Pobierz materiał i Publikuj za darmo

NOWY JORK, 20 października 2025 r. /PRNewswire/ -- Międzynarodowa marka produktów podróżniczych, lifestyle’owych i akcesoriów TUMI ogłasza dzisiaj debiut kampanii „Gift Joy” („Radość obdarowywania”), stanowiącej celebrację przemyślanych prezentów i trwałego wzornictwa. Jako nieograniczone źródło podarunków, TUMI zaprasza klientów do świata, w którym każdy detal stanowi odrębny prezent - gdzie forma łączy się z uczuciami, a każda podróż rozpoczyna się chwilą radości. Otulona ciepłem i cudami okresu świątecznego, „radość obdarowywania” demonstruje istotę więzi, wykonania i dbałości, które definiują markę.
Kończąc obchody okrągłej 50. rocznicy założenia TUMI, marka celebruje swoje dziedzictwo poprzez paletę efektownych barw marki, czarnej i czerwonej TUMI Red, będącej znakiem rozpoznawczym marki wśród kodów kolorystycznych Pantone i niezniszczalnym symbolem siły i celowości. Kolorystyka obecna w kultowych kolekcjach marki TUMI, Alpha, Alpha Bravo, Voyageur i 19 Degree Aluminum jest celebracją dziedzictwa TUMI, pokazując równocześnie nieustanną ewolucję marki, która jest odważna, odporna i stworzona z myślą o podróżach, które są przed nami.
Czerwono-czarna kolorystyka pojawia się w najbardziej znanych produktach TUMI, których wygląd wzbogacono poprzez dodanie wyrafinowanych detali i pełnego energii stylu. Na szczególną uwagę zasługują podwójna poszerzana torba podróżna Double Expansion Satchel, przekładana przez ramię torebka Dey Trunk Crossbody, torba Just In Case™ Tote, plecak Packable i torba do codziennego użytku Essential Tote - przy czym każdy z tych produktów odzwierciedla drobiazgowe podejście detali marki TUMI i zaangażowanie w zapewnianie funkcjonalnego piękna produktów zaprojektowanych tak, aby upiększać podróże i zachować trwałość na długo po powrocie z wakacji.
Kolekcja 19 Degree Aluminum, kontynuując celebrację jakości wykonania, oferuje najwyższej klasy asortyment prezentów, które uosabiają ponadczasowy design i wyrafinowany styl, który nigdy nie wychodzi z mody. Od walizki kabinowej International po etui na cygara, etui na okulary i kompaktowe lusterko – każdy z tych produktów odzwierciedla dążenie marki TUMI do precyzji i piękna i został stworzony dla tych, którzy doceniają zarówno sztukę jak i design.
Dostępny wkrótce nowy produkt z linii 19 Degree, czyli zestaw barmański 19 Degree Aluminum, jest luksusowym podarunkiem dla osób o wytrawnym guście, wprowadzając kultowy design produktów TUMI 19 Degree do godnych zapamiętania chwil spędzanych w domu. Stworzony w sposób przemyślany dla nowoczesnych gospodarzy, ten aluminiowy zestaw zawiera wszytko, co jest niezbędne do przygotowania doskonałego koktajlu, w tym karty z przepisami opracowane specjalnie dla TUMI i odzwierciedla misję marki, której przyświeca cel spełniania potrzeb klientów na każdym etapie podróży.
„W okresie świątecznym uwielbiam szukać prezentów, które przynoszą szczerą radość moim bliskim i są dla nich przydatne” - powiedział Victor Sanz, dyrektor kreatywny TUMI. „Najlepsze podarunki są doskonale dopasowane do naszego codziennego życia, towarzysząc nam w pracy, w podróży i w domu oraz niosąc ze sobą ogromne znaczenie ze względu na możliwość ich używania na długo po zakończeniu świąt”.
Przeznaczona dla mężczyzn kolekcja Arrivé obejmuje produkty o wyróżniającym się designie, jak duży plecak Barker i średni plecak Larson, których charakterystycznymi elementami są detale z polerowanego włókna węglowego i precyzja inspirowana motoryzacją. Ofertę uzupełniają stylowe skórzane produkty z kolekcji Harrison - torba Gregory Sling, plecak Warren i plecak z klapą Griffen w kolorze wina, wykonany z zastosowaniem techniki ręcznego wykończenia Burnished Wine Ombré, nadającej każdemu artykułowi niepowtarzalną głębię tonu i unikatowy charakter. Zestaw podróżny z ramką dopełnia całości. Zaprojektowano go z myślą o bezproblemowym utrzymaniu w porządku wszystkich niezbędnych rzeczy.
Dla niej, kolekcja Olas zawiera w sobie poczucie eleganckiej beztroski, łącząc nowoczesne wzornictwo i ponadczasowy wyrafinowany styl. Z kolei kolekcja Agent jest uosobieniem wszechstronnego luksusu. Stworzono ją dla kobiet, które płynnie przemieszczają się z pracy na kolację, zachowując dopracowany z rozmysłem styl. Jako dopełnienie ducha okresu świątecznego, Belden prezentuje etui na biżuterię, etui na paszport i portfel na łańcuszku w kolorze srebra i innych dodatkowych sezonowych odcieniach. Są to prezenty, które nadadzą świętom blasku i zostaną z nami na długo po ich zakończeniu. Zwieńczeniem dzieła jest ponadczasowe etui na karty Belden, dostępne w kolorach czarnym/złotym, sienna i owsianym, będące odzwierciedleniem przemyślanego obdarowywania dzięki subtelnej elegancji i funkcjonalności.
Personalizacja i monogramy odgrywają znaczącą rolę w tym okresie świątecznym, demonstrując przekonanie TUMI, że prawdziwy luksus kryje się w detalach. Monogramy na specjalne zamówienie zmieniają akcesoria podróżne i lifestyle’owe w trwałe pamiątki. Każda oznaka personalizacji odzwierciedla tożsamość i intencje - jest dopełnieniem całości, które przemienia funkcjonalne wzornictwo w coś głęboko osobistego, w przedmioty towarzyszące podróżom osób, dla których zostały stworzone.
Niezależnie od tego, czy odwiedzamy nowe miejsca czy wracamy do domu, każda podróż zaczyna się od podarunku marki TUMI. Pełna kolekcja dostępna jest w sklepach i na stronie TUMI.com, a inspiracje świąteczne można czerpać z @TUMITravel.
TUMI
Od 1975 r. firma TUMI produkuje światowej klasy produkty biznesowe i podróżne oraz wytrzymałe produkty luksusowe, które ułatwiają i upiększają wszystkie aspekty życia w drodze, oraz podnoszą jego poziom. Łącząc funkcjonalność z pomysłowością, firma z zaangażowaniem udoskonala podróżowanie jako towarzysz dynamicznych osób, które dążą do realizacji własnych pasji. Więcej informacji na temat TUMI można znaleźć na stronie TUMI.com oraz na portalach Instagram, TikTok, Facebook i YouTube.
Marka TUMI i logo TUMI są zastrzeżonymi znakami towarowymi należącymi do spółki Tumi, Inc. © 2025 Tumi, Inc.
Zdjęcie - https://mma.prnewswire.com/media/2792917/Voyageur_Celina_Backpack.jpg
Zdjęcie - https://mma.prnewswire.com/media/2792918/Continental_Expandable_4_Wheeled_Carry_On.jpg
Logo - https://mma.prnewswire.com/media/2423872/5555204/TUMI_BLACK_Logo.jpg
Źródło: TUMI
KONTAKT:
Jerad Hulse
e-mail: Jerad.Hulse@tumi.com
Bintou Tounkara
e-mail: Bintou.Tounkara@tumi.com
Źródło informacji: PR Newswire
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
Data publikacji | 20.10.2025, 16:35 |
Źródło informacji | PR Newswire |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |