Pobierz materiał i Publikuj za darmo
HONG KONG, 30 stycznia 2014 r. /PRNewswire/ - Peak Sport rozpoczyna swoją kampanię reklamową na rok 2014, pokazując uczestnikom Międzynarodowych Targów Sprzętu i Mody Sportowej w Monachium (ang. The International Sporting Goods Trade Show ; ISPO) całą gamę nowych profesjonalnych produktów. Firma korzysta z okazji, by zaprezentować międzynarodowej publiczności swój wielki potencjał w zakresie prac badawczych i projektowania. Monachijskie targi cieszą się renomą największej i najważniejszej imprezy w tej branży. To właśnie tutaj powstają nowe trendy w sektorze sprzętu i mody sportowej.
Na wystawie znalazły się artykuły wyprodukowane z myślą o koszykarzach, biegaczach, tenisistach i innych sportowcach. Linia obuwia "TeaM Lightning TP9" z technologią "Gradient Dual Tech", która w 2013 roku znalazła się w pierwszej dziesiątce najlepszych butów do koszykówki wg. portalu Counterkicks, stała się jednym z 10 najlepiej sprzedających się artykułów koszykarskich w Europie, a linia obuwia "Ghill 3" została wybrana przez Complexsneaker jako jedna z dziesięciu najlepszych linii obuwia w sezonie NBA 2012 - 2013. Firma zaprezentowała również swoje wysokiej jakości usługi świadczone klientom na całym świecie.
Jako oficjalny partner NBA, FIBA, WTA i innych organizacji sportowych firma Peak ma duże doświadczenie w projektowaniu profesjonalnego obuwia sportowego. Nawiązując ścisłą współpracę z federacjami koszykówki w Niemczech i Serbii, jak również z komitetami olimpijskimi innych krajów, jak np. Słowenia, firmie Peak udało się wkroczyć na rynek europejski wyprzedzając swoich konkurentów z Chin. W 2014 roku firma Peak zamierza nadal prowadzić działalność inwestycyjną oraz nawiązywać trwałe stosunki handlowe z organizatorami meczu gwiazd NBA, Mistrzostw Świata w Piłce Nożnej FIFA i Mistrzostw Świata w Koszykówce FIBA, a także wszystkich czterech tenisowych turniejów wielkoszlemowych, co przyniesie firmie większą świadomość marki na całym świecie. Zhihua Xu, dyrektor generalny firmy Peak Sport, powiedział: „Uważamy, że duże zapotrzebowanie na wysokiej jakości produkty sportowe na rynku europejskim stanowi niezwykłą szansę dla naszej firmy. Firma Peak przygotowała już sobie solidny grunt dla dalszego rozwoju na rynku europejskim. Rok 2014 przyniesie wiele ważnych wydarzeń sportowych. Przygotowujemy się do wprowadzenia nowych produktów w Europie, co pozwoli nam stale zwiększać zasięg naszej marki na całym globie”
Źródło: Peak Sport Products Co., Limited
KONTAKT:
Michael Zhang
tel. kom. +86-137-1657-1308
e-mail: zhangml@chinapeak.com
Źródło informacji: PR Newswire
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
Data publikacji | 30.01.2014, 13:54 |
Źródło informacji | PAP |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |