Pobierz materiał i Publikuj za darmo
SodaStream, wiodący producent saturatorów do gazowania wody, oferuje wygodną, ekonomiczną i przyjazną dla środowiska alternatywę dla tradycyjnych napojów bezalkoholowych. Pozwala użytkownikom tworzyć własne spersonalizowane napoje gazowane w domu, bez zbędnego jednorazowego plastiku i bez dźwigania. Marka rozpoczyna właśnie kampanię reklamową „Uwolnij swój potencjał”, która przekonuje, że SodaStream to coś więcej niż ekspres do gazowania wody, to gwarancja zabawy i udanych spotkań towarzyskich.
Film na YouTube: https://youtu.be/ui4zg4ku4-U
Akcja reklamy „Uwolnij swój potencjał” ma miejsce na przyjęciu. Goście są wyraźnie znudzeni, rozmowa się nie klei. Nagle główny bohater przypomina sobie zaklęcie, które sprawia, że zaczyna się magia: Raz, dwa, tssss SodaStream”. Atmosfera błyskawicznie się zmienia. Impreza zostaje uratowana. Spot pokazuje, że zwykłą wodę w prosty sposób możemy zmienić w ekscytujący napój pełen bąbelków, a SodaStream sprawi, że każda celebracja będzie udana. Reklamę dopełnia utwór „Release The Beast” zespołu Breakwater z 1978 roku.
To pierwsza część kampanii parasolowej stawiająca ekobohaterów – czyli klientów marki w centrum wydarzeń. Kolejne rozszerzenia kampanii nawiązują także do innych, kluczowych misji SodaStream, m.in. eliminacji jednorazowego plastiku. Zobaczymy również nieograniczone możliwości przygotowywania napojów i bezalkoholowych drinków, dzięki syropom SodaStream. A to wszystko bez jednorazowego plastiku.
Film na YouTube: https://youtu.be/_gKFM9JF9DE
Kampania „Uwolnij swój potencjał” pozostanie z marką na dłużej. W 2023 konsumenci spotkają się z nią w wielu kanałach.
Źródło informacji: SodaStream
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
| Data publikacji | 28.07.2023, 13:36 |
| Źródło informacji | SodaStream |
| Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Pozostałe z kategorii
-
Z atopią przez Europę PAP
Atopowe zapalenie skóry (AZS) to więcej niż choroba skóry. Świąd, zaostrzenia i zaburzenia snu wpływają na codzienne życie pacjentów, a dostęp do nowoczesnych terapii w Polsce, Czechach i Chorwacji zależy nie tylko od leków, lecz także od systemu opieki, edukacji i świadomości lekarzy. Trzech wybitnych klinicystów z regionu Europy Środkowo-Wschodniej opowiedziało o tym, jak ich kraje radzą sobie z atopowym zapaleniem skóry.- 09.12.2025, 13:11
- Kategoria: Zdrowie i styl życia
- Źródło: PAP MediaRoom
-
Image
Czas na szeroki dostęp do profilaktyki przedekspozycyjnej - wnioski z debaty Instytutu Rozwoju Spraw Społecznych „25 lat profilaktyki i leczenia HIV/AIDS w Polsce - obecna sytuacja i najpilniejsze potrzeby”
- 09.12.2025, 11:13
- Kategoria: Zdrowie i styl życia
- Źródło: Instytut Rozwoju Spraw Społecznych
-
Image
Profilaktyka i leczenie HIV/AIDS w Polsce wciąż napotykają bariery systemowe PAP
- 08.12.2025, 12:25
- Kategoria: Zdrowie i styl życia
- Źródło: PAP MediaRoom
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘ