Newsletter

Zdrowie i styl życia

P&G wyróżnia sportowców działających na rzecz kampanii „Lead with Love” podczas Igrzysk Olimpijskich Tokio 2020, doceniając ich wysiłki i inspirując do pozytywnego działania innych

06.08.2021, 17:32aktualizacja: 06.08.2021, 17:42

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Business Wire/Procter & Gamble
Business Wire/Procter & Gamble
• Złota medalistka olimpijska Nastia Liukin i srebrny medalista olimpijski Gus Kenworthy są współprowadzącymi wirtualny panel dyskusyjny z udziałem stypendystów funduszu P&G Athletes for Good i olimpijczyków, którzy kontynuują realizację przesłania kampanii „Lead with Love” na Igrzyskach Olimpijskich Tokio 2020.

• Sportowcy Mariah Duran, Alice Dearing, Brian Afanador i Erica Sullivan dzielą się osobistymi doświadczeniami, które zainspirowały ich do służenia swoim społecznościom.

• P&G docenia sportowców, którzy biorą udział w kampanii „Lead with Love” w Tokio 2020 i przekazuje dotacje na wybrane przez nich organizacje charytatywne.

CINCINNATI--(BUSINESS WIRE)— Występując w roli sponsora olimpijskiego od 10 lat, firma Procter & Gamble (NYSE: PG) koncentruje się na celebrowaniu i wspieraniu wyjątkowych podróży, jakie sportowcy odbywają na drodze do spełnienia swoich olimpijskich marzeń, w tym spraw, których są orędownikami, i pracy, jaką wykonują, aby wprowadzać pozytywne zmiany w swoich społecznościach. W okresie poprzedzającym Igrzyska Olimpijskie Tokio 2020 firma P&G zainspirowała się bezinteresownymi działaniami sportowców olimpijskich i paraolimpijskich z całego świata, którzy stawali na wysokości zadania i służyli innym. To doprowadziło firmę P&G do stworzenia Funduszu Athletes for Good we współpracy z Międzynarodowym Komitetem Olimpijskim (MKOI) i Międzynarodowym Komitetem Paraolimpijskim (IPC). Jego celem jest uhonorowanie i wspieranie pracy sportowców i nadziei olimpijskich i paraolimpijskich, którzy poświęcają swój czas, talent i zasoby na cele charytatywne w obszarach wpływu na społeczności, równości i włączenia społecznego oraz zrównoważonego rozwoju w kontekście środowiska. W przypadku Tokio 2020, fundusz Athletes for Good przekazał ponad 500 000 dolarów w formie darowizn, które pomogły wesprzeć działania wybranych przez beneficjentów organizacji charytatywnych.

Ta informacja prasowa zawiera multimedia. Zobacz pełną informację tutaj: https://www.businesswire.com/news/home/20210805005996/en/

Dzisiaj podczas wirtualnej dyskusji panelowej zatytułowanej „Mistrzowie i cele, którym przewodzą”, do współprowadzących, złotej medalistki olimpijskiej Nastii Liukin (USA, legenda gimnastyki) i srebrnego medalisty olimpijskiego Gusa Kenworthy'ego (Wielka Brytania, narciarstwo dowolne) dołączyło czterech sportowców, którzy są nie tylko niesamowitymi zawodnikami, ale również okazują współczucie, człowieczeństwo i dobroć na boisku i poza nim. Dzięki ich inspirującym historiom dowiedzieliśmy się, w jaki sposób każdy z panelistów odnalazł motywację opartą na osobistych doświadczeniach oraz pasję do angażowania się w wywoływanie pozytywnych zmian w swoich społecznościach. Wśród panelistów znaleźli się:

  • Mariah Duran*, USA, jazda na deskorolce: Doświadczywszy bezpośrednio poczucia przytłoczenia związanego z rywalizacją w sporcie zdominowanym przez mężczyzn, w którym jest niewiele kobiet-mentorek, Mariah służy jako wzór do naśladowania, mentorka i obrończyni młodych dziewczyn uprawiających jazdę na deskorolce. Poprzez swoją pracę w Skate Like A Girl zachęca kolejne pokolenie dziewcząt do kontynuowania swojej pasji.
  • Alice Dearing*, Wielka Brytania, pływanie: Jako pierwsza czarnoskóra kobieta, która pływała dla reprezentacji Wielkiej Brytanii na Igrzyskach Olimpijskich, Alice doświadczyła barier w sporcie pływackim, z którymi borykają się osoby czarnoskóre. Biorąc sprawy w swoje ręce, Alice została główną ambasadorką Black Swimming Association (BSA). W swojej pracy koncentruje się na angażowaniu i zmianie nastawienia, aby zachęcić więcej czarnoskórych osób do dostrzeżenia znaczenia nauki pływania.
  • Brian Afanador*, Puerto Rico, tenis stołowy: Po tym, jak huragan Maria zniszczył Puerto Rico, Brian wykorzystał swoje możliwości jako olimpijczyk, aby zwiększyć świadomość i pomóc swojej społeczności. We współpracy z Fundacją #Yonomequito pomógł odbudować domy i zapewnić artykuły pierwszej potrzeby, takie jak żywność, świeża woda i usługi ratunkowe dla lokalnych rodzin w potrzebie.
  • Erica Sullivan, USA, pływanie: Jako otwarcie homoseksualna pływaczka amerykańska o pochodzeniu azjatyckim Erica wystąpiła w obronie przed dyskryminacją z wielu przyczyn w sporcie. Podczas igrzysk Tokio 2020 wykorzystała swoją konferencję prasową jako okazję do zwrócenia uwagi na grupy mniejszościowe, w tym społeczność LGBTQ+.

„Atmosfera Igrzysk Olimpijskich ma moc podnoszenia nas na duchu i jednoczenia nas, a ci niesamowici sportowcy przenieśli tę atmosferę poza Ruch Olimpijski i Paraolimpijski do swoich społeczności w celu wywoływania pozytywnych zmian – powiedziała prowadząca Nastia Liukin. - To inspirujące, że organizacje takie jak P&G celebrują sportowców zarówno na boisku, jak i poza nim, wspierając ich wysiłki, aby wspierać czynienie dobra w społecznościach, tak aby inni zainspirowali się do ich naśladowania”.

”Dla mnie bycie olimpijczykiem to coś więcej niż tylko doskonalenie się w mojej dyscyplinie sportu, to także wykorzystywanie moich możliwości, aby pomóc następnemu pokoleniu kobiet uprawiających jazdę na deskorolce w pełni wykorzystać swój potencjał i nie ograniczać się w marzeniach – powiedziała Mariah Duran. - Nie byłabym tutaj dzisiaj bez społeczności i doświadczeń, które zdobyłam w Skate Like A Girl. Ta organizacja bardzo aktywnie działa na rzecz równości płci i integracji w skateboardingu, a ich imprezy, obozy i programy pozaszkolne pomagają urzeczywistnić pozornie nierealny scenariusz. Jestem bardzo wdzięczna P&G i Athletes for Good za to, że wspierają tę organizację".

Pełną rozmowę panelową można obejrzeć tutaj.

*Grantobiorca Funduszu Athletes for Good

Wyróżnienie tych, którzy działają na rzecz kampanii „Lead with Love” podczas Tokio 2020

Podczas Tokio 2020 firma P&G poszła o krok dalej w swoim zaangażowaniu we wspieranie sportowców, przekazując dodatkowe dwa granty na wybrane organizacje charytatywne sportowców, którzy wykorzystali udział w igrzyskach, aby służyć i wspierać innych w Tokio. Wraz z Ericą Sullivan P&G przekazało dotację dla Pity Taufatofuy (Tonga, Taekwondo), który zainspirował ludzi na całym świecie swoją hojnością na rzecz społeczności sportowców w Tokio. Trzykrotny olimpijczyk, który ma 15-letnie doświadczenie w wolontariacie na rzecz zdrowia psychicznego młodzieży, publicznie dostrzegł ogromną presję, pod jaką znajdują się sportowcy rywalizujący na elitarnym poziomie i zaprosił sportowców, aby zwracali się do niego po poradę. Jego wezwanie do działania zaowocowało setkami rozmów ze sportowcami, zarówno za pośrednictwem mediów społecznościowych, jak i osobiście podczas Igrzysk Tokio 2020. To zaszczyt dla firmy P&G, że może wyrazić uznanie dla Pity za jego chęć do służenia radą i wsparciem innym sportowcom, ponieważ dobro, które czyni Pita, jest tym, co naprawdę czyni go wielkim.

Fundusz Athletes for Good oraz dotacje dla sportowców z Tokio 2020 pomagają firmie P&G w osiągnięciu celu, jakim jest osiągnięcie 2021 aktów dobroci w 2021 r., aby wesprzeć kampanię „Lead with Love”.

Więcej informacji na temat zaangażowania firmy P&G w kampanię „Lead with Love” można znaleźć tutaj: https://us.pg.com/lead-with-love/.

2021 aktów dobroci P&G w roku 2021

W swojej działalności P&G wspiera społeczności lokalne, promując równość i tolerancję oraz chroniąc planetę. Wierzymy, że mamy obowiązek przyczyniać się do poprawy codziennego życia poprzez produkty, które tworzymy i pozytywny wpływ naszych marek i całej spółki. W ramach naszej kampanii „Lead with Love”, P&G i jej marki zobowiązały się w tym roku do 2021 aktów dobroci.

Procter & Gamble

Firma P&G oferuje produkty dla klientów na całym świecie, dysponując jednym z najbardziej rozbudowanych portfeli znanych i cieszących się zaufaniem marek, w tym Always®, Ambi Pur®, Ariel®, Bounty®, Charmin®, Crest®, Dawn®, Downy®, Fairy®, Febreze®, Gain®, Gillette®, Head & Shoulders®, Lenor®, Olay®, Oral-B®, Pampers®, Pantene®, SK-II®, Tide®, Vicks® i Whisper®. Spółka prowadzi działalność w ok. 70 państwach na całym świecie. Zapraszamy na stronę http://www.pg.com, na której zamieszczane są najświeższe informacje na temat P&G i jej marek.

Wersja źródłowa komunikatu w serwisie businesswire.com: https://www.businesswire.com/news/home/20210805005996/en/

Źródło: Procter & Gamble

KONTAKT:

Samantha Policano

MMK+

e-mail: Samantha.policano@ketchum.com

Źródło informacji: Business Wire

Oficjalną, obowiązującą wersję niniejszego zawiadomienia stanowi tekst oryginalny sporządzony w języku źródłowym. Tekst tłumaczenia służy wyłącznie celom orientacyjnym, został sporządzony wyłącznie dla celów ułatwienia zrozumienia zawiadomienia i należy interpretować go w odniesieniu do tekstu źródłowego, który jest jedyną wersją mającą skutki prawne.

 

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 06.08.2021, 17:32
Źródło informacji Business Wire
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ

Pozostałe z kategorii