Pobierz materiał i Publikuj za darmo
OSHEE i Iga Świątek podpisali kontrakt, w ramach którego marka została głównym partnerem tenisistki. Na jego mocy Iga Świątek wystąpi m.in. w kampaniach marketingowych prowadzonych globalnie, produkty OSHEE sygnowane jej nazwiskiem pojawią się na sklepowych półkach niemal na całym świecie, a jednym z wiodących elementów współpracy będzie obecność logotypu OSHEE na strojach meczowych oraz na bluzach konferencyjnych tenisistki. Podkreśla to zaangażowanie marki w profesjonalne wsparcie zawodniczki na każdym etapie jej sportowej drogi.
„Sport na najwyższym poziomie to nie tylko treningi i turnieje. To także regeneracja i dbanie o organizm, m.in. poprzez odpowiednie nawodnienie. OSHEE od lat dostarcza mi produkty, które wspierają mnie na korcie i poza nim. Dodatkowo, to marka dla osób aktywnych, co jest spójne z moim stylem życia oraz wartościami, jakie chcę promować. Cieszę się, że nasza współpraca nie tylko będzie trwała dłużej, ale także wejdzie na nowy poziom - jako główny partner OSHEE będzie jeszcze bardziej wspierał mnie w codziennych wyzwaniach oraz podczas występów turniejowych” - mówi Iga Świątek.
Rozszerzenie współpracy to efekt dotychczasowego sukcesu wspólnych projektów pod szyldem OSHEE & IGA TEAM, w ramach których powstały m.in. dedykowane napoje OSHEE z wodą kokosową oraz batony proteinowe - stworzone z myślą o wymaganiach sportowców. OSHEE nie tylko wspiera samą tenisistkę, ale także jej sztab szkoleniowy, w skład którego wchodzą: trener Wim Fissette, psycholożka Daria Abramowicz, fizjoterapeuta Maciej Ryszczuk oraz sparingpartner Tomasz Moczek.
„Współpraca z Igą to dla nas ogromny zaszczyt, ale jednocześnie też coś więcej niż partnerstwo - to wspólna misja inspirowania ludzi na całym świecie do aktywnego i świadomego stylu życia. Wchodzimy na nowy poziom zaangażowania, dostarczając jej i jej zespołowi profesjonalne wsparcie w zakresie nawodnienia i regeneracji. OSHEE to marka dla ludzi z pasją, a Iga doskonale uosabia nasze wartości: determinację, wytrwałość i dążenie do perfekcji” - podkreśla Tadeusz Czarniecki, CMO OSHEE.
Rozszerzenie współpracy z Igą Świątek to kolejny krok OSHEE w nieustannym rozwijaniu oferty oraz dostosowywaniu jej do potrzeb zarówno profesjonalnych sportowców, jak i wszystkich, którzy cenią aktywny styl życia.
OSHEE jest międzynarodowym i niekwestionowanym liderem innowacji w kategorii produktów funkcjonalnych. W portfolio OSHEE znajdują się min. napoje izotoniczne, wody witaminowe oraz seria produktów takich jak batony musli i proteinowe. Produkty OSHEE podbijają świat marka jest obecna już w 55 krajach na 6 kontynentach. Na rynku polskim oraz na kilku rynkach europejskich marka już od kilku lat zajmuje pierwsze miejsce w kategorii napojów izotonicznych i witaminowych.
Wideo: https://www.instagram.com/p/DGvjkucIOZ5/
Źródło informacji: OSHEE
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
| Data publikacji | 03.03.2025, 19:13 |
| Źródło informacji | OSHEE |
| Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Pozostałe z kategorii
-
Image
Eksperci: w Polsce nastąpił dynamiczny postęp w leczeniu hemofilii, jest dostęp do innowacyjnych terapii, ale i luka w systemie PAP
Postęp w leczeniu hemofilii odmienił sytuację pacjentów, którzy kiedyś doświadczali poważnych powikłań, a nawet niepełnosprawności, dziś ich choroba może być skutecznie kontrolowana za pomocą nowoczesnych metod profilaktyki i leczenia. Jednak wyzwaniem wciąż pozostaje zapewnienie równego dostępu oraz utrzymanie ciągłości opieki dla wszystkich pacjentów - ocenili eksperci podczas konferencji, na której zaprezentowano dwa raporty o sytuacji pacjentów z hemofilią w Polsce i kosztach leczenia tej choroby.- 31.10.2025, 14:34
- Kategoria: Zdrowie i styl życia
- Źródło: PAP MediaRoom
-
Image
Krynica Forum 2025: smartfony tak, ale nie bez ograniczeń w szkole i nie za wcześnie PAP
Smartfony w szkołach mogą być cenną pomocą dydaktyczną, jednak korzystanie z nich bez ograniczeń powoduje u młodych ludzi problemy z koncentracją, spadek dobrostanu psychicznego oraz „smartwicę” - ograniczenie realnych relacji z rówieśnikami. O tym, czy odgórny zakaz może temu zapobiec, mówili uczestnicy debaty „Szkoła bez smartfonów: czy uratuje nasze dzieci przed samotnością?” pierwszego dnia Krynica Forum.- 30.10.2025, 12:46
- Kategoria: Polityka i społeczeństwo
- Źródło: PAP MediaRoom
-
Polki chcą medycyny szytej na miarę - potwierdza to raport przygotowany przez Instytut Ochrony Zdrowia o potrzebach pacjentek z rakiem piersi
Ponad 80% Polek uważa, że decyzje o leczeniu raka piersi powinny być podejmowane na podstawie wyniku wielogenowego testu rokowniczego, a 9 na 10 oczekuje koordynowanej opieki onkologicznej [1]. Najnowszy raport Instytutu Ochrony Zdrowia opracowany we współpracy z Fundacją OmeaLife, Fundacją OnkoCafe - Razem Lepiej oraz Federacją Stowarzyszeń „Amazonki” pokazuje, że pacjentki chcą mieć realny wpływ na sposób leczenia, a ich oczekiwania wobec systemu ochrony zdrowia wyraźnie zmierzają w stronę medycyny personalizowanej.- 30.10.2025, 09:00
- Kategoria: Zdrowie i styl życia
- Źródło: Instytut Ochrony Zdrowia
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘ