Pobierz materiał i Publikuj za darmo
Pola golfowe, jazdy konne, centra termalne oraz wycieczki enogastronomiczne to główne motywy przyjazdów turystów na Sardynię, która obok oferty rozrywkowej oferuje także wspaniałe dziedzictwo archeologiczne np. liczne pozostałości po starożytnej cywilizacji nuragijskiej. Gościnność Sardyńczyków, wielowiekowe tradycje, autentyczność wspólnoty wyspiarskiej dodatkowo eksponują unikatowość tej wyspy.
"Różnorodność Sardynii podkreślają szmaragdowe morze, piaszczyste plaże, szlaki turystyczne w górach, interesujące lokalne wydarzenia oraz bogaty wybór sportów wodnych, a także bardzo atrakcyjna oferta gastronomiczna. Coraz więcej turystów z Polski zainteresowanych jest też miejscami pielgrzymowania, ponieważ święta religijne obchodzone są wyspie w sposób wyjątkowy i bardzo sugestywny" - mówi Piero Cannas, prezes Włoskiej Izby Handlowo-Przemysłowej w Polsce.
Coraz więcej polskich turystów wybiera wczasy na Sardynii
Interesujące oferty turystyczne regionu oraz uruchomienie lotów z Polski na Sardynię z całą pewnością wpływają na coraz większą popularność tej wyspy wśród polskich turystów, których liczba z roku na rok rośnie.
"Polski rynek, wśród innych rynków Europy Wschodniej, przynosi Sardynii najwięcej satysfakcji: obecnie jest dziewiątym pod względem przyjazdów na wyspę, ale odnotował najbardziej spektakularny wzrost w 2016 roku. W 2015 roku liczba przyjazdów polskich obywateli osiągnęła poziom 22.300 osób (wzrost o 18,4%), średnia długość pobytu wyniosła 4,8 dnia, a liczba noclegów przekroczyła sto tysięcy (107.440 - wzrost o 26,6%). A rok 2016 był o wiele lepszy: na Sardynię przyjechało 31.238 Polaków, którzy wykorzystali 169.692 noclegów, z przeciętnym czasem pobytu wynoszącym 5,43 doby. W ujęciu procentowym rynek polski osiągnął więc wzrost o 39,1% w stosunku do sezonu 2015 pod względem liczby przyjazdów turystów oraz o 55% jeśli chodzi o łączną ilość noclegów" - Barbara Argiolas, członek Zarządu Regionu Autonomicznego Sardynii ds. Turystyki, Rzemiosła i Handlu
Sardynia na TT Warsaw 23 - 25 listopada
W dniach 23 - 25 listopada oferta Sardynii zostanie zaprezentowana w Polsce podczas Międzynarodowych Targów Turystycznych TT Warsaw, w Pałacu Kultury i Nauki w Warszawie, sala Starzyńskiego, nr stoiska G10.
Charakterystyczny dla oferty turystycznej Sardynii, a w konsekwencji i stoiska, będzie temat "morza", odzwierciedlający lokalne motywy wakacyjne. Regionalny Departament Turystyki, Rzemiosła i Handlu, który obecność Sardynii w Warszawie objął patronatem, oferuje szereg doskonałych, specyficznych dla tej pięknej wyspy produktów. Pokazane zostaną nowe, nieznane do tej pory turystom szlaki w parkach i obszarach chronionych, informacje o wydarzeniach lokalnych, kulturalnych i sportowych, a także trasy związane z ofertą gastronomiczną i winiarską, nieodkryte do tej pory ścieżki po Sardynii a także szeroka oferta aktywnej turystyki.
"Wierzymy, że doświadczenia związane z podróżą na wyspę zaczynają się od bezpośredniej i owocnej relacji z biurami podróży. Sardynia jest wyspą w znacznej części górzystą, oferującą odwiedzającym naturalne i nieskażone środowisko oraz imponującą linię brzegową (2 tysiące kilometrów). Turystyka związana z morzem jest naszą główną atrakcją, dlatego nasze stoisko będzie się koncentrować na ofertach turystyki morskiej. Obecnie działania regionu silnie koncentrują się na przedłużeniu sezonu turystycznego w następnych latach na okres od kwietnia do listopada: jest to cel, który chcemy osiągnąć w najbliższych latach, a sygnały już obserwowane w tym kierunku są zachęcające. Długi sezon turystyczny dodatkowo zwiększyłby zainteresowanie ze strony rynków Europy Centralnej i Wschodniej" - dodaje Barbara Argiolas.
Na stoisku można będzie spotkać się z około dwudziestoma przedstawicielami hoteli i sieci hotelowych, touroperatorów, biur podróży i firm usługowych. Odwiedzający będą mieli możliwość zapoznania się z szeroką gamą ofert - szytych na miarę wycieczek grupowych i indywidualnych a także z cztero- i pięciogwiazdkowymi luksusowymi obiektami.
Włoska Izba Handlowo-Przemysłowa
Włoska Izba Handlowo-Przemysłowa w Polsce jest niezależnym zrzeszeniem pracodawców działającym na rynku polskim. Została utworzona w 1996 r. i reprezentuje włoskich inwestorów w Polsce. Członkostwo w Izbie jest również otwarte dla polskich firm. Członkowie Izby mogą korzystać z bogatej bazy informacji dotyczących polskiego rynku, nawiązać nowe, cenne kontakty oraz być reprezentowanymi wobec innych zrzeszeń, włoskich i polskich władz, również dzięki obecności Izby w zrzeszeniu pracodawców Konfederacji Lewiatan. Włoska Izba jest też założycielem i aktywnym członkiem zrzeszenia izb bilateralnych International Group of Chamber of Commerce (IGCC) oraz współzałożycielem Międzynarodowego Centrum Mediacji.
Akredytacje dla mediów:
Link do rejestracji (prośba o dopisek "media")
https://www.mttargionline.pl/ttwarsaw2017
KONTAKT:
INFINITY PR&MarComm
www.agencja-infinity.pl
Aleksandra Gąsowska
tel. +48 793 410 008
e-mail: ola@agencja-infinity.pl
-
Edyta Tęcza
tel. +48 781 453 985
e-mail: edyta@agencja-infinity.pl
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji | 17.11.2017, 10:26 |
Źródło informacji | Włoska Izba Handlowo-Przemysłowa |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘPozostałe z kategorii
-
Bez imienia, bez twarzy, z wielką misją - nowy projekt w sieci
W polskim internecie pojawiła się nowa, anonimowa postać, która działa w cieniu, ale z jasnym celem - szerzenie dobra w wyjątkowy sposób. Nie szuka rozgłosu, ale jej działania mogą zmienić to, jak patrzymy na wsparcie i empatię. Czy internet jest gotowy na coś takiego?- 19.12.2024, 13:16
- Kategoria: Polityka i społeczeństwo
- Źródło: Biuro Prasowe kampanii „Dobro nie potrzebuje twarzy”
-
Image
Koalicja „Na pomoc niesamodzielnym”: każdy powinien mieć łatwy dostęp do apteki PAP
Według danych Rejestru Aptek i GUS około 1,8 mln Polaków nie ma dostępu do apteki w swojej gminie. Dlatego Koalicja „Na pomoc niesamodzielnym” zachęca do międzyśrodowiskowego dialogu z myślą o pacjentach – to główny wniosek konferencji pt. „Apteka dla Pacjenta - nierówny dostęp do leków i opieki farmaceutycznej w samorządach. Jeden problem - wiele perspektyw”.- 19.12.2024, 11:29
- Kategoria: Zdrowie i styl życia
- Źródło: PAP MediaRoom
-
Rugby na polskiej wsi - Rebel Kocmyrzów-Luborzyca
- 18.12.2024, 12:31
- Kategoria: Zdrowie i styl życia
- Źródło: Klub Rebel Kocmyrzów-Luborzyca