Newsletter

Zdrowie i styl życia

SHISEIDO świętuje wprowadzenie nowej kolekcji na światowe rynki w Tokio, stolicy Japonii

02.08.2018, 14:10aktualizacja: 02.08.2018, 14:10

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Beauty reimagined. Beauty made with soul.

Tokio, 2 sierpnia 2018 r. /PRNewswire/ - Przed oficjalną premierą międzynarodową planowaną na 15 sierpnia SHISEIDO - marka utożsamiana z pięknem, sztuką i kulturą - zaprezentowała nowatorską kolekcję makijażu w kolebce firmy i globalnym epicentrum ruchu J-Beauty: w Tokio. Przyjaciele, fani i twarze marki, w tym nowo powołany globalny artysta koloru SHISEIDO Patrick Ta, ambasador APAC SHISEIDO Pony, aktorka, tancerka i artystka kampanii makijażu SHISEIDO Sonoya Mizuno, aktorka Rowan Blanchard, fryzjerka gwiazd Jen Atkin, fotograf Petra Collins, modelka i projektantka Emi Suzuki, modelka Yuka Mannami i blogerka makijażu z Tajlandii PearyPie zgromadzili się w galerii sztuki nowoczesnej TOLOT w Shinonome w celu wzniesienia toastu ku uczczeniu przełomowej kolekcji opartej na czterech fakturach.

Równie nowoczesna, minimalistyczna, wizjonerska, wyrazista, luksusowa co kreatywna nowa kolekcja makijażu SHISEIDO podzielona jest na cztery kategorie faktur: żele, tusze, pudry i rosa oraz obejmuje 21 produktów w 125 odcieniach. Nowe produkty łączą w sobie zaawansowaną technologię, rzemiosło i lokalnie pozyskiwane składniki. „Przyjmujemy nowoczesne podejście do makijażu, którego nie podjęła się przed nami żadna inna marka” - skomentowała Jill Scalamandre, prezes marek bareMinerals i BUXOM oraz dyrektor rozwoju globalnego Shiseido Makeup.

We wnętrzu TOLOT cztery wyraźne faktury ujęte w nowej kolekcji zostały wyrażone przez wykorzystanie zaawansowanej technologii sensorycznej i lamp LED. Dyrektorem kreatywnym i projektantem wnętrza był dyrektor artystyczny SHISEIDO Keisuke Hori, który współpracował z dyrektorem artystycznym i technicznym Takahiro Matsuo, założycielem Lucent, grupy specjalistów tworzących interaktywne doświadczenia pozwalające na wyrażanie konceptów poprzez technologię.

Yoshiaki Okabe, dyrektor korporacyjny marki SHISEIDO i globalnych marek luksusowych oprowadził artystów Sonoyę Mizuno i Patricka Ta po przestrzeni, wyjaśniając wagę nowej kolekcji makijażu i jej wyraźnego związku z pielęgnacją cery. „Cała linia produktów wyróżnia się składem, a naprawdę wyjątkowe są faktury. Dają one wrażenia sensoryczne przy wykonywaniu makijażu z japońskiej perspektywy” - skomentował Okabe. Goście mogli także delektować się przekąskami od firmy cateringowej Mokomeshi z Tokio. Każde danie nawiązywało do jednej z czterech kategorii tekstur. Ponadto goście mogli skorzystać z sesji poprawek makijażu przez artystów SHISEIDO oraz udać się do studia portretowego VIP, w którym pracował dyrektor i fotograf Mike Rosenthal.

„Kiedy ktoś myśli o japońskim pięknie, to myśli o SHISEIDO. Dlatego też logiczna była premiera kolekcji makijażu najpierw w Tokio. Jestem bardzo dumny z efektu końcowego naszej pracy” - dodał Okabe.

Zdjęcie - https://mma.prnewswire.com/media/725614/SHISEIDO_Ta_Pony_Mizuno.jpg

Zdjęcie - https://mma.prnewswire.com/media/725615/SHISEIDO_Okabe_Odagiri.jpg

Zdjęcie - https://mma.prnewswire.com/media/725616/SHISEIDO_Collins_Blanchard.jpg

Zdjęcie - https://mma.prnewswire.com/media/725734/SHISEIDO_Atkin_Cao_Ta_PearyPie.jpg

Źródło: SHISEIDO

Dodatkowe informacje na temat wydarzenia i nowej kolekcji makijażu SHISEIDO można uzyskać od:

Alice Hampton

wiceprezes komunikacji globalnej SHISEIDO Makeup i bareMinerals

tel. +1 (646) 919-0566

e-mail: AHampton@sac.shiseido.com

-

Desiree Lestingi

dyrektor komunikacji globalnej SHISEIDO Makeup

tel. +1 (732) 757-2552

e-mail: DLestingi@sac.shiseido.com

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 02.08.2018, 14:10
Źródło informacji PR Newswire
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ

Pozostałe z kategorii