Pobierz materiał i Publikuj za darmo
Purchase, Nowy Jork, 8 maja 2018 r. /PRNewswire/ - #LOVEITLIVEIT - Organizacja UEFA i Pepsi® ogłosiły, że Dua Lipa wystąpi w trakcie ceremonii otwarcia Finału Ligii Mistrzów UEFA 2018 prowadzonego przez Pepsi. Wielokrotnie nagradzana piosenkarka znana z hitu „New Rules" zaśpiewa na boisku i wesprze fanów z całego świata w wyrażaniu miłości do piłki nożnej. Artystka podgrzeje atmosferę oczekiwania w ostatnich minutach przed rozpoczęciem cieszącego się największym zainteresowaniem wśród obserwatorów corocznego wydarzenia sportowego, które będzie miało miejsce w Kijowie na Ukrainie w sobotę 26 maja.
W trzecim roku wyczekiwanej, prowadzonej przez Pepsi ceremonii otwarcia Finału Ligii Mistrzów UEFA Dua Lipa wystąpi na globalnej scenie, łącząc świat muzyki, rozrywki i sportu i zapewni fanom niezapomniane wrażenia tak na stadionie, jak i w domach przed telewizorami. Artystka Dua Lipa, która ma na swoim koncie tytuł najmłodszej solistki z miliardem wyświetleń teledysku w serwisie YouTube i jest obecnie najczęściej odtwarzaną strumieniowo artystką w serwisie Spotify wykona w trakcie ceremonii hity z najnowszego albumu, w tym „IDGAF" i „New Rules". Album międzynarodowej gwiazdy zdobył pozycję platynowego krążka w 18 krajach i sprzedał się w 2,2 milionach egzemplarzy i 17 milionach singli na całym świecie.
"To wielki zaszczyt, że UEFA i Pepsi zaprosiły mnie do wystąpienia na trakcie ceremonii otwarcia Finału Ligii Mistrzów UEFA. Taka szansa trafia się tylko raz w życiu. Nie mogę doczekać się stanięcia przed fanami i przyłączenia się do tak wyjątkowego wydarzenia. Planuję niezapomniany koncert" - skomentowała Dua Lipa.
Tegoroczny finał odbędzie się na Stadionie Olimpijskim NSC w Kijowie w sobotę, 26 maja, a transmitowany będzie w 220 krajach i terytoriach na świecie.
„Jako marka z tradycjami związanymi tak z muzyką, jak i ze sportem Pepsi uświetnia pasję i zamiłowanie fanów i pozwala im przeżywać grę w zupełnie nowe sposoby. Wystąpienie jednej z najpopularniejszych gwiazd sceny muzycznej na jednym z największych wydarzeń sportowych jest jednym z nich - skomentowała Natalia Filippociants, starsza dyrektor ds. marketingu w oddziale Global Pepsi Trademark, Global Beverage Group, PepsiCo. - Dua Lipa jest fenomenalną artystką i bardzo cieszymy się z tego, że to właśnie ona rozgrzeje fanów przed tak ekscytującym wydarzeniem w historii gry, którą wszyscy kochamy i dla której żyjemy” - dodała dyrektor.
Poza ciągłym sponsorowaniem Ligii Mistrzów UEFA przez PepsiCo, marka Pepsi rozpoczęła globalną kampanię „LOVE IT. LIVE IT. FOOTBALL.", w ramach której pojawiają się światowej klasy piłkarze: Leo Messi, Marcelo, Toni Kroos, Carli Lloyd i Dele Alli. Globalna kampania łączy sztukę i sport, aby tchnąć życie w tę piękną grę na boisku i poza murawą. Kampania obejmuje między innymi dynamiczną, nową, międzynarodową reklamę telewizyjną i spersonalizowane opakowania ozdobione przez artystów z ojczyzn graczy.
„Bardzo cieszymy się ze współpracy z partnerem Pepsi w ramach ceremonii otwarcia Finału Ligii Mistrzów UEFA 2018 już trzeci rok z rzędu. Pepsi jest synonimem łączenia muzyki, rozrywki i sportu, a tegoroczne wydarzenie będzie naprawdę niezapomniane. Z przyjemnością powitamy Duę Lipę w Kijowie. Jej energia zapewni fanom wspaniały poziom rozrywki tuż przed rozpoczęciem ostatecznej rozgrywki piłkarskiej w Europie” - skomentował Guy-Laurent Epstein, dyrektor marketingu w UEFA Events SA.
Więcej informacji można znaleźć na stronie https://www.facebook.com/ChampionsLeague i na oficjalnych stronach Pepsi w serwisie Facebook na całym świecie. Dołącz do rozmowy pod #LOVEITLIVEIT.
PepsiCo
Produkty PepsiCo spożywane są ze smakiem ponad miliard razy dziennie przez konsumentów w ponad 200 krajach i terytoriach na całym świecie. W 2017 r. firma PepsiCo osiągnęła przychód netto w wysokości ponad 63 miliardów dolarów ze sprzedaży uzupełniających się produktów spożywczych i napojów, włączywszy marki Frito-Lay, Gatorade, Pepsi-Cola, Quaker i Tropicana. W skład portfolio produktów PepsiCo wchodzi szeroka gama smacznych przekąsek i napojów, włączywszy 22 marki, które przynoszą ponad 1 miliard dolarów przychodu każda w szacunkowej rocznej sprzedaży detalicznej.
Działaniom firmy PepsiCo przewodzi hasło „Performance with Purpose", czyli przekonanie leżące u podstaw naszej działalności, zgodnie z którym powodzenie naszej firmy jest nieodłącznie związane ze zrównoważonym rozwojem otaczającego nas świata. Jesteśmy przekonani, że ciągłe ulepszanie sprzedawanych produktów, odpowiedzialne prowadzenie działalności z naciskiem na ochronę planety i wspieranie społeczności na całym świecie są niezbędnymi elementami umożliwiającymi firmie PepsiCo prowadzenie dobrze prosperującej, globalnej firmy będącej źródłem długofalowej wartości dla społeczeństwa i udziałowców. Więcej informacji można znaleźć na stronie www.pepsico.com.
Zdjęcie - https://mma.prnewswire.com/media/686556/PepsiCo_UEFA_Opening_Ceremony.jpg
Zdjęcie - https://mma.prnewswire.com/media/686555/PepsiCo_Dua_Lipa.jpg
Źródło: PepsiCo
KONTAKT:
e-mail: Nicole.Tronolone@pepsico.com
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji | 08.05.2018, 14:28 |
Źródło informacji | PR Newswire |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘPozostałe z kategorii
-
Image
Światowy Dzień Rzucania Palenia: młodzież ma zbyt łatwy dostęp do produktów nikotynowych PAP
- 22.11.2024, 15:06
- Kategoria: Polityka i społeczeństwo
- Źródło: PAP MediaRoom
-
Image
III Forum Bezpiecznej Żywności w Warszawie. Green REV Institute i Koalicja Future Food 4 Climate zapraszają
26 listopada 2024 w godzinach 10:30-15:30, w Bibliotece Publicznej m.st. Warszawy, już po raz trzeci odbędzie się Forum Bezpiecznej Żywności - wydarzenie organizowane przez Green REV Institute oraz koalicję Future Food 4 Climate. Wydarzenie jest wspierane przez Ambasadę Zjednoczonego Królestwa Wielkiej Brytanii i Irlandii Północnej oraz European Climate Foundation. III Forum Bezpiecznej Żywności zostało objęte patronatem honorowym Prezydenta Miasta Stołecznego Warszawy.- 21.11.2024, 12:54
- Kategoria: Nauka i technologie
- Źródło: Green REV Institute
-
Image
Za nami wielki finał turnieju piłkarskiego „Z Orlika na Stadion”
19 listopada na PGE narodowym w Warszawie odbył się wielki finał ogólnopolskiego turnieju „Z Orlika na Stadion”. Młode zawodniczki oraz młodzi zawodnicy z najlepszych drużyn z całej Polski, w trzech kategoriach wiekowych do lat 13, 14 i 15, pokazali swój talent, determinację i ducha fair play. Drużyny JS Smart.pl Krosno, Dream Team Wrocław, Katowiczanki, Osiemnastka Olsztyn, SMS Stal Rzeszów, ZSP Książenice - to wielcy zwycięzcy rozgrywek w swoich kategoriach wiekowych.- 20.11.2024, 15:17
- Kategoria: Zdrowie i styl życia
- Źródło: PZU