ostatnich lat odsetek Polaków deklarujących palenie papierosów zaczął niepokojąco rosnąć. Tymczasem 90% osób, które trafiają do lekarza z podejrzeniem raka płuca, to byli lub aktualni palacze. „Pacjent powinien palenie zakończyć praktycznie natychmiast. Z badań naukowych i z obserwacji klinicznych wiemy, że chorzy w trakcie leczenia lub po jego zakończeniu, którzy nie porzucili nałogu albo do niego wrócili, zdecydowanie gorzej rokują. To znaczy, że gorsze są efekty leczenia, niezależnie jakie leczenie jest stosowane: czy leczenie systemowe, radioterapia czy leczenie chirurgiczne” - podkreśla prof. Dariusz M. Kowalski, prezes Polskiej Grupy Raka Płuca. Dlatego zawsze warto rozmawiać i edukować pacjenta, dlaczego należy rzucić palenie.- 31.05.2023, 11:31
- Kategoria: Zdrowie i styl życia
- Źródło: Polska Grupa Raka Płuca